یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ الیگودرز نفر دوم حادثه زورگیری هفته گذشته به دام افتاد.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ سرهنگ "خدارحم ذلقی" گفت: هفته گذشته با شکایت برخی شهروندان مبنی بر زورگیری سارقان مسلح مأموران نیروی انتظامی با هماهنگی قضایی وارد عمل شده و پس از تعقیب و گریز یکی از متهمان را دستگیر نموده و به دلیل جراحات وارده ناشی از تصادف به بیمارستان منتقل شد که پس از مداوا ترخیص و به زندان منتقل گردید.
ذلقی گفت: در این عملیات همدست وی با استفاده از تاریکی شب متواری شد که با تجسس‌های پلیسی و انجام کمین امروز ساعت ۵ صبح مأموران کلانتری ۱۱ با هماهنگی قضایی وارد منزل شده و وی را دستگیر نمودند.
سرهنگ ذلقی با هشدار به قانون‌شکنان گفت: اگر چنانچه کسی بخواهد به هر طریق موجبات نا امنی را در سطح شهرستان فراهم نماید و یا مزاحمت برای شهروندان ایجاد نماید با برخورد جدی پلیس مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1 1396-05-17 09:29
ضمن تشکر از مامورین نیروی انتظامی ، کسی که به این عمل غیر انسانی اقدام می کند درصدقتل طرف مقابل بسیار بالاست ، پس چرا قیافه کری این شیطان صفتان را نشان نمی دهند و چرا قضات محترم با اشد مجازات با آنها رفتار نمی کنند بارها مشاهده شده که این افراد اذعان داشته اند که چند روزه از زندان آزاد شدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا