یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کتاب جلد دوم متدولوژی تمرینات کشتی (اصول علمی تمرینات کشتی) شامل 114 اصل علم تمرین می‌باشد که تا کنون در هیچ کتاب علم تمرین، این گونه جامع و کامل بیان نشده است.
این کتاب به شناسایی‌ اصولی می‌پردازد که بدون آگاهی از آنها نمی‌توان یک برنامه تمرینی صحیح را طراحی کرد و یا به روش‌شناسی، ارزیابی و نقد منصفانه تمرینات طراحی شده پرداخت.
با وجود تفاوتهای فردی، بینهایت برنامه تمرینی را می‌توان طراحی کرد که با درک دقیق و علمی اصول علمی تمرینات کشتی، امکان موفقیت و کسب نتیجه بهتر برنامه تمرینات فراهم می‌شود.
مطالعه این کتاب را به همه مربیان، کشتی‌گیران، مدرسان، بدنسازان، آنالیزورها، مدیران و سرپرستان تیمها و به‌خصوص طراحان برنامه‌های تمرینات کشتی و سایر رشته‌های ورزشی دیگر، اساتید انستیتو کشتی، اساتید کمیته ملی المپیک و اساتید کمیته آموزش اتحادیه جهانی کشتی (uww) توصیه می‌کنم تا با تکمیل آموخته‌های خود برای شکوفایی ورزش گامی وسیعتر بردارند.
کتاب "متدولوژی تمرینات کشتی - اصول علمی تمرینات کشتی(جلد دوم)" اثر ناصر نوربخش به تازگی منتشر و با قیمت 159000 تومان، روانه بازار کتاب شده است.


ناشر: بامدادکتاب

ناشر همکار: نشر ورزش

تالیف: ناصر نوربخش

نوبت چاپ: نخست - 1400

قطع: وزیری - 512 صفحه

شابک: 9789642061495

قیمت پشت جلد: 1.590.000 ریال



دیدگاه‌ها  

#1 هوشنگ حیدری 1400-11-29 05:37
سلام نزدیک ۴ روز هستش که کتاب طراحی تمرینات کشتی را سفارش دادم و خریدم هم بصورت اینترنتی پرداخت کردم ول متاسفانه هنوز برام ارسال نشده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا