یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 60 کیلوگرم هرویین در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب" ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این باند 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین و یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف، تعداد 3 نفر دستگیر و 2 خودرو نیز کشف‌شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد استان به سمت مواد مخدر صنعتی کم است، افزود: اما به لحاظ محورهای مواصلاتی که برای ایست و بازرسی‌ها خوب تدارک شده، این باند به دام افتاد.
فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون با توجه به اینکه همه قاچاقچی‌ها را دردمند کرده‌ایم و با تلاش شبانه‌روزی توانستیم 197 نقطه آلوده را پاک‌سازی کنیم که درمجموع 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف کرده‌ایم که نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش داشته‌ایم.
سردار مهدیان نسب تصریح کرد: تعداد 3 هزار و 802 نفر قاچاقچی و معتاد تاکنون دستگیر کرده‌ایم، افزود: تعداد 3 هزار و 200 نفر آن‌ها معتاد بودند که به کمپ‌های ماده 15 و 16 معرفی کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه طرح مبارزه برای خرده‌فروشان در نظر داریم، گفت: این طرح در قالب یک طرح بومی به اجرا درمی‌آید.
فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین گفت: این مواد از جنوب شرق به سمت تهران درحرکت بوده که در محور مواصلاتی سمت شمال غرب استان سه‌راهی زانوگه و سمت شهرستان کوهدشت کشف‌شده است.




خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1397-02-22 23:05
با مواد فروشان به شدت برخورد قانونی و قضایی شپد تا تکرار نکنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا