یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بامداد امروز يك كاميون سوزوکی كه بيش از حد مجاز بار كاه حمل مي‌كرد، باعث ايجاد آتش‌سوزي مهيب در الشتر شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، يك كاميون كه ارتفاع بار آن 2 متر بالاتر از اتاقك حمل بار بود هنگام عبور از خیابان احمدی پور(نبش تربیت بدنی) در شهر الشتر با كابل برق بار اضافه كاميون، آتش به جان راننده و مردم الشتر انداخت!/ بار كج به مقصد نرسيدبرخورد كرد و باعث آتش‌سوزي مهيب شد.
در اين حادثه كه حدود ساعت يك و 30 دقيقه بامداد امروز اتفاق افتاد پس از جرقه كابل‌ها و آتش گرفتن بار كاميون، راننده از خودرو بيرون آمد و جان خود را نجات داد اما بار كاميون به درون خيابان ريخت و شعله‌ور شد.
به گزارش خبرنگار يافته، دامنه آتش كه حدود 6 متر ارتفاع داشت تا درب منازل مجاور كشيده شد و آن‌ها نيز در معرض آتش قرار گرفتند. آتش ايجاد شده همانند سدي جلوي درب منازل را گرفته و از خروج ساكنان اين خانه‌‌ها جلوگيري مي‌كرد.
 در اين بين كاميون 2 بار نيز منفجر شد. سرانجام با كمك مردم و حضور آتش‌نشاني با تاخير زياد در محل وقوع حريق، به هر زحمتي بود آتش را پس از 2 ساعت خاموش كردند.
اين در حالي بود كه وقوع اين حادثه باعث ايجاد وحشت شديد بين سكنه خيابان شد و خواب شبانگاهي را از مرد و زن و پير و جوان گرفت.
در پي اين حادثه، حال يك زن باردار وخيم گزارش شد و به اورژانس منتقل گرديد. همچنين راننده كاميون نيز كه دچار جراحات و سوختگي شد، به بيمارستان منتقل گرديد.
متاسفانه سهل‌انگاري و تخلف برخي، گاه باعث ايجاد دردسر براي همه مردم مي‌شود. به جاست با افراد سهل‌انگار و بي‌توجه به حقوق اجتماعي، برخوردهاي قاطع‌تري در لرستان صورت گيرد تا كمتر شاهد وقوع اين‌گونه حوادث باشيم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 کریم 1395-05-05 08:00
دیشب دراثر تصادف یک پراید با یک پژودربغل فرودگاه خرم آباد هم یکدستگاه پراید آتش گرفت این چندمین با ره که تصادف دراین نقطه اتفاق میافتد،علت آن نبود روشنایی ونورکافی از درب ورودی فرودگاه خرم آباد تاپادگان لشگر84میباشد.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-05-05 18:04
اینجانب نیز با اقای کریم موافقم متاسفانه در این مسیر پر تردد از فرودگاه تا پلیس راه شبها جاده در تاریکی مطلق می باشد در صورتیکه نزدیک به بزرگ را ه و ورودی خوزستان خرم اباد می باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا