یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام 2 باند سرقت در لرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته،"سردار محمد قنبری"صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل اداره آگاهی استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از باندها منهدم شده دارای افراد حرفه‌ای و باسابقه دار بوده‌اند که کارشان تنها سرقت خودرو نبوده است.
وی ادامه داد: این افراد خودروها را سرقت می‌کردند سپس ارکان آن را تغییر می‌دادند و در قالب خودرو سالم و بی‌مورد به مشتریان میفروختند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که تعداد افراد این باند 8 نفر بوده است، افزود: کلیه اعضای باند سابقه‌دار بوده‌اند و هرکدام چندین بار دستگیر و روانه زندان شده‌اند.
سردار قنبری خاطرنشان کرد:23 دستگاه خودرو از این باند کشف‌شده و خودروهای دیگری وجود دارد که احتمالاً آن را اوراق‌شده‌اند.
وی گفت: بیشتر سرقت‌ها مختص به لرستان نبوده بلکه در سایر نقاط کشور هم صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی لرستان همچنین از شناسایی تعدادی از مالکین خبر داد و گفت: در اولین فرصت به مالکین اعلام می‌کنیم که برای تحویل خودرو به اداره آگاهی لرستان مراجعه نمایند.
سردار قنبری در بخشی از سخنان خود با اشاره به این‌که جرائم مختلف استان نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش‌یافته است، افزود: مأمورین ما سعی دارند عمده تمرکز خود را روی باندها بگذارند و اجازه فعالیت‌های سازمان‌یافته را ندهند.
وی با تأکید بر این‌که همکاران ما به‌محض این‌که بخواهند باند تشکیل دهند آن را متلاشی می‌کنند، خاطرنشان ساخت: بیشتر سرقت‌ها خُرد، منشأشان اعتیاد است و برابر آمارهایی که موجود است 65 درصد سارقین خُرد، معتاد هستند.
فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: معتادین برای رفع نیاز اعتیاد اقدام به سرقت می‌کنند و این در صورتی است که عده‌ای از آن‌ها سرقت را دوست ندارند اما برای تأمین نیاز مواد مخدر، این کار را می‌کنند.
سردار قنبری با بیان این‌که اگر بتوانیم به کمک شورای مبارزه با مواد مخدر استان در درمان این افراد تسریع کنیم آمارهای سرقت هم کاهش بسزایی خواهد داشت.
وی در بخشی از سخنان خود به انهدام باند کیف‌قاپی در سطح شهرستان خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این باند در قسمت‌های مختلف شهر اقدام به کیف‌قاپی می‌نمودند و گروهی سابقه‌دار بوده‌اند.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد:23 فقره کیف‌قاپی از آن‌ها کشف‌شده و کیف‌های مسروقه هم پیداشده‌اند.




 مصطفی باقری/یافته

دیدگاه‌ها  

#1 پروین نظری 1395-12-16 10:24
دست مریزادبه نیروی انتظامی ممنون وسپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا