یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جاده كم‌عرض بيشه، قرباني گرفتعصر روز جمعه پنجم شهریورماه یک دستگاه خودروی پژو 405 با کامیون بنز در جاده روستایی طالقان به سمت بیشه به شدت با برخورد كردند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، متاسفنه بر اثر اين تصادف داخراش، يك نفر از سرنشينان خودروي پژو كشته و دو نفر نيز مصدوم شدند.
مصدومان به مراكز درماني انتقال يافتند و محل حادثه نيز توسط نيروهاي آتش‌نشاني خرم‌آباد ايمن‌سازي و براي عبور و مرور بازگشايي شد.
قابل ذكر است مسير آبشار بيشه به دليل عرض كم، حادثه‌آفرين است.

تانكر حامل سوخت در آزادراه پل زال آتش گرفت
حريق تانكر حامل سوخت در آزادراه پل زال- انديمشك آتش‌نشانان خرم‌آبادي را به محل حادثه كشاند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، ساعت 11:30 روز جمعه با تماس تلفني آتش‌نشاني پلدختر حادثه آتش‌سوزي يك دستگاه تانكر حمل سوخت در آزاد راه پل زال- انديمشك به سامانه 125 اطلاع داده شد.
ستاد فرماندهي آتش‌نشاني بلافاصله يك اكيپ آتش‌نشان از ايستگاه امام علي(ع) خرم‌آباد را به محل آتش‌سوزي اعزام كرد.
آتش‌نشانان با كمك نيروهاي حاضر در محل از آتش‌نشاني‌هاي شهرهاي انديمشك و پلدختر اقدام به اطفاء حريق كرده و پس از دقايقي آتش‌سوزي را به طور كامل مهار نمودند.
راننده  تریلی نيز دچار سوختی شده بود که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.
روز قبل از آن نيز انفجار يك دستگاه اتوبوس در آزادراه خرم‌آباد- پل زال حادثه‌ساز شده بود كه خوشبختانه به كسي آسيبي نرسيد.
خبر: رضا تركمن‌شاهي

سارقان مامورنماي آزادراه خرم‌آباد- پل زال دستگير شدند
دو سارق که در محور آزادراه پل زال-خرم‌آباد زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
به گزارش تسنيم، این دو سارق سابقه‌دار اهل یکی از استان‌های همجوار هستند و به وسیله یک دستگاه پژو 405 در آزادراه پل زال– خرم‌آباد اقدام به زورگیری می‌کردند.
سارقان هنگامی که رانندگان خودروهای سنگین بعد از عوارضی جهت استراحت وسیله نقلیه خود را پارک می‌کردند اقدام به تهدید راننده و تخلیه محموله آن می‌کردند.
این دو سارق توسط مأموران انتظامی پلدختر شناسایی و در حین سرقت از کامیون‌ها و تریلرها در این محور دستگیر شدند.

دختري قرباني شنا در شهرستان بدون استخر لرستان شد

شنا در روستاي كلات زيودار پلدختر، يك فوتي و سه غرق شدگي برجاي گذاشت.
به گزارش يافته به نقل از ستاد هدايت عمليات و بحران EOC دانشگاه علوم پزشكي لرستان، ساعت 12:30 دقيقه روز سوم شهريور طي تماس تلفني بامركز اپراتوري 115 شهرستان پلدختر مبني بر غرق شدن 4 نفر در رودخانه كلات زيودار پلدختر بلافاصله پايگاه 527 افرينه به محل اعزام شدند.
در اين حادثه 2 نفر از غرق‌شدگان كه 2 دختر 12 و 17 ساله بودند را پس ازاقدامات درماني مناسب به بيمارستان امام خميني پلدختر منتقل كردند.
 يك مورد ديگر غرق شده توسط وسايل شخصي منتقل شد كه در اين حادثه دختربچه 4 ساله كه فوت شده بود توسط كد هلال احمر منقل گرديد .

دیدگاه‌ها  

#1 شاهیوند 1395-06-06 17:57
جاده خرم آباد به سپیددشت بینهایت خطرناک و فاقد روشنایی,خط کشی,علاعم راهنمایی است
نقل قول کردن
#2 بیژن 1395-06-07 00:04
این جاده که تصادف داشته،مسیری جدید و غیر ایمن است و مسیر خرم آباد ازناسکوند آبشار بیشه خیلی بهتر از این راه و قشنگتر و زیباتره
نقل قول کردن
#3 ناصروند 1395-06-07 08:57
من نمیدونم چرا بخش پاپی به مرکزیت سپیددشت به شهرستان ارتقا پیدا نمیکند؟اگر این اتفاق بیفتد به نفع شهرستان خرم آباد و چگنی است چون یک نماینده دیگر به حوزه انتخاباتی اضافه میشود
نقل قول کردن
#4 شهروند 1395-06-07 09:53
جاده دورود به بیشه در صورت بهسازی بسیار نزدیکتر و مسیری زیباتر هستش ... ضمن اینکه با قطار از دورود تا بیشه تنها 20 دقیقه هستش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا