یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از دستگيري يك نفر توزیع‌کننده مواد مخدر و كشف 149 كيلو و 500 گرم ترياك در آزاد راه «خرم زال» خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار «محمد قنبري» گفت: در پی کسب خبري مبني بر فعاليت اعضای باندی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر در استان لرستان و استان‌های هم‌جوار، دستگیری سوداگران مرگ در دستور كار مأموران مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسي، عوامل باند و خودروهای مورد استفاده آنان در حمل و توزیع مواد مخدر شناسایی که در این خصوص مشخص شد اعضاي باند قصد جابجايي و انتقال محموله مواد مخدر از استان جنوبي به لرستان را دارند.
فرمانده انتظامي لرستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملياتي مشترك با مأموران انتظامي شهرستان «چگني» و هماهنگي با مقام قضائی، یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودروی سمند را در عوارضی خرم زال شناسایی که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كردند.
وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی طی مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو را توقيف و در بازرسی از پژو 405، 149 کیلو و 500 گرم ترياك کشف کردند که در این خصوص يك نفر دستگير شد.
سردار قنبري در پايان خاطرنشان كرد: تلاش پليس جهت شناسايي و دستگيري همدستان سوداگر مرگ ادامه دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 سیا 1396-01-04 02:20
جسارتا اون یکی راننده چی شد؟ نکنه پژو خودرو سمندو با طناب پی خودش میکشونده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا