یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کتاب "مهستی گنجوی، تصویرگر کلمات" نوشته سید مصطفی جهانبخت، پژوهشگر لرستانی، توسط انتشارات سنگ نِبِشته خرم‌آباد منتشر و راهی بازار نشر شد.
به گفته مؤلف، در این کتاب، برای اولین بار به ظرایف و دقایق رباعیات مهستی گنجوی، شاعر قرن ششم هجری پرداخته شده است که در محافل و مجامع ادبی کمتر درباره‌ی آن صحبت کرده‌اند.
جهانبخت افزود: در این کتاب ضمن بررسی اجمالی درباره‌ی زمان زیستن این بانوی شاعر، به مساله بیان در رباعیات او پرداخته‌ام و با استخراج تشبیهات، کنایات و استعارات در رباعی‌های مهستی، به دنبال آشنا کردن خوانندگان و علاقه‌مندان شعر فارسی با تصویرسازی‌های بدیع این شاعره بوده‌ام.
لازم به ذکر است که کتاب " مهستی گنجوی، تصویرگر کلمات " در ۱۵۰ صفحه و به تعداد یک هزار نسخه در دی‌ماه سال جاری توسط انتشارات سنگ نِبِشته خرم‌آباد منتشر و به بازار نشر ارائه گردید.


دیدگاه‌ها  

#1 بهزاد 1398-12-22 19:45
آقا سید مصطفی خداوند روح بدر ادیب و فرزانه جنابعالی رو بیامرزه بنده خود مفتخرم که شاگرد ایشان بودم .خدا رو شکر در سالهای اخیر نویسندگان لرستانی از مسیر نوشتن کتابهای قومیتی و بی محتوا و بدرد نخور خارج شدن وارد پژوهش و تحقیق های جامع شدن که امری افتخار آمیز برای استان ماست با آرزوی موفقیت . شاهرخ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا