یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مجید غلامی بر اثر گازگرفتگی فوت نکرده، بلکه بر اثر برق‌گرفتگی با هیتر دست‌ساز جان‌باخته‌ است.


به گزارش یافته، علی قربانی در ارتباط با حادثه جان‌باختن یک معلم روستایی گفت: مجید غلامی، معلم روستای سپیددشت بود و در کانکس هم درس می‌داد و هم در طول هفته در همان کانکس زندگی می‌کرد.
وی در ارتباط با حادثه منجر به مرگ این معلم گفت: ایشان بر اثر گازگرفتگی فوت نکرده؛ بلکه هیتر برقی دست‌ساز درست می‌کند که براثر برق‌گرفتگی با همین هیتر جان خود را از دست داد.
قربانی ادامه داد: صبح روز حادثه، قبل از شروع کلاس هیتر اتصالی می‌کند و در این حادثه، معلم جوان متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.
این مقام مسئول در پاسخ به این سؤال که مگر کانکس‌های روستایی آموزش و پرورش سیستم گرمایشی ندارند که معلم مجبور شده هیتر دست‌ساز درست کند؛ گفت: همه کانکس‌ها مجهز به بخاری و وسایل گرمایش هستند ولی مشخص نیست چرا مجید غلامی اقدام به درست کردن هیتر کرده است.
وی در پایان تایید کرد که در برخی مناطق محروم و روستایی لرستان، تدریس در کانکس انجام می‌شود و معلمان در همان کانکس، شب را به سر می‌برند.
به گفته قربانی، معلم متوفی، متاهل و صاحب فرزند بوده است.

منبع: ایلنا

دیدگاه‌ها  

#1 حامد ج 1396-09-04 14:46
روحش شاد مطمعن باشید که وسایل گرمایشی نداشته که بنده خدا هیتر دست ساز وخطرناک درست کرده حالا جواب زن ویچه شو کی میخاد بده
نقل قول کردن
#2 شهروند 1396-09-05 03:16
از انجایی که فرماندهان توسعه هر شهر ویا استان ،مدیران دولتی هستند به جرات می توان گفت که ضعف های مدیریتی برخی مدیران دولتی در رابطه با فرهنگ سازی گاهی بوجود آورنده این چنین حوادث دلخراشی است. که می توان با آموزش استفاده صحیح از لوازم برقی به مردم، از خسارات و حوادث جلوگیری نمود.

متاسفانه صنعت برق در استان لرستان بخصوص در رابطه با سیستم های گرمایشی رشد خوبی نداشته و مسئولین این حوزه بخصوص شرکت توزیع برق استان لرستان باید زمینه سازی های لازم و فرهنگ سازی بیشتری را از طریق رسانه های دولتی مثل صداو سیما ایجاد نماید و بطور جدی و فنی ورود کنند و ایمنی و مخاطرات برق را به مردم اموزش دهند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا