یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يک نفر سارق مسلح حرفه‌ای سابقه‌دار در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ احمدرضا احمديان گفت: در اجراي دستور مقام قضائي مبني بر شناسايي و دستگيري شخصي متخلف با همدستي چند نفر، با توجه به اهميت و حساسيت موضوع بررسي و پيگيري موضوع در دستور كار مأموران امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي لرستان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: تیم‌های مجرب پليس امنيت با انجام كارهاي اطلاعاتي دريافتند فرد متخلف مبادرت به سرقت با سلاح سرد و گرم در سطح شهرستان و استان‌های هم‌جوار كرده است.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان بيان داشت: در عملياتي منسجم و غافلگيرانه سارق حرفه‌ای در مخفيگاهش دستگير و دوقبضه سلاح كمري و تعدادي فشنگ و پوكه، مقداري مواد مشكوك به ترياك و ابزار تخريب و باز كردن قفل‌ها، اسپري، حلقه، انگشتر و گوشي همراه، دوربين عكاسي و تعدادي كارت عابر بانك، ساعت مچي، مبلغ 7 هزار و 118 ريال واحد عربستان، 500 دينار عراق، مبلغ 9 ميليون و 97 هزار تومان وجه نقد، دو عدد فلش و يك عدد سیم‌کارت ايرانسل كشف و يك دستگاه خودرو پرايد كه برابر اطلاعات واصله متهم از آنان جهت اقدامات مجرمانه استفاده كرده بود توقيف شد.
سرهنگ احمديان گفت: سارق در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به سه فقره سرقت، نزاع و ضرب‌وجرح در خرم‌آباد و اصفهان در سال هال 91 و 95 و 96 اعتراف كرد.
وي در پايان با بيان اینکه تلاش در جهت دستگيري همدستان سارق مسلح ادامه دارد بيان داشت: سارق حرفه‌ای با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سیاوش 1396-12-12 00:36
انشالله به همت دستگاه عدالت محور قضایی قبل از ورود به زندان آزاد و به کانون گرم خانواده ش برمیگرده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا