یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مصاحبه‌ای مواضع اداره کل‌ ورزش و جوانان استان لرستان را به چالش کشیده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، در ماه‌های اخیر بحث بازسازی و واگذاری ورزشگاه تختی خرم‌آباد به باشگاه خیبر، یکی از داغ‌ترین موضوعات این استان بوده و ویدئو‌ی جنجالی از کیفیت زمین چمن این ورزشگاه پیش از دیدار خیبر و ون‌پارس، سر و صدای زیادی را به پا کرده بود.

حالا و پس از گذشت بیش از یک ماه از دیدار خیبر و ون‌پارس، معاونت توسعه و منابع انسانی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان لرستان در مصاحبه‌ای عنوان کرده آمادگی واگذاری ورزشگاه تختی به باشگاه خیبر وجود دارد. 

در همین زمینه گفت‌وگویی با احسان ناصر مدیرعامل باشگاه خیبرخرم آباد داشته‌ایم. که این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

احسان ناصر در واکنش به صحبت‌های مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان در ماه گذشته بارها مدعی شده‌است که آماده همکاری و توافق با باشگاه خیبر خرم‌آباد هستیم و در جدیدترین اظهار نظر نیز معاونت توسعه و منابع انسانی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان لرستان در روزهای اخیر مدعی شده‌است که آماده واگذاری ورزشگاه تختی به باشگاه خیبر هستیم. سوال اینجاست که چرا این توافق و واگذاری انجام نمی‌شود؟ چه موضوعی باعث عدم به توافق رسیدن دو طرف شده‌ است. از حرف تا عمل، فاصله بسیاری وجود دارد. دوستان محترم ما در اداره کل ورزش و جوانان، به جای اینکه مرتب در رسانه‌ها از آمادگی صحبت کنند، در عمل نیز این موضوع را نشان دهند.

ناصر ادامه داد: از ماموریت‌هایی که استاندار به معاونت عمرانی خود محول کرده‌اند، این بود که در خصوص واگذاری ورزشگاه تختی، به صورت بلند مدت و با سرمایه‌گذاری باشگاه خیبر، اقدامات لازم را انجام دهند و مجوزهای مورد نیاز را اخذ کنند تا باشگاه خیبر نسبت به توسعه استانداردهای لازم برای این ورزشگاه اقدام کند. در نتیجه، اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان مامور شد تا این اتفاق بیفتد، اما با وجود جلسه‌های متعدد و زیادی که ما با مسئولان مربوطه داشتیم، این اتفاق رخ نداد تا اینکه شما و تمام ایرانیان در سراسر جهان دیدید که چه وضعیت افتضاح و اسفناکی در روز بازی ما با ون‌پارس اصفهان در ورزشگاه تختی به وجود آمد و این موضوع ضربه بدی را به وجهه استان لرستان وارد کرد.

بیشتر بخوانید:

معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت:
آماده واگذاری ورزشگاه تختی خرم‌آباد به خیبر هستیم


بخش بعدی صحبت‌های مدیرعامل باشگاه خیبر این‌طور مطرح شد: الان که در حال صحبت با شما هستم، ما هنوز درگیر بروکراسی اداری هستیم و طرح مشخصی وسط نیست. ما پیشنهادات خودرا به صورت واضح ارائه کرده‌ایم اما هیچ پیشنهاد واضحی دریافت نکرده‌ایم. به هر حال اگر قرار است توسط بخش خصوصی در ورزشگاه تختی سرمایه‌گذاری صورت بگیرد، چون این یک موضوع زیرساختی است و انتفاعی از آن برای بخش خصوصی حاصل نمی‌شود، بایستی که شرایطی لحاظ شود و این شرایط نیز، مختصات خاص خود را دارد و تا به حال این اتفاق نیفتاده است.

احسان ناصر با تاکید بر اینکه باشگاه خیبر خواهان تمامی قسمت‌های ورزشگاه تختی نیست، اضافه کرد: همچنین ما تمام مجموعه تختی را مطالبه نکرده‌ایم؛ ما زمین چمن اصلی (به انضمام تمامی متعلقات کاسه)، چمن‌های مصنوعی، زمین چمن پشتی و خوابگاه ورزشکاران را خواسته‌ایم و تاکید می‌کنم که این مطالبه به جهت نفع شخصی کسی یا شرکتی نیست و صرفا به جهت هزینه‌کرد در راستای استانداردسازی ورزشگاه می‌باشد که به پیوست، عناوین آن ذکر شده است.

1832548
1832549
1832547
نامه دوم سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه خیبر درباره کمبودهای ورزشگاه تختی پس از دیدار هفته بیست و دوم خیبر مقابل ون پارس اصفهان

مدیرعامل خیبر سپس با اشاره به ایرادهای ورزشگاه تختی برای میزبانی از مسابقات لیگ دسته اول گفت: ایراداتی که سازمان لیگ به ورزشگاه تختی وارد کرده‌است، مبتنی بر این است که این ورزشگاه بیش از ۱۰ مورد اصلاح نیاز دارد و بنده قصد رسانه‌ای کردن نامه سازمان لیگ را نداشتم اما حالا آن را در اختیار شما می‌گذارم و شما می‌توانید صحت ادعای من را تایید کنید.

احسان ناصر در واکنش به این سوال که معاونت توسعه و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان مدعی شده است که ورزشگاه تختی هم‌اکنون نیز توانایی میزبانی از رقابت‌های لیگ یک را دارد، بیان کرد: اگر معاونت محترم اداره‌کل ورزش و جوانان از این نامه بی‌خبرند و گمان می‌کنند فقط چمن ورزشگاه تختی موضوع بحث سازمان لیگ است، خب اظهار تاسف می‌کنیم و اگر می‌دانند و نمی‌گویند که باز هم نسبت به این قضیه اظهار تاسف می‌کنیم. متاسفانه ورزشگاه تختی از هیچ نظری نتوانسته است که استانداردهای لازم را کسب کند و این نیاز به یک سرمایه‌گذاری زیرساختی از سوی خود دولت دارد. سازمان لیگ به صراحت در جواب درخواست و اصرار باشگاه خیبر مبنی بر اجازه ادامه بازی‌ها در ورزشگاه تختی، جواب منفی خود را اعلام کرده و وضعیت ورزشگاه تختی را عینا اسفناک عنوان کرده‌ است.

او این‌طور حرف‌هایش را با پرداختن به دلیل بازی تیم فوتبال باشگاه در مشهد پایان داده است: اینکه اگر ما این هزینه‌های هنگفت و چند برابری کوچ به مشهد را تقبل کرده‌ایم به این امید بوده است که در این مدت ورزشگاه تختی مهیا برگزاری مسابقات شود و معاونت محترم باید بفرمایند که دقیقا چه زمانی قرار است این اصلاح انجام شود و اصلا چرا خود اداره‌ کل ورزش و جوانان این هزینه‌های زیرساختی را انجام نمی‌دهند و در اختیار باشگاه قرار نمی‌دهند؟ قبلا هم چه در رسانه‌ها و چه در جلسات مذکور با مسئولان استانی گفته‌ام که تنها زمان کشت چمن استاندارد، به شکلی که ورزشگاه تختی به شکلی مناسب و به موقع برای مسابقات فصل آینده مهیا شود، اسفند ماه است ولی اکنون ما این فرصت را نیز از دست داده‌ایم!

دیدگاه‌ها  

#1 حاج میرزا 1401-12-24 22:44
خدایا ما را از شر دشمنان لرستان در امان بدار شرشان را به خودشان برگردان
نقل قول کردن
#2 هوادار 1401-12-24 23:01
متاسفانه هرچی میگیم فایده نداره آقایان مسؤل در اداره ورزش استان بخاطر دل هواداران پرشور خیبر کاری کنید همتی نشون بدید
نقل قول کردن
#3 زیوداری 1401-12-24 23:47
ما وضعیت ورزشگاه را تو فیلم‌ها دیدیم بنده خدا با کفگیر و قابلمه و فرغون داشتن آب زمین را جمع میکردن خب خداوکیلی چطور تیم با این زمین نتیجه میگیره؟ شبیه باتلاق بود
نقل قول کردن
#4 حسینی 1401-12-25 10:26
استانی که یک ورزشگاه استاندار نداره و مجبور به کوچ به مشهد هستند
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1401-12-26 18:06
اکثر پرسنل و کارمندان ادارات خرم‌آباد اصلا بومی خود خرم‌آباد نیستند لذا تعصبی روی حل مشکلات این شهر هم ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا