یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد از مصدومیت محیط بان این منطقه در درگیری با متخلفین زیست‌محیطی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، علیرضا رحیمی گفت: محمد موحدی کیا محیط بان پرتلاش منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد 29 فروردین‌ماه در حین گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات زیست‌محیطی در منطقه سفیدکوه خرم‌آباد، به سه نفر متخلف که با تبر اقدام به قطع درختان می کنند برخورد می نماید که حسب وظیفه ضمن جلوگیری از جرم و ضبط آلات جرم، متخلفین را جهت اخذ توضیحات و تنظیم صورتجلسه به پاسگاه محیط‌بانی سرمرغ هدایت می‌نماید؛ متخلفین که تعداد آن‌ها 3 نفر بوده از این کار امتناع نموده و با وی درگیرمی شوند.
وی افزود: در این درگیری محیط‌بان موحدی کیا دچار مصدومیت از ناحیه سروصورت، گونه چپ و قفسه سینه شده که با حضور نیروهای محیط‌زیست و تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل و بستری می‌گردد.
مسئول منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد بیان داشت: با اخذ دستور از مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی متخلفین دستگیر و به مقامات قضایی معرفی گردیده که تا رسیدگی کامل به پرونده در بازداشت به سر می‌برند.

دیدگاه‌ها  

#1 ورمزیار 1397-01-30 19:25
قانون باید با متخلفان به شدت برخورد کند چرا که به مأمور محیط زیست حمله کردند
نقل قول کردن
#2 روواکوه 1397-01-31 23:03
چرا تعداد محیط بانان کم است اگر محیط بانان تعدادشان بیشتر بود متخلفین جرات نمی کردند درگیر شوند منبعد باید از تعداد بیشتر محیط بان در این گونه عملیات ها استفاده کرد و محیط بانی باید جز مشاغل سخت و زیان آور باشد تا بتوان از نیروی جوان بیشتر استفاده کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا