یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مالک باشگاه خیبر با تأکید به این موضوع که از تمام توان خود برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ در خرم آباد بهره خواهد برد گفت: رضایت و خوشحالی هواداران خیبر برای من مهمترین هدف است.
به گزارش یافته، هفته هشتم لیگ دسته اول با صدرنشینی خیبر خرم آباد پایان یافت تا این تیم به‌رغم زمان زیادی که تا پایان مسابقات باقی مانده است، ‌امید زیادی به صعود به لیگ برتر داشته باشد.
مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد بعد از برتری ۵ گله تیمش در هفته هشتم و صدرنشینی تیم در سخنانی گفت: ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنان، کادرفنی و همچنین مدیریت باشگاه، باید بگویم که برای من شادی هواداران لر هدف اصلی است، حتی اگر یک شب شاد باشند و از این برد‌ها لذت ببرند. برای من که خودم لر هستم شادی آن‌ها مهم و در اولویت قرار دارد.
وی با تأکید به این موضوع که از تمام توان خود برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ در خرم آباد بهره خواهد برد گفت: رضایت و خوشحالی هواداران خیبر برای من مهمترین هدف است.
با توجه به اینکه خودم را هم جزیی از آن‌ها می‌دانم و از مشکلات و دغدغه آن‌ها آگاه هستم، تمام تمرکز و توان ما در تمامی بخش‌های تیم و باشگاه شادی آن‌ها است. ما رکورد پرهوادارترین را تا به اینجای مسابقات داشتیم و این موضوع را ادامه خواهیم داد. بازی روز جمعه هم قطعاً حضور آن‌ها انگیزه و انرژی بزرگی به ما خواهد داد تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم.
دکتر عبدی با اشاره به اینکه این تیم در این فصل هدف بزرگی را دنبال خواهد کرد گفت: باید بگویم اگر گاهی علیه کسانی موضع می‌گیریم به خاطر نام خیبر و هواداران عزیز لرستانی است. چرا که هیچ چیز مهم‌تر از مردم عزیز لرستان نیست. طی این سه سال تلاشم این بوده که تیم صعود کند و همین الان هم همین است و اگر بحثی است خواهش می‌کنم منافع شخصی را در نظر نگیرند و کمک کنند. مسئولان استانی هم حمایت می‌کنند و‌امیدوارم بحث زیرساخت هم حل شود و تیم صعود کند و زیرساخت را متناسب با شرایط تیم جلو ببریم.
عبدی درباره شانس این خیبر برای صعود در شرایطی که طی فصول گذشته نیز در جمع مدعیان حاضر بوده گفت: کار سختی پیش رو داریم و هنوز چیزی مشخص نیست و هر هفته به بازی همان هفته فکر می‌کنیم و تمام وجودمان را در این مسیر گذاشته‌ایم و به عنوان یک هوادار خودم هم تمام توانم را گذاشتم. کار سختی داریم اما با انگیزه خوشحالی هواداران از تمام وجود در این مسیر توان خودمان را به کار خواهیم گرفت.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات لیگ در دسته اول و نظارت‌ها بر آن گفت: در سه سال گذشته تجارب زیادی کسب کردم و همیشه جزء مدعیان بودیم اما شرایط به سمتی رفت که این شانس را از دست دادیم. فدراسیون الان در لیگ برتر هم مشکل دارد و در لیگ یک قطعاً سخت‌تر است و‌امیدوارم زیرساخت موردتوجه قرار گیرد و بحث زمین و نظارت بر بازی‌ها در اولویت باشد. ما طی دو هفته که باختیم در حق ما اجحاف شد اما هیچ اعتراضی نداشتیم و آن را سهوی فرض کردیم. لیگ یک تیم‌های پرهواداری دارد و‌امیدوارم این نظارت‌ها بیشتر شود تا انشاالله حق تیمی پایمال نشود.
عبدی در پایان بار دیگر از هواداران خیبر به عنوان بزرگترین سرمایه خیبر یاد کرد و گفت: همین که یک شب از رنج زندگی کسی با این برد و شادی‌اش کم شود برای من کافی است و از هوادارن هم می‌خواهم بیشتر در ورزشگاه حضور داشته باشند و به موفقیت تیم کمک کنند. از فراز کمالوند، احسان ناصر و رضا مهاجری و دیگر کسانی که در این اتفاقات نقش دارند بار دیگر تشکر می‌کنم. ما با هواداران و تمامی نفراتی که در این مسیر همگام هستند یک تیم هستیم و برای افتخار خانواده لر تلاش خواهیم کرد و با آن‌ها و همراهی آن‌ها همه چیز ممکن می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1402-07-30 09:42
با آرزوی موفقیت و صعود که حق مردم لرستان است که تیم در لیگ برتر داشته باشند ولی از الان باید به فکر امکانات برگزاری بازیهای بزرگ بود
نقل قول کردن
#2 چگنی 1402-07-30 10:10
احسنت به دکتر عبدی دلسوز که برای شهر و استانش یک قدم خیر برداشته امیدوارم مسئولان کمکش کنند حداقل ورزشگاه کمالوند را چمن کاری کنند
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1402-07-30 10:12
درود به شرفت که با عشق و علاقه کمکی و خدمتی به دیارت کردی و خیر میرسونی
نقل قول کردن
#4 دلسوز 1402-07-30 10:13
ورزشگاه نصفه خرم‌آباد تو کمالوند چرا تکمیل و درست نمیشه
نقل قول کردن
#5 سیاوش سپهوند 1402-07-30 16:21
درود بر دکتر عبدی که اینچنین شادی رو به لرهای با غیرت تزریق میکنه
امیدوارم این بردها تداوم داشته باشه و خیبر به لیگ برتر صعود کنه
نقل قول کردن
#6 فشافویه 1402-07-30 18:15
کاشکی بشه اسم تیم به "خیبر لرستان"تغییر کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا