یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اداره کل هواشناسی لرستان گفت: موج جدید بارش‌ها از سه‌شنبه وارد لرستان می‌شود.
به گزارش یافته، زینب اکبری افزود: طبق نقشه‌های هواشناسی اوایل هفته تا روز سه‌شنبه شاهد افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان خواهیم بود.
وی بیان کرد: موج جدید بارشی از سه‌شنبه وارد لرستان می‌شود که با شدت و ضعف همراه خواهد بود و تا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

تحلیل شرایط جوی استان لرستان مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۹:

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز تا روز دوشنبه جوی نسبتا ارام و پایدار را شاهد خواهیم بود. به دنبال این شرایط پوشش ابر و افزایش سرعت باد گاهی تا بازه نسبتا شدید پدیده های غالب منطقه می باشند. شایان ذکر است از بعدازظهر سه شنبه سامانه بارشی وارد نوار غربی کشور می شود که انتظار داریم طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای همه نقاط استان سبب رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید گردد. در مورد نحوه فعالیت سامانه بارشی پیش رو و پراکنش زمانی و مکانی بارش ها متعاقبا اطلاع رسانی لازم در قالب هشدارهای جوی صادر می گردد. طی ۲۴ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در روند دماها مشاهده نمی شود.


دیدگاه‌ها  

#1 اسدی 1402-01-19 12:53
چه سودی برای لرستان داره؟ ما که سدی نداریم آبها به سرعت بخاطر سطح شیب زیاد از لرستان خارج و به خوزستان میروند
نقل قول کردن
#2 شهرام 1402-01-20 16:22
به نقل از اسدی:
چه سودی برای لرستان داره؟ ما که سدی نداریم آبها به سرعت بخاطر سطح شیب زیاد از لرستان خارج و به خوزستان میروند

دوست گرامی اکثر مشکلات به وجود آمده در حوزه آب ومحیط زیست ناشی از برداشت بی رویه و الگوی کشت نامناسبه. اتفاقا اکثر سد ها به این مشکلات دامن زده .میلیون ها سال آب منطقه لرستان به خوزستان جاریست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا