یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر واحد «اچ ال سی» شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، اتصال برق موجب بروز حریق در واحد تولیدی «ذغال صنعتی» در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد شده است.
آتش سوزی در واحد تولید «ذغال صنعتی» خرم‌آبادجلال محمدیان در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد اظهار داشت: این آتش‌سوزی عصر امروز حوالی ساعت ۱۷ در یک واحد تولید ذغال صنعتی رخ داده است.
وی با بیان اینکه مواد اولیه مورد استفاده این واحد تولیدی مواد دور ریختی از جمله پوست درخت گردو و ... است، تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که اتصال برق موجب بروز این آتش‌سوزی شده و وجود مواد اولیه قابل اشتعال در واحد تولیدی به وسعت حریق دامن زده است.
مدیر واحد «اچ ال سی» شرکت شهرک های صنعتی لرستان با تأکید بر اینکه نتایج دقیق علت آتش‌سوزی فردا با حضور کارشناسان مربوطه اعلام می‌شود، افزود: متأسفانه بسیاری از دستگاه‌های این واحد تولیدی دچار خسارت شده است.
محمدیان با اشاره به اینکه به محض اطلاع از وقوع حریق، آتش نشانی مستقر در شهرک‌های صنعتی به همراه آتش‌نشانی شهر خرم‌آباد به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند، یادآور شد: واحد آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی مجهز به ماشین‌آلات مناسب و نیروهای تربیت شده است و در صورت وقوع آتش سوزی به سرعت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته و برآورد اولیه از میزان خسارت نیز فردا با حضور کارشناس مربوطه صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها  

#1 بیژن 1396-09-13 23:43
این "اچ ال سی"چیه و کارش چیه؟!چون تا الان همچین اسمی(مرکز یا اداره ایی به این اسم) نشنیده بودم
نقل قول کردن
#2 امین 1396-09-14 06:42
اشتغال این شهر گل بود به سبز نیز آراسته شد.
هرچی سنگه برای پای لنگه....خدابه داد جوانان لرستان برسد.روی ثروت ولی فقیر.
نقل قول کردن
#3 پاپی 1396-09-14 09:36
HSEصحیح است واحد ایمنی بهداشت ومحیط زیست که در هر واحد تولیدی باید مستقر باشد
نقل قول کردن
#4 rasoul 1396-09-14 10:53
درستش اینه : HSE( Health ,Safe , Environment)
(بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا