یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل پزشکی قانونی لرستان گفت: 31 درصد کل آمار اجساد معاینه شده در چهارماهه اول امسال در سالن تشریح پزشکی قانونی لرستان مربوط به اجساد ناشی از تصادفات رانندگی در لرستان است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، دکتر "حمیدرضا نظیفی" با اشاره به کاهش 6.8 درصدی تلفات حوادث رانندگی در 4 ماهه امسال، بیان کرد: بر اساس نسبت تعداد اجساد ناشی از تصادفات رانندگی به جمعیت، در سال 1394 استان لرستان در رتبه 17 کشوری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: از آنجا که استان لرستان در مسیر اصلی ترانزیت شمال به جنوب کشور قرار گرفته، بسیاری از اوقات مصدومین تصادفات بومی استان نبوده و مراجعه مکرر به مراکز پزشکی قانونی جهت معاینه و اعلام نظر کارشناسی برای آن‌ها دشوار است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اظهار کرد: برای حل این مشکل امکان ارجاع افراد از طریق صدور نیابت پزشکی قانونی میسر است. بدین ترتیب از طرف مرکز پزشکی قانونی شهری که فرد در آن تصادف کرده، جهت گذراندن مراحل انجام معاینات در شهر خود، به پزشکی قانونی آن مرکز نیابت داده می‌شود. فرد پس از انجام تمام مراحل معاینه خود، نتیجه را از پزشکی قانونی محل سکونت خود برای مراکز پزشکی قانونی مبدأ ارسال می‌کند.

http://yaftenews.ir/images/stories/93-6/tasadof2%20copy.jpg

دیدگاه‌ها  

#1 صادقی 1395-06-21 13:16
چهرخطه جاده پلدختر به خرم آباد هدف کدامین سال است؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا