یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي شهرستان ازنا از دستگيري سه کلاه‌بردار و کشف 572 عدد سکه تقلبي، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "روح الدين پارياد" گفت: در پي دريافت خبري مبني بر خريد و فروش سکه تقلبي توسط سه کلاه‌بردار در محله‌ای اطراف ازنا، موضوع در دستور کار پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت.
وي با بيان اينکه ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و سه کلاه‌بردار را شناسايي و دستگير کردند، افزود: با توقيف يک دستگاه پرايد در اين رابطه، در بازرسي از خودرو مذکور، تعداد 572 عدد سکه تقلبي کشف شد؛ سه متهم همراه سکه‌های کشف‌شده به مراجع قضائي معرفي شدند.
 
كشف پارچه قاچاق در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد، از کشف 70 طاقه پارچه حرير قاچاق به ارزش سيصد و پنجاه ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " عليرضا دليري " گفت: در راستاي مبارزه با كالاي قاچاق و در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر دپوي پارچه قاچاق در يک مغازه در سطح شهرستان، شناسايي و پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد: ماموران آگاهي با كارهاي اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضايي، فرد متخلف را در بروجرد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
وي تصريح كرد: ماموران در بازرسي از مغازه مذکور، تعداد 70 طاقه پارچه حرير قاچاق فاقد مجوز گمرکي را كشف کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد با اشاره به دستگيري يك نفر در اين راستا گفت: کارشناسان ارزش پارچه‌های کشف‌شده را سيصد و پنجاه ميليون ريال اعلام کردند.
دليري در پايان گفت: متهم با تشكيل پرونده، راهي مراجع ذيصلاح شد.
 
کشف 28 کیلو هروئین در دلفان
فرمانده انتظامي "دلفان" از انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف 28 کيلوگرم هروئين در اين شهرستان، خبر داد.
سرهنگ "علي نجات کرمي" گفت: در پي دريافت خبري مبني بر راه‌اندازی کارگاه تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي توسط چند سوداگر مرگ در اطراف "دلفان " ماموران پليس مواد مخدر و امنيت عمومي اين شهرستان موضوع را به‌صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران محل مورد را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه هفت سوداگر مرگ را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي دلفان اظهار داشت: در بازرسي از محل موردنظر 28 کیلوگرم هروئين، 100 کيلوگرم پودر، 115 لیتر مایع طبخ و تهيه مواد مخدر صنعتي، دو دستگاه خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت، يک قبضه اسلحه جنگي و ... از آنان شد.
کرمي گفت: هفت متهم همراه مواد کشف‌شده تحويل مراجع قضايي شدند.
 
توقيف پرايد با بيش از 53 ميليون خلافي در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي خرم‌آباد از توقيف سواري پرايد با بيش از 53 ميليون و 750 هزار ريال خلافي در اين شهرستان، خبر داد.
سرهنگ "صفي اله بيرانوند" گفت: ماموران پليس يگان امداد اين شهرستان حين گشت در سطح شهر يک دستگاه سواري پرايد را که مرتکب تخلفات رانندگي شد، توقيف کردند.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد با بيان اينكه در بررسي صورت گرفته مشخص شد سواري پرايد داراي 53 ميليون و 750 هزار ريال جريمه پرداخت نشده می‌باشد، افزود: خودرو مذکور برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد.
وي با تاكيد بر اينكه تخلفات راهنمايي و رانندگي توسط رانندگان مقدمه‌ای براي وقوع حوادث رانندگي است، اظهار داشت: رعايت قوانين و هوشياري در رانندگي بسياري از حوادث را كاهش می‌دهد.
بيرانوند با يادآوري اينكه همه ما ملزم به رعايت قوانين می‌باشیم، خاطرنشان کرد: بروز حوادث رانندگي خسارت‌های مادي و معنوي جبران‌ناپذیر زيادي را به همراه دارد.
 
كشف 22 تن برنج قاچاق در خرم‌آباد
جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف يک دستگاه کاميون کشنده و کشف 22 تن برنج خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 100 ميليون ريال در "خرم‌آباد" خبر داد.
سرهنگ "علي احمدي تبار" گفت: مأموران پلیس‌راه استان حين كنترل خودروهاي عبوري در آزادراه "انديمشک – خرم‌آباد" به يک دستگاه كاميون كشنده حامل بار مشکوک و آن را توقيف كردند.
وي با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه، بيان داشت: در بازرسي از کاميون مذکور، 22 تن برنج خارجي و فاقد مدارک گمركي که از استان‌های جنوبي کشور به استان‌های هم‌جوار بارگيري شده بود، كشف شد. كارشناسان ارزش برنج‌های کشف‌شده را يک ميليارد و 100 ميليون ريال اعلام کردند.
 
کشف 190 هزار نخ سيگار قاچاق در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد، از کشف 190 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عليرضا دليري" گفت: در پي كسب خبر و اطلاعاتي مبني بر اينكه يک متخلف در بروجرد در امر تهيه و توزيع سيگار خارجي قاچاق فعاليت دارند، شناسايي و پيگيري موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران اين فرماندهي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد: مأموران آگاهي اين شهرستان با كارهاي اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضايي متهم را در بروجرد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
وي تصريح كرد: در بازرسي از منزل متهم، 190 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف شد.
دليري عنوان داشت: متهم با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.
 
پلمپ 6 واحد صنفي متخلف در ازنا
فرمانده انتظامي ازنا از پلمپ شش واحد صنفي متخلف در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "روح الدين پارياد" گفت: ماموران پليس امنيت عمومي ازنا طرح کنترل نظارت بر سفره‌خانه‌های سنتي را اجراء کردند.
 وي افزود: مأموران از تعدادی واحد صنفي اين شهرستان را مورد بازديد قرار داده و تعداد شش واحد صنفي متخلف را پلمپ کردند.
فرمانده انتظامي ازنا با اشاره به اينکه در اين راستا براي چند واحد صنفي نيز تعهد کتبي صادر و افراد متخلف به دادسرا معرفي شدند، گفت: این‌گونه طرح‌ها گامي مثبت در جهت برقراري امنيت اجتماعي بوده و تداوم اجراي آن زمینه اعتماد شهروندان به پليس را فراهم می‌نماید.
 
کشف كالاي قاچاق ميلياردي در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي استان از توقيف يک دستگاه کاميون کشنده و کشف 6 هزار توپ انواع البسه خارجي قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال در "خرم‌آباد" خبر داد.
سردار "محمد قنبري " گفت: در پي دريافت خبري مبني بر جابجايي مقاديري كالاي قاچاق توسط يک قاچاقچي با يک دستگاه کاميون کشنده از استان‌های جنوبي کشور به پايتخت، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي با بيان اينکه مأموران در محور مواصلاتي " انديمشک – خرم‌آباد" مستقرشده و با مشاهده کاميون آن را توقيف کردند، افزود: در بازرسي از خودرو مذکور که فاقد مجوز گمرکي بود، 6 هزار توپ انواع البسه خارجي قاچاق کشف شد.
فرماندهي انتظامي لرستان تصريح کرد: با دستگيري يک متهم در اين رابطه، کارشناسان ارزش کالاهاي کشف شده را سه ميليارد ريال اعلام کردند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1395-10-21 01:54
خسته نباشیدعرض می کنیم خدمت نیروی انتظامی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا