یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: با تعیین تقویم و ضرب‌الاجل برای دستگا‌ه‌هایی که در زمینه نهضت ملی مسکن در لرستان دخیل هستند، اگر به وظایفاشان عمل نکنند به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان ضمن تسلیت ایام سوگورای سالار شهیدان و ۷۲ تن یاران با وفای ایشان، یکی از محاسن مدیران  لرستان در دولت سیزدهم را هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک بیان کرد و تاکید کرد:
در مدت زمان مدیریتی که در اختیار داریم باید سعی شود کارها در زمان کوتاهی انجام شود؛ چرا که باید نسبت حق و حقوق مردم دقت نظر بیشتری صورت گیرد.
 استاندار لرستان با اشاره به جلسه شورای عالی مسکن در دو هفته گذشته با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: در این جلسه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در استان در حوزه جوانی جمعیت شرایط مناسبی نداریم؛ اما می‌توان با  برنامه‌ریزی‌هایی که صورت خواهد گرفت، شرایط را بهبود بخشید.
نماینده عالی دولت در لرستان با تاکید بر اینکه برای انجام فعالیت‌ها و فرآیندهای نهضت ملی مسکن در لرستان تعیین تقویم کاری ضروری است عنوان کرد: با تعیین تقویم و ضرب‌الاجل برای دستگا‌ه‌هایی که در این زمینه دخیل هستند مانند بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بانک‌ها اگر موضوعی به این دستگاه‌ها ارجاع داده شد با توجه به اینکه تقویم کاری مشخص شده است، اگر فعالیت مشخص شده، صورت گرفت، دستگاه متولی شایسته تقدیر خواهد بود در غیر این صورت باید پاسخگوی تخلفات اداری  باشند و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.
وی گفت: بخشی از این جواب دادن در حوزه اداری است که با توبیخ و تذکر ممکن است رفع شود اما بخشی نیز در محضر خداست که باید احساس مسئولیت داشته باشیم‌.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-04-28 22:46
مسکن و طرح مسکن جدید باید در دشت هموار و جایی صاف و یکدست باشد نه در سربالایی و منطقه صعب‌العبور کوهستانی مثل اداره پزشک قانونی استان که انداختنش تو آخر ۶۰متری جنب کوه و قلعه، درصورتیکه مراجعان به اداره پزشکی قانونی اکثرا تصادفی و آسیب دیده هستند و نمیتوانند از سربالایی تردد کنند
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-04-28 22:49
طرح مسکن مهر خرم‌آباد را انداختند در منطقه کمالوند و ۱۰۰ هکتار از بهترین زمین‌های دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی را به مسکن مهر دادند الان بدون هیچ امکاناتی اونو رها کردند اولا در سربالایی است و واقعا دسترسی مردم سخت است و کلانتری پلیس و مدرسه و مسجد و درمانگاه و تاکسی و اتوبوس و حتی سطل زباله هم ندارد. لذا خواهش میکنم طرحهای بعدی مسکن را بیایید در جاهای صاف و هموار و دشت مانند بسازید
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1402-04-29 08:10
دانشگاه لرستان مواظب باشد دوباره زمین‌های دانشگاه را ندهند به اداره مسکن، برای تاسیس دانشگاه علوم صنعتی و دانشکده های جدید و ساخت خوابگاه متاهلی و ساخت محوطه و سالن غذاخوری و آزمایشگاه و کتابخانه برای خود دانشگاه نیاز است. مسکن ملی باید در جنوب یا شرق خرم‌آباد ساخته شود جائیکه زمین‌ها هموار و صاف باشند
نقل قول کردن
#4 موسوی 1402-04-29 09:29
مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد اصلا راه دسترسی ایمنی ندارد و اداره مسکن و راه شهرسازی و شهرداری خرم‌آباد وظیفه دارند با ساخت یک تقاطع و پهن کردن جاده مسکن مهر این مشکل را حل کنند. الان مسکن مهر سمنان خودش شهرداری جداگانه‌ای دارد درصورتیکه مسکن مهر کمالوند حتی سطل زباله هم ندارد و پارک و امکانات و کلانتری ندارد
نقل قول کردن
#5 ع. 1402-04-29 10:29
الآن دو سال از عمر دولت گذشته خیلی از وعده ها در مسکن و اشتغال در حد آمار باقی مانده است.
. آشغالترین خونه ها رو با اجاره ماهی 4 میلیون بزور می شه گرفت... چرا؟! رهن هم که بسیار بالاست.
تذکر به یافته : حال که تصویر امنیتی برای کامنتها قرار داده اید لطفا از کپچای صوتی هم استفاده کنید رعایت حق دسترس پذیری لازم است.
نقل قول کردن
#6 مهدی 1402-04-29 14:34
توگفتی اونا هم گوش کردنند دولت شعار وتبلیغات رسانه ای ودرعمل هیچ
نقل قول کردن
#7 شهروند 1402-04-30 00:48
به نقل از ع.:
الآن دو سال از عمر دولت گذشته خیلی از وعده ها در مسکن و اشتغال در حد آمار باقی مانده است.
. آشغالترین خونه ها رو با اجاره ماهی 4 میلیون بزور می شه گرفت... چرا؟! رهن هم که بسیار بالاست.
تذکر به یافته : حال که تصویر امنیتی برای کامنتها قرار داده اید لطفا از کپچای صوتی هم استفاده کنید رعایت حق دسترس پذیری لازم است.
شهرها و استانهای دیگه دارن تحویل میدن و سرعت کار بالاست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا