یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و مقصد خبر داد و گفت: طی سه ماه آینده و با انتخاب پیمانکار این طرح اجرایی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حمید علیرضایی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: متاسفانه پسماندهای خشک در خانه و ادارات تفکیک نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد زباله‌های خشک و تر را به صورت درهم تجمیع و به سایت زباله انتقال می‌دهد.
معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و مقصد خبر داد و گفت: طی سه ماه آینده و با انتخاب پیمانکار این طرح اجرایی خواهد شد.
 
علیرضایی، عدم آموزش کافی در بین شهروندان از نظر تفکیک زباله، کمبود پیمانکار تفکیک زباله از مبداء و کمبود اعتبارات لازم برای راه‌اندازی خطوط مکانیزه در سایت زباله را از جمله مهمترین مشکلات پسماند در خرم‌آباد عنوان کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 فراشی 1402-06-19 16:33
من نگاه پلاک اکثر وانت های ضایعاتی میکنم اصلا مال خرم‌آباد نیست از شهرهای دیگه میان
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-06-19 16:34
دیواره ساحلی و پل ماسور در ورودی خرم‌آباد تکمیل و افتتاح شود
نقل قول کردن
#3 رسول 1402-06-19 17:21
ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا میدان شقایق فاقد باند کندرو آسفالت شده است همچنین روشنایی و خط کشی و درختکاری هم ندارد نمیشه شهرداری خرم‌آباد کمی هم بفکر زیباسازی این مسیر باشد؟
نقل قول کردن
#4 رضا 1402-06-19 19:05
ترمینال حافظی در گلدشت خرم‌آباد تبدیل به فرهنگسرا و کتابخانه و محیطی آموزشی و ورزشی برای بچه‌ها شود
نقل قول کردن
#5 موسوی 1402-06-19 20:38
در بلوار ۶۰ متری محله کوی امام رضا اسم کوچه‌هاش یاس است بعد توی سراب یاس هم کوی امام رضا وجود دارد من آدرس بلوار ۶۰متری رو میدم ولی پست خرم‌آباد میبرشون تحویل پیشخوان سراب یاس میده و اونام زنگ می‌زنند میگن فلانی بسته پستی داری بیا ببرش!!! انصافا چرا شهرداری خرم‌آباد سلیقه به خرج نمی‌دهد و اینقدر اسم مشابه و یکسان در سطح شهر خرم‌آباده؟ یک کوی طلاب در جنوب شقایقه و یک کوی طلاب در بلوار ۶۰متری هست. یک کوی بسیجیان در آخر دره گرم است و یک کوی بسیج در اول شصت متری. یک بلوار کریم‌خان زند در گلدشت است و دو بلوار زند و شهید زند در ۶۰متری است. این اسامی یکسان و مشابه باعث شده مأموران شرکت پست و راننده ها همیشه اشتباه کنند خواهش میکنم این مشکل اسامی مشابه را حل کنید از نام مبارک ائمه معصومین و علامه ها و ادیبان کشور و شهدای گرامی و محققان ماندگار کشوری استفاده شود تا مردم و شرکت پست اینقدر دچار اشتباه نشوند. با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا