یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به غرق شدن جوان ۲۰ ساله در رودخانه «سیمره»، از ادامه جستجوها برای یافتن جسد وی خبر داد.
به گزارش یافته به نقل از مهر، صارم رضایی شامگاه جمعه اظهار داشت: عصر روز پنج‌شنبه (٩ فروردین‌ماه) به دنبال تماس‌های مردمی مبنی بر غرق شدن یک جوان ٢٠ ساله به نام «علی تیموری» در رودخانه «سیمره» حدود یک کیلومتر بالاتر از تنگه «شیرز» شهرستان کوهدشت، بلافاصله یک تیم امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به تلاش‌های نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت برای پیدا کردن جسد جوان غرق شده، گفت: هنوز اثری از جسد این جوان حادثه دیده پیدا نشده و همچنان جسد این شخص مفقود است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمرلرستان ادامه داد: با توجه به تاریک شدن هوا عملیات جستجو از صبح روز جمعه پیگیری شد.
رضایی افزود: نجات گران جمعیت هلال‌احمر کوهدشت با استفاده از مشاوره افراد روستایی که آشنا به منطقه حادثه هستند به طور دقیق در حال بررسی آن نقاط به صورت ویژه در چندین مرحله هستند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و حضور بیشتر ‌مردم در طبیعت از همه شهروندان درخواست می‌شود در هنگام حضور در کنار رودخانه‌ها حتماً توجه ویژه‌ای داشته باشند که شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.
 
 
تصادف در محور بروجرد- ملایر یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تصادف در محور «بروجرد- ملایر» یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
صارم رضایی اظهار داشت: در پی برخورد مرگبار دو پژو با هم در محور «بروجرد- ملایر» ساعت 18 و 30 دقیقه روز جمعه ١٠فروردین ۱۳۹۷، نجات گران پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر بروجرد برای امدادرسانی اعزام شدند.
وی افزود: در این تصادف که یک مصدوم و یک فوتی به همراه داشته است؛ فرد مصدوم و فوتی سر صحنه تصادف توسط نجات گران هلال‌احمر با استفاده از ست نجات رهاسازی و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 بهاروند 1397-01-11 10:45
جاده پلدختر به خرم آباد خیلی حادثه خیز است اگر امکان دارد اداره راه و شهرسازی حداقل نقاط غیر استاندارد را برطرف کند
نقل قول کردن
#2 رضا 1397-01-11 10:57
این شاالله که خیلی حواسمون باشه که همچین حوادث تلخی رو درست نکنیم وخانواده ها مون رو تو این ایام و یا غیر این ایام هم فرقی نداره کامشون و تلخ نکنیم :cry: :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا