یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در بارندگی‌های اخیر بیش از ۱۲.۵ میلیارد: تومان خسارت به رویه‌های آسفالت و ابنیه فنی راه‌های لرستان را شاهد بودیم.
خسارت به بیش از ۱۲.۵ میلیارد تومان زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه‌های لرستانبه گزارش یافته؛ حبیب جمشیدی با اعلام این خبر افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به رویه‌های آسفالتی و ۲.۵ میلیارد تومان به ابنیه فنی نظیر پل‌ها و آبروهای جاده‌های استان خسارت وارد گردید که بیشترین تخریب در شهرستان‌های پل‌دختر، کوه‌دشت، رومشکان، خرم‌آباد، سراب دوره، بروجرد، الیگودرز و الشتر اتفاق افتاد.
وی گفت: درمجموع طی چهار روز بارندگی مداوم در استان ۴۰ اکیپ راهداری مشغول عملیات لایروبی و ریزش برداری در محورهای مواصلاتی بودند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بابیان اینکه خوشبختانه علیرغم بارندگی شدید هیچ‌گونه خللی در تردد محورهای اصلی ایجاد نشده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی، شریانی و بیشتر راه‌های روستایی باز و تردد در آن‌ها روان است و موارد معدود انسداد راه‌های روستایی نیز در حال بازگشایی است.
جمشیدی اظهار کرد: پل موقت محور انتهای بخش شاهیوند براثر بارندگی تخریب‌شده بود که با تلاش راهداران بازسازی و تردد در این محور برقرار گردید.

دیدگاه‌ها  

#1 چراغی 1397-02-13 09:27
خسارتش برای ما ولی آبش برای خوزستان و اصفهان و قم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا