یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

يكي از داوطلبان انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابيه سلسله و دلفان به دليل سكته مغزي در بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد بستري عباس حسنوندشد.
به گزارش پايگاه خبري سلام دلفان، "عباس حسنوند" کاندیدای انتخابات مجلس دهم حوزه دلفان و سلسله كه صلاحيت وي مورد تأييد شوراي نگهبان نيز قرار گرفته است، پنج‌شنبه‌شب گذشته دچار سکته مغزی شد و جهت مداوا به بیمارستان عشایر خرم‌آباد منتقل گرديد.
به گفته يكي از نزديكان وي، حسنوند پس از این که اعضاي خانواده او متوجه وخامت اوضاع جسمانی‌اش شدند، وي را به سرعت به بیمارستان شهداي عشایر خرم‌آباد انتقال دادند كه اندكي پس از بستری شدن به حالت کما رفت و تا كنون در حالت بیهوشی به سر می‌برد.
 درجه هوشیاری حسنوند طي آخرين خبر واصله 10 می‌باشد و به گفته پزشکان خطر رفع شده و اوضاع جسمانی وي رو به بهبودي است.
عباس حسنوند متولد سال 1343 در روستای پرهانی سفلی از توابع شهرستان الشتر است. وي سال 1364 پس از اخذ مدرک دیپلم وارد سپاه پاسداران شد و از سال  1375 به نیروی انتظامی منتقل گرديد. وي در نیروی انتظامی مسئولیت ارزشیابی و ترفیعات‌، مسئولیت انتصابات حفاظت اطلاعات و مدیر کل صلاحیت کارکنان ناجا را بر عهده داشت و در حال حاظر دانشجوی دکترای مدیریت دولتی است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 عبدالهی 1394-11-05 11:12
خداوند انشااله هرچه سریعتر ایشان راشفا دهد محل تولدایشان طرحانی میباشد
نقل قول کردن
#2 حسن حیاتی پور 1394-11-05 13:52
برای این عزیز که یکی از تلاشگران خدوم و از افتخاراآفرینان لرستان است از درگاه خدواند منان سلامتی و شفای عاجل خواستارم .
نقل قول کردن
#3 محمد 1394-11-05 14:17
با ارزوی شفای عاجل ولی خدایش اگر سازو کار درستی برای ارائیه نظرات و سوابق کاندیداها در صدا وسیما مراکز استانها انجام می شد دیگر نیازی به این همه وقت و انرزی توسط کاندیداها تلف و این حوادث نیز به وجود نمی امد و مردم نیز بهتر با نامزد های مجلس اشنا می شدند دیگر هر کس فوق لیسانس داشت خود را دکتر خطاب نمی کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا