یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان پل‌دختر گفت: یک دستگاه تانکر نفت‌کش عراقی با محموله بنزین سوپر در روستای «پل تنگ» پل‌دختر واژگون شد.
کامیون‌های عراقی بلای محیط زیست لرستان/ 25 هزار ليتر مازوت به آب‌هاي پلدختر ريخت+ عكسبه گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "صفر عبدالوند" افزود: عصر امروز یک دستگاه تریلر کشنده عراقی که از اندیمشک به سمت شمال غرب کشور در حرکت بود، در ۵۰ کیلومتری جنوب پل‌دختر بعد از روستای «پل تنگ» واژگون شد.
وی با اعلام این که بر اثر این واژگونی محموله بنزین سوپر به زمین نشت پیدا کرد، افزود: این امر موجب آلوده شدن جاده ترانزیتی، محیط زیست و خاک منطقه شد و نیروهای امدادی شامل هلال احمر، آتش نشانی تلمبه‌خانه تنگ فنی، شهرداری پل‌دختر، پلیس‌راه و نیروی انتظامی در محل، منطقه را پاک‌سازی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان پل‌دختر ادامه داد: به دلیل این واژگونی یک لاین جاده پل‌دختر - اندیمشک در این قسمت مسدود شد و تا ساعاتی تردد با کندی صورت گرفت.
وی با اشاره به بستری شدن راننده تریلر در بیمارستان پل‌دختر افزود: علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس‌راه ملاوی، سرعت‌بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده تریلر نفت‌کش اعلام شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 چرا 1395-06-15 10:25
چرا جاده پلدختر به خرم آباد با وجود تردد روزانه هزاران تانکر نفتکش عراقی چهارخطه و ایمن نمیشود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا