یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اورژانس کشور از تصادف خودروی دانش‌آموزان در محور کرمانشاه - کوهدشت خبر داد و گفت:‌ متأسفانه ۱ نفر در این حادثه فوت شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "پیر حسین کولیوند" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت 13 روز شنبه 29 مهرماه 96، بر اثر برخورد خودروی دانش‌آموزان در محور کوهدشت - کرمانشاه (نال اشکنایه) 10 نفر کشته و مصدوم شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۱۳ امروز رخ داد، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه سواری پراید به وقوع پیوست، ۱ کشته و ۹ نفر مصدوم شدند.
کولیوند ادامه داد: مصدومان حادثه بلافاصله توسط ۲ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
شایان ذکر است از بین دانش آموزان مصدوم این حادثه 4 نفر که سرنشین پراید بودند، اهل لرستان هستند.

 

آخرین جزئیات حادثه دانش آموزان کوهدشتی

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان ضمن عیادت از دانش آموزان حادثه‌دیده در جریان تصادف ظهر امروز، آخرین وضعیت درمانی این دانش آموزان را تشریح کرد.

خدانظر دریکوند در گفت‌وگو با مهر با اشاره به حادثه تصادف ظهر امروز دانش آموزان دختر کوهدشتی اظهار داشت: دقایقی پیش ضمن حضور در بیمارستان کوهدشت، از دانش آموزان بستری شده در این بیمارستان عیادت کردم.

وی تصریح کرد: مدیر مدرسه این دانش آموزان نیز در بیمارستان حضور دارند و از نزدیک روند درمان آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

دریکوند با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی ۳ دانش‌آموز بستری در بیمارستان کوهدشت رضایت‌بخش است، تصریح کرد: یک نفر از دانش آموزان حادثه‌دیده در جریان این حادثه که مشکوک به پارگی پرده گوش است، به بیمارستان خرم‌آباد منتقل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: یکی از دانش آموزان به علت جراحت در ناحیه کمر، یکی دیگر از آنان به دلیل شکستگی پا و دیگری به علت خراشیده شدن پوست سر در بیمارستان کوهدشت بستری هستند.

دریکوند با اشاره به جزئیات حادثه امروز گفت: این دانش آموزان دختر مربوط به یکی از دبیرستان‌های شهر کوهدشت بوده‌اند که در مسیر مدرسه دچار حادثه شده‌اند.

 

 

خودرو دانش آموزان حادثه‌دیده کوهدشتی سرویس مدرسه نبوده است

 مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به جزئیات تصادف دانش آموزان در کوهدشت گفت: خودرو دانش آموزان سرویس مدرسه نبوده است.

خدانظر دریکوند در ادامه گفت‌وگو با مهر، با اشاره به جزئیات حادثه امروز دانش آموزان کوهدشتی گفت: این دانش آموزان دختر مربوط به یکی از دبیرستان‌های شهر کوهدشت بوده‌اند که در مسیر مدرسه دچار حادثه شده‌اند.

وی با بیان اینکه روستای این دانش آموزان ۷ تا ۸ کیلومتر با شهر فاصله دارد، گفت: متاسفانه این دانش آموزان از وسیله خودروی پراید که مربوط به برادر یکی از دانش آموزان بوده استفاده کرده‌اند و این در حالی است که آموزش‌وپرورش برای دانش آموزان این مدرسه سرویس مدرسه در نظر گرفته بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان یادآور شد: تردد دانش آموزان با خودروی شخصی با رضایت اولیای آن‌ها بوده است؛ همچنین مقصر این حادثه راننده خودروی مقابل بوده است.

دریکوند در ادامه با اشاره به هزینه‌های درمانی دانش آموزان حادثه‌دیده گفت: همه دانش آموزان لرستان بیمه دانش‌آموزی هستند و از این طریق هزینه‌های درمان آنان پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 h 1396-07-29 18:00
سلام سرویس مدرسه حتما قیمتش برا این خانواده ها بالا بوده که نتونستن از اون استفاده کنن. بعد چه تضمینی هست که سرویس مدارس تصادف نمی کنه؟! این هم یه نشونه از رتبه هشتمی بیکاری لرستان است که از بیکاری شدن مسافر کش... خدا به مجروحین شفا عنایت فرماید...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا