یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري کلاه‌بردار 25 ميليارد ريالي با جعل عنوان نمايندگي ایران‌خودرو با وعده فروش خودرو قسطي در خرم‌آباد خبر داد.
http://yaftenews.ir/images/95/95-6/nazari.jpgبه گزارش پايگاه خبري یافته، سرهنگ "عباس نظري" در نشست با اصحاب رسانه استان گفت: در پي شكايت جمعي از شهروندان خرم‌آباد مبني بر اين كه فردي با جعل عنوان نمايندگي ایران‌خودرو با وعده فروش خودروي قسطي، از آنان مبلغ 25 ميليارد ريال کلاه‌برداری کرده است، بلافاصله مأموران آگاهي استان بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي در ادامه افزود: با تحقيقات پليسي، متهم در خرم‌آباد شناسايي و دستگير شد كه در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف کرد مبلغ 25 ميليارد ريال از شهروندان بابت فروش خودرو قسطي کلاه‌برداری كرده است.
رئيس پليس آگاهي لرستان ادامه داد: کلاه‌بردار حرفه‌ای دستگير شده تاكنون 55 نفر شاكي دارد.
وي در ادامه به نقش ارزنده رسانه در برقراري امنيت اشاره كرد و گفت: رسانه بازوي پر توان پليس در ارتقا احساس امنيت در جامعه و اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌تواند بستر شايعات در جامعه را از بين ببرد.
نظري در بخش ديگري از سخنان خود به دستگيري دو سارق خودرو در خرم‌آباد اشاره كرد و گفت: سارقان با شگرد خاص اقدام به سرقت خودرو کرده و با استفاده از مدارک موجود در خودرو با صاحبان خودروها تماس گرفته و از آن‌ها درخواست 30 ميليون ريال مژدگاني می‌کردند.
وي در ادامه گفت: دو سارق دستگیرشده در تحقيقات صورت گرفته به 9 فقره سرقت اعتراف كردند.
نظري در ادامه به انهدام باند سرقت محموله از خودروهاي باري در محورهاي مواصلاتي استان‌های هم‌جوار به لرستان اشاره كرد و گفت: مأموران آگاهي استان با دستگيري اعضاي باند 6 نفره سارق، مقدار 12 تن شكلات كشف كردند.
رئيس پليس آگاهي لرستان همچنين به دستگيري 6 نفر سارق احشام در روستاهاي اطراف خرم‌آباد اشاره كرد و گفت: سارقان دستگیرشده در تحقيقات صورت گرفته به 40 فقره سرقت در قالب دو باند سرقت احشام اعتراف كردند.
نظري در ادامه دليل عمده وقوع 42 درصد قتل‌های رخ‌داده استان در مدت 6 ماهه نخست امسال را نزاع و درگيري دانست و افزود: در اين مدت 11 درصد قتل‌ها به دليل اختلافات خانوادگي، هفت درصد به دليل اختلاف ملکي، 11 درصد مربوط به مسائل اخلاقي و منکراتي و پنج درصد هم به دليل اعتياد رخ ‌داده است.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-07-28 14:03
ماشاالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا