یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کتاب" شهرستان دورود از دیدگاه باستان‌شناسی" به قلم نویسندگان دورودی مریم ثنایی مقدم و عباس نوری چاپ و در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود رونمایی شد.
به گزارش یافته، کتاب " شهرستان دورود از دیدگاه باستان‌شناسی " این شهرستان را از هزاره ششم تا هزاره اول پیش از میلاد مورد بررسی قرار داده است در کتاب یادشده مقالات و نویافته‌های باستان‌شناسی با مقدمه‌ای از پروفسور فرانک هول نیز به چاپ رسیده است.
عباس نوری و مریم ثنایی مقدم نویسندگان این کتاب، هر دو دانش اموخته رشته باستان‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد هستند پایان‌نامه‌های خود را در باره بررسی الگو‌های استقراری دشت سیلاخور در دوران مس سنگی و عصر مفرغ به پایان بردند. آن‌ها دارای تجربیات مدیریتی. می‌دانی و پژوهش‌های باستان‌شناسی زیادی در استان لرستان و بویژه در شهرستان دورود می‌باشند.
این کتاب حاصل تجربیات می‌دانی و اندوخته‌های علمی چندین ساله است که در راستای تعالی و ارتقای دانش باستان‌شناسی این شهرستان نگاشته شده است.
این نویسندگان همچنین کتب دیگری تحت عنوان قنات‌های دشت سیلاخور و بررسی مبانی الگو‌های استقراری در دست نگارش دارند که‌امیدواریم بزودی چاپ و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
 
کتاب: "شهرستان دورود از دیدگاه باستان‌شناسی "
پدیدآورندگان: عباس نوری، مریم ثنایی‌مقدم
ناشر: کهکشان علم
زبان: فارسی
رده‌بندی دیویی: 955.5234
سال چاپ: 1399
نوبت چاپ: 1
تعداد صفحات: 580
شابک 10 رقمی: 6226217987
شابک 13 رقمی: 9786226217989

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1401-06-07 08:38
احسنت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا