یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان دلفان پرونده قتل عمد با اخذ رضایت اولیای دم به صلح و سازش طرفین ختم شد.
به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور، با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه اتیوند جنوبی شهرستان دلفان، پرونده‌ی قتل با اخذ رضایت از اولیای دم به صلح و سازش طرفین ختم شد.
كاكولوند، معاون قضايی و رئيس شوراهای حل اختلاف لرستان گفت: پرونده با موضوع قتل عمدی با شکایت اولیای دم مرحوم فرهاد کاکایی با درخواست خانواده‌ی قاتل، جهت صلح و سازش به شعبه حل اختلاف اتیوند جنوبی شهرستان دلفان ارسال شد که طی برگزاری چندین جلسه با اولیای دم در نهایت موفق به اخذ رضایت کتبی از اولیاء دم شد.
وی افزود: با پیگیری‌های مداوم و مستمر اعضای شورای حل اختلاف و همكاری متنفذین محلی و با تشکیل جلسات متعدد در شورا، با اخذ رضایت از اولیای دم مرحوم فرهاد کاکایی پرونده‌ی قتل به اخذ رضایت منجر شد.
کاکولوند اظهار امیدواری کرد: بتوانيم در راستای صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف گام‌های بیشتری در آينده برداريم و از طریق اين تلاش‌ها بتوانیم در راستای ارج نهادن به سنت‌های دينی و گسترش فضای صلح و سازش در بین جامعه مؤثرتر واقع شویم.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-12-20 11:26
ببیند همه در فضای مجازی دم از بخشش قاتل میزنند و شوراهای حل اختلاف هم تلاش زیادی می کنند که قاتل ها بخشیده شوند و بعد اماری اعلام می شود که با وساطت بزرگان هر دو خانواده و شورای حل اختلاف مجرم از چوبه دار نجات یافت که البته برای سازمانهای حقوق بشری هم خوشایند خواهد شد . اما تکلیف خانواده ای که عزیزی را از دست داده چه می شود ؟ که احتمالا تحت فشار و رودربایستی ناچار به بخشش قاتل شده . یعنی باید تا اخر عمر ناراحتی و زجر و تحقیر را تحمل کنند ؟ به نظر بنده قاتل باید زمانی بخشیده شود که قتل بصورت تصادفی صورت گرفته باشد .چند سالی میشه که روزنامه ها در مورد اسید پاشی به دختری بنام امنه مطلب می نویسند .این بنده خدا تحت فشارهای اجتماعی ناچار به رضایت به اسید پاش شد اما بعد دوباره پشیمان شد چون پول عمل جراحی صورت تهیه نشده بود و ایشان باید تا پایان عمر با عذاب و ناراحتی زندگی میکرد . کار از کار گذشته بود چون پای ورقه را امضا کرده بود و پیگیری بعدی بی فایده بود .حالا قضاوت با شما .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا