یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و کشف 150 کیلوگرم تریاک در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" پلیس گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با استفاده از منابع فني و پليسي يك نفر سوداگر مرگ را در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: با اقدام به‌موقع مأموران، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس توقیف و در بازرسی از آن 150 کیلو تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان در ادامه از افزایش 6 درصدی کشفیات مواد مخدر طی هشت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در این مدت سه تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و 72 باند منهدم و دو هزار و 750 نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیرشده است.
سردار مهدیان نسب در ادامه با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروش در اجرای طرح‌های موضوعی در استان افزود: هشت طرح حجمی در استان به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و برخورد با قاچاقچیان صورت گرفته است.
وی ضمن تقدير و تشكر از همكاري خوب پليس استان خاطرنشان كرد: پليس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باندهای مواد مخدر اجازه نخواهد داد افراد فرصت‌طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند چراکه برخورد پلیس با آنان، قاطع و محکم خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: رویکرد مهم نیروی انتظامی برخورد بیشتر و جدی با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-09-06 18:45
خدا انشاالله به حق محمد و ال محمد ریشه قاچاقجی هاو ریشه قاچاق رو از این کشور بکنه .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا