یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد از دستگیری متخلف شکار یک رأس بز وحشی در منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، علیرضا رحیمی افزود: شکارچیانی که در منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس بز کوهی نمودند و با استفاده از تاریکی شب از کمین مأمورین یگان حفاظت سفیدکوه خرم‌آباد گریخته بودند، شناسایی و یک نفر از آن‌ها دستگیر شد.
وی افزود: پس از 3 روز تحقیقات نامحسوس، مخفیگاه این متخلفین شناسایی و با حکم دادستان خرم‌آباد یکی از آن‌ها دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری، مقداری مهمات و حدود 1 کیلوگرم گوشت بزکوهی کشف و ضبط گردید؛ و با دستور قضایی متخلف بازداشت و روانه زندان گردید.
مسئول منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد گفت: اقدامات قانونی جهت دستگیری سایر متخلفین انجام‌شده و با همکاری دستگاه قضایی در اسرع وقت نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام خواهد شد.

خبر: محمد نبی حسنوند

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوندلرستان 1396-09-03 22:20
جوری تنبیهش کنید ک اسمه آهو یا بز و کل وحشی اومد تب بکنه..جریمه ده میلیونی و سه سال زندان حداقل حکمیه ک باید واسه همچین آدمای برای اجرا بشه
نقل قول کردن
#2 بیران 1396-09-04 09:49
الان فصل جفتگیری این زبون بسته هاست
شکارچی های بی انصاف هم از این موضوع آگاهن و سر بزنگاه شکار میکنن.
ولی من موندم این گوشت های کشف و ضبط شده رو چکار میکنن :lol:
نقل قول کردن
#3 خرم ابادی 1396-09-04 14:14
این افراد از سر سیری وبرای تفریح مبادرت به شکار می نمایند افرادی که اکثرا در زمان دفاع از میهن ومقابله با دشمن بعثی شهامت حضور در جنگ را نداشتند ولی انواع واقسام اسلحه را در خانه دارند جا دارد قاضی محترم با شدت با این افراد برخورد نماید ضمننا از محیط بانان محترم و سخت کوش نهایت سپاس گزاری را داریم.
نقل قول کردن
#4 علی 1396-09-16 08:31
شکارچیها به زندان می روند .اما گوشتهای کشف شده به خانه های .... برده می شوند؟ ونوش جان می کنند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا