یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پل‌دختر از آلودگی رودخانه کشکان بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر تانکر حامل محموله ضد یخ خبر داد.
"امیررضا محمدی‌نژاد" ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یافته گفت: ساعت 10 صبح روز جاری، یک دستگاه تریلر که از اندیمشک به سمت خرم‌آباد در حرکت بود به علت تصادف شدید با تانکر در منطقه تنگ تیر، از جاده منحرف و واژگون شد.
وی افزود: بر اثر واژگونی تانکر که حاوی ضدیخ بود؛ مواد شیمیایی آن وارد رودخانه کشکان گردید و موجبات آلودگی رودخانه را فراهم نمود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پل‌دختر ادامه داد: کارشناسان محیط زیست بلافاصله به محل عزیمت و ضمن ارائه گزارش و بررسی خسارت زیست محیطی، اقدامات لازم را در خصوص جلوگیری از روند بیشتر آلودکی رودخانه کشکان انجام دادند.
وی بیان داشت: در این حادثه راننده تانکر زخمی و به بیمارستان خرم‌آباد انتقال یافت و برابر نظر کارشناسی پلیس‌راه، راننده تریلر مقصر شناخته شد.
"محمدی نژاد" در پایان از همه دوستداران زیست‌محیطی درخواست کرد که در صورت هر گونه مشاهده تخلف و آلودگی محیط زیست با سامانه 1540 تماس حاصل نمایند.
بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر تانکر کشکان با ضد یخ آلوده شدخبر: امیررضا قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 بشیرویه 1395-06-05 19:40
تمام جاده های استان تا حدودی چهارخطه و ایمن شدند و نقاط و گردنه های حادثه خیز برطرف شدند بجز جاده پلدختر به خرم آباد…
نقل قول کردن
#2 مسعودی 1395-06-07 02:25
با تشکر از اداره کل حفاظت از محیط زیست فقط اگه اداره راه رو مجبور کنید که در کنار کشکان یک دیوار نیم کت ی یا بیشتر بزنن عالیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا