یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی لرستان گفت: سن استفاده سو مواد مخدر "گل" در لرستان به 13 سال رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ابتسام داشی با بیان اینکه موضوع مواد مخدر بسیار حساس و مهم است، افزود: کمپین کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف گل امروز هم‌زمان با 13 استان در کشور به مدت 3 روز فعالیت خود را آغاز کرد.
وی اظهار داشت: متأسفانه بر اساس شواهد و آمار شیوع مواد مخدر، بعد از تریاک، گل پرطرف‌دار ترین و بیشترین مصرف را در لرستان دارد
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه این نوع مواد مخدر بین نوجوانان طرفدار پیداکرده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه سن استفاده از این نوع مواد به سن 13 سال رسیده است.
داشی با تاکید بر اینکه بایستی در این زمینه اطلاع‌رسانی و حساس سازی صورت بگیرد، گفت: این کمپین طی 3 روز از 8 اردیبهشت فعالیتش را آغاز و تا 10 اردیبهشت به‌صورت 2 نوبت صبح و عصر ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این راستا 25 اکیپ در دوایر دولتی، نظامی، اماکن آموزشی حضور دارند.
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه طبق آمار سال 1394، میزان شیوع اعتیاد در لرستان 3.51 درصد است، افزود: به تعبیری 60 هزار نفر در لرستان سو مصرف مواد مخدر دارند.
داشی با اشاره به اینکه میانگین سنی استفاده از مواد مخدر در لرستان 21.7 است، اظهار داشت: این سن بین رقم 15 تا 29 سال متغیر است.
وی گفت: میانگین سنی استفاده سو مواد مخدر در کشور 24 است اما در لرستان 21.7 می‌باشد.


 
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی رضا 1397-02-08 14:37
گل بود و به چمن هم آراسته شد !!!!!!!!!!!!!!! !!!!
نقل قول کردن
#2 مهدی 1397-02-08 23:20
خدایااین خوشیهارو ازما نگیر بالاخره یه جایی ماهم اول شدیم مصرف گل،یواش صحبت کنید مسئولان درخوابن یه وقت بیدارنشن
نقل قول کردن
#3 مهدی 1397-02-08 23:23
اخه چرا این تلگرام لعنتی رو فیلتر نمیکنید تا این مشکلات حل بشن،اعتیاد وفقروطلاق وبزهکاری همش تقصیر ت"گرام وکار دشمنه مسئولان ما که تقصیری ندارن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا