یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل بیمه ایران استان لرستان گفت: کمتر از 10 مغازه از پاساژ قائم خرم‌آباد تحت پوشش بیمه ایران هستند.
"شاهپور جمشیدی" در حاشیه بازدید از واحدهای خسارت‌دیده پاساژ قائم خرم‌آباد و در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری یافته اعلام کرد: برابر بررسی‌های انجام‌شده، کمتر از 10 واحد از مغازه‌های پاساژ قائم خرم‌آباد تحت پوشش بیمه ایران هستند.
وی ادامه داد: سال 88 نیز اتفاق مشابه ای در این پاساژ صورت گرفت و در همان زمان از مغازه‌داران خواستیم در خصوص پوشش بیمه‌ای اقدام کنند، اما متأسفانه استقبال خوبی از این درخواست نشد.
مدیر کل بیمه ایران استان لرستان که به همراه مدیران و کارشناسان بیمه در محل حاضر شده بود، افزود: البته سرمایه تعدادی از مغازه‌داران را با تشکیل پرونده و رفع ایرادات موجود، بیمه کردیم که در اسرع وقت خسارات آن‌ها پرداخت خواهد شد و برای برآورد خسارت و تسریع در پرداخت، کارشناسان مربوطه فردا از تهران به لرستان اعزام خواهند شد.
جمشیدی به اهمیت بیمه‌های اختیاری و به خصوص بیمه آتش‌سوزی برای خانواده‌ها و بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: قرارداد بیمه آتش‌سوزی، توافقی است بین بیمه‌گذار از یکسو و بیمه‌گر از سوی دیگر که بر اساس آن بیمه‌گر متعهد می‌گردد در قبال دریافت حق بیمه، خسارت وارد به مورد بیمه (اموال بیمه‌شده) را در صورت وقوع خطرات بیمه‌شده که منجر به وارد آمدن خسارت به مورد بیمه شود، در حدود تعهدات خود (سرمایه مورد بیمه) و برای دوره زمانی معین جبران نماید؛ لذا بیمه‌گذاران با پرداخت مبلغی حدود 200 هزار تومان در سال، می‌توانند سرمایه خود را تا حدود 200 میلیون تومان تحت پوشش بیمه قرار دهند.
وی در پایان به اهمیت نقش بیمه در جبران خسارات جانی و مالی اشاره کرد و از همه خواست با مراجعه به بیمه گران، سرمایه خود را بیمه کنند.
قابل ذکر است آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد شامگاه پنج شنبه از ساعت 21 از طبقه همکف شروع شده و به طبقات بالا سرایت کرد و بعد از حدود 11 ساعت با تلاش عوامل آتش‌نشانی خاموش شد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1395-07-10 02:01
بیمه ایران در پرداخت خسارت واقعا خیلی کنده و مثل قبل نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا