یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: 3 ضارب محیط‌بان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد، دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل از موج، مهرداد فتحی بیرانوند، افزود: روز گذشته، محمدحسین موحدی‌کیا محیط‌بان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد در حال گشت‌زنی در منطقه کَلدَر، با 3 متخلف زیست محیطی که در حال قطع درختان بودند مواجه می‌شود.
وی، ادامه داد: بلافاصله مورد تخلفاتی را از طریق بی‌سیم به اطلاع عوامل حفاظت محیط زیست در پاسگاه محیط‌بانی سفیدکوه اطلاع می‌دهد که در این حین، 3 متخلف با استفاده از سلاح سرد و تبر، به محیط‌بان وظیفه شناس اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان حمله‌ور شده و وی را از چند ناحیه مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، تصریح کرد: در همین حین، عوامل پاسگاه محیط‌بانی در واکنشی سریع در محل حاضر و اقدام به بازداشت 3 ضارب حادثه می‌کنند.
فتحی بیرانوند افزود: دقایقی پس از حادثه، خوشبختانه محیط‌بان مجروح بلافاصله به یکی از مراکز درمانی خرم‌آباد منتقل و تحت درمان قرار می‌گیرد و متخلفین با تشکیل پرونده تحویل پلیس و مقام قضایی می‌شوند.
با حکم دادستان خرم‌آباد، ضاربین روانه زندان شدند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر، با عنایت دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد و به دستور ایشان، 3 ضارب این حادثه تا حصول نتیجه نهایی روانه زندان شدند.

حال عمومی محیط‌بان مجروح، رضایت‌بخش است
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان همچنین گفت: خوشبختانه با اقدام به‌هنگام کادر درمانی بیمارستان، حال عمومی محیط‌بان مجروح این حادثه رضایت بخش اعلام شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید رضایی 1397-01-31 09:46
آن سه متخلف با تیر زدن و دست و صورت محیط بان را زخمی کردند و باید محاکمه ، زندانی و جریمه شوند تمام درختان بلوط را بخاطر یک گونی برنج نابود کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا