یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه‌دار خودرو در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ رضا شیراوژن در تشریح این خبر گفت: فرمانده انتظامی استان سردار (مهدیان نسب) که در حال بازدید از کانکس‌های نوروزی در سطح شهر خرم‌آباد بودند متوجه تجمع مردم در نقطه‌ای از شهر شده و سریعاً دستور اعزام نیرو و بررسی موضوع را صادر کرد.
در ادامه این خبر آمده است که با بررسی مأموران مشخص شد فردی سارق قصد سرقت خودروی پراید در صحنه را داشته که با هوشیاری فرمانده انتظامی استان و به کارگیری به‌موقع مأموران، سرقت ناکام ماند و سارق زمانی خود را در محاصره پلیس دید قصد متواری شدن را داشت که با تدبیر فرمانده انتظامی استان مجال از وی ربوده و سارق سابقه‌دار حرفه‌ای دستگیر شد.
سرهنگ شیراوژن در تکمیل این خبر افزود: در بازجویی به عمل آمده از این متهم، سارق به 6 فقره سرقت خودرو در گذشته اعتراف کرد. گفتنی است متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند لرستان 1397-01-06 16:15
دزدها از سایر شهرها میان خرم آباد متاسفانه اونم نوروز میان ک از مسافرهای نوروزی دزدی کنن و وجه شهر خرم آباد و کلا لرها رو خراب کنن..ی سارق هم توی خیابون 60متری ی ماشین دزدی رو واژگون میکنه و فرار میکنه..توی همین سایت یافته خبرشو خوندم..
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1397-01-07 11:15
مگه قرار نبود مجرمین سابقه دار در این ایام تحت نظر باشند حسنوند از خرم آباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا