یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان، از توقيف يك دستگاه كانتينر و كشف مقادير زيادي ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال در آزادراه "خرم‌آباد – انديمشك" خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري یافته، سردار " محمد قنبري" گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي، در راستاي اجراي طرح تشديد اقدامات كنترلي و مبارزه با ورود و خروج كالاي قاچاق، در آزادراه «خرم‌آباد - انديمشك» حين كنترل خودروهای عبوري يك دستگاه كاميون كشنده كانتينر را توقيف كردند.
وي افزود: با بررسي به عمل آمده مشخص شد خودرو مذکور حامل انواع كارد، قاشق، چنگال و ظروف استيل و چيني خارجي به تعداد یک‌صد و 11 هزار و 134 قلم است.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه، تصريح كرد: محموله مکشوفه از استان‌های جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده است.
قنبري با اشاره به اين كه كارشناسان، ارزش اين محموله را، چهار ميليارد ريال اعلام كردند، گفت: متهم با تشكيل پرونده به مراجع ذيصلاح معرفي شد.
وي در پايان با بيان اين كه قاچاق کالا، ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور و توليدات داخلي وارد می‌کند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق كالا و موارد مشكوك را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 بهاروند 1395-10-06 02:14
هر کی بره بندر اگه پفک یا چیپسم بخره بجرم قاچاق میگیرنش…این که نشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا