یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتقاد از بی‌توجهی مدیران استان در خصوص وضعیت این تیم، از ناامیدی خود طی مسیری که دنبال کرده‌اند خبر داده است.
به گزارش "ورزش سه"، برخلاف دفعات قبلی‌ که حضور بخش خصوصی با مشکلاتی از سوی این سمت همراه بود، انگار این بار قرار است عدم همکاری با مجموعه‌ای که طی سه سال اخیر در تلاش بوده تا خیبر خرم‌آباد را به یکی از قطب‌های فوتبال ایران و حاضر در لیگ برتر تبدیل کند، باعث شود تا آنها با ناامیدی بزرگی مواجه شوند.
مسعود عبدی به عنوان مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد طی سال‌های اخیر تلاش زیادی داشته تا این تیم از فراموشی به سمت لیگ برتر گام بردارد. او به خوبی توانسته از زیرساخت‌های اولیه‌ای که در اختیار داشته، بهره ببرد و خیبر را به تیمی باشخصیت در لیگ دسته اول تبدیل کند؛ اما طی هفته‌های اخیر به واسطه بی‌توجهی مدیران استانی آنها مجبور شده‎‌اند دیدارهای خانگی خود را خارج از استان برگزار کنند. مسئله‌ای که برای یکی از مدعیان اصلی صعود می‌تواند یک سد بازدارنده در مسیری که دنبال می‌کنند نیز تلقی شود. اکنون مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گلایه‌های خود را بابت این موضوع به این شکل با خبرنگار ما در میان گذاشته و امیدوار است در روز‌های آتی شرایط متفاوت شود.
 
با صحبت‌های کمالوند موافقم
در بخش اول صحبت‌ها عبدی با تایید صحبت‌های فراز کمالوند، سرمربی تیمش، بابت مشکلاتی که در مسیر میزبانی وجود دارد گفت: ایشان درباره امکانات باشگاه که بحثی ندارند و همیشه لطف دارند و خوشبختانه تا اینجای فصل هم خوب نتیجه‌ گرفته‌ایم. مورد تایید بنده هم هستند و تحت هر شرایطی هم از ایشان حمایت می‌کنم و خوب کار کرده و زحمت کشیده و در مسیر هدف باشگاه تلاش می‌کنند. ایشان طی یک سال اخیر زحمت کشیده تا خیبر اکنون در قامت مدعی باشند. اما اینکه ما زمین مسابقه و حتی زمین تمرین نداشته باشیم خیلی سخت است. ما تا به امروز هر چه کار کردیم در حوزه امکانات رفاهی و خوابگاهی و شرایط زیرساختی که در اختیار ما بوده، است. تا جایی که فضا در اختیار ما قرار دادند تلاش کردیم تا روبنایی مناسب را شکل دهیم. ما طی دو-سه سال اخیر همواره گفته‌ایم که زمین تختی باید بازسازی اصولی صورت گیرد. زیرسازی آن باید کاملا عوض شود. ما در تمام دو سال گذشته گفته‌ایم که یا خودتان زحمتش را بکشید یا اجازه بدهید که ما در قالب یک قرارداد بلندمدت این کار را انجام دهیم. با این حال اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که یا جدیتی برای این قضیه وجود ندارد یا فوتبال کلا اولویت دوستان نیست.
 
اتفاق گهر درود برای خیبر در حال تکرار است
شهری که می‌خواهد تیم فوتبال در سطح لیگ یک یا برتر داشته باشد باید مثل تمام شهرهای دیگر زیرساخت را فراهم کرده و بعد از آن هم سرمایه‌گذار بیاورد. با این حال، با توجه به اینکه بنده بومی این شهر هستم و واقعا قلبا آن را دوست دارم، آمدم پای کار و سه سال است که به گواه خیلی از عزیزان تلاش و زحمت کشیده‌ایم و با مربیان و بازیکنان خوب به دنبال یک اتفاق بزرگ هستیم. اما به نظر می‌رسد که فوتبال هیچ اولویتی برای استان لرستان نیست و جالب این است که باید حساس‌ترین بازی خانگی خودمان را باید به کاشان برویم و مقابل سایپا در این شهر بازی کنیم و از حمایت هوادارانمان محروم بمانیم. چرا باید آواره این شهر و آن شهر شویم؟ جالب این است که کسی احوال ما را هم نمی‌پرسد. بعد که بازی را به خارج از استان می‌بریم هواداران و تماشاگران تیم گلایه دارند و معترض می‌شوند که البته حق دارند. اما واقعیت این است که اگر این اتفاق نیفتد و حمایتی را نبینیم حتی در صورت صعود به لیگ برتر بازی های ما خارج از استان برگزار خواهد شد. اتفاق تلخی که پیش از این برای گهر درود افتاد بار دیگر در حال تکرار است و البته متاسفانه انگار اصلا مهم نیست.
 
مجبورمان می‌کنید در استان دیگری بازی کنیم
اگر شرایط به همین شکل باشد با توجه به تعصبی که به شهر و تیم خودم دارم، خیبر متعلق به خرم آباد هست اما با شرایطی که شکل گرفته قطعا در شهر دیگری کار را دنبال خواهد کرد. استاندارد اولیه یک بازی و فوتبال زمین و امکانات سخت‌افزاری است. همین الان خیلی از تیم‌ها زمین تمرینی متعدد دارند. خیلی از استان‌ها تیم ندارند، اما زمین و استادیوم دارند. اما متاسفانه در لرستان این فضا اصلا فراهم نیست. من واقعا برای ورزش لرستان و خصوصا فوتبال آن نگرانم. اینجا فقط هیات فوتبال و باشگاه خیبر است که به دنبال کار است و پیگیری می‌کند. مهندس ناصر که ما از بخش صنعت آوردیم، مدیرعامل باشگاه است و بسیار فرد پیگیر و توانمندی است، اما ایشان هم خسته شده است. همان‌طور که آقای کمالوند هم خسته شده‌اند. شما مرتبا یک کار را انجام دهید اما به نتیجه نرسید، خسته می‌‌شوید. اینجا باید به افکار عمومی هم پاسخ بدهید و من تا الان به احترام دوستان صحبت نکرده بودم. اما الان باید بگویم که هر چه آقای کمالوند گفته‌اند درست است. اما از ایشان هم خواهش می‌کنم برای اینکه انشاالله به نتیجه لازم در پایان فصل برسیم کمی صبر کنند و امیدوارم یک تغییر نگرشی در مسئولان استانی داشته باشیم. فوتبال راهی ندارد جز اینکه به بخش خصوصی واگذار شود. کما  اینکه الان می‌بینیم تیم‌های بزرگ هم این کار را می‌کنند و هیچ راهی جز این وجود ندارد. اما بخش خصوصی به نظرم مظلوم واقع می‌شود. امیدوارم فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم که می‌تواند موجب نشاط اجتماعی در جامعه شود.
 
به عبدی گفتم بگذارد از خیبر بروم
فراز کمالوند از شرایط میزبانی این تیم در استادیوم تختی بسیار گله‌مند است. وی در همین باره به خبرنگار ما گفت: ما الان دچار مشکل بزرگ در خرم‌آباد هستیم و بیشتر از نیم قرن است که از ساخت زمین تختی می‌گذرد و هیچ اتفاق مثبتی در ۵۰ سال نیفتاده و با یک باران زمین تبدیل به باتلاق می‌شود. حساس‌ترین بازی فصلمان با سایپا را مجبور شدیم به کاشان برویم. این هفته هم همین مشکل را داريم. در بازى با تيم آستارا هم در باتلاق بازى كرديم و حتي نیمى از فوتبال خودمان را هم نتوانستيم بازى كنيم. فکر می‌کنم علاقه‌ای برای بالا آمدن تیم وجود ندارد. مدیر کل ورزش استان یعنی آقای آرش قیاسیان را در شش ماه اخير یک مرتبه دیدم، با وجود تماس‌های مکرر و جلساتی که باشگاه با ایشان گذاشت. گفتیم یا استادیوم را به‌طور اساسى و استاندارد درست كنيد و یا آن را به باشگاه واگذار کنید که هیچ‌کدام از این کارها را نکردند و اراده هم براى اين كار  وجود ندارد. من فقط و فقط به خاطر دکتر عبدی مالک باشگاه در خيبر ماندم وگرنه هیج انگيزه‌اى براى كار كردن با اين وضعيت ندارم.
وی ادامه داد: ما نزد استاندار و امام جمعه محترم رفتیم و گفتیم خیبر با این شرایط بالا نمی‌آيد، من با چند تيم مختلف به ليگ برتر صعود كردم و به‌خوبى مي‌دانم براى موفقيت همه استان بايد بسيج شود وگرنه امكان‌پذير نيست. چندين جلسه با مديرعامل و مالك باشگاه جهت تعيين تكليف ورزشگاه با آقايان مسئول داشتند اما هيچ قدمى برداشته نشده و فقط وعده و وعيد داده شده است.
او ادامه داد: در فصل جاری على‌رغم اينكه سقف قراردادها را كاهش داديم، اما به لطف خدا تاكنون آمار بسيار خوبي داشته‌ایم. کمترین گل خورده و تنها يك شكست را داریم. اما به اين موضوع فکر می‌کنم که چرا خیبر به لیگ برتر برود؟ مگر به ما اجازه می‌دهند که در این زمین میزبانی کنیم؟ این زمین مایه خجالت است. ما با شهربابک بازی داشتیم که بسیار شهر کوچکی است، اما دو استادیوم مدرن دارند كه مطابق استانداردهاى روز فوتبال دنيا ساخته شده، ما یک استادیوم داریم که بيش از ده سال است كه به امان خدا رها شده و به آن دست نزده‌اند و یکي هم همین تختی است که وقتی باران می‌آید تبدیل به استخر می‌شود. هرچه هم صحبت می‌کنم، انگار دارم با دیوار حرف می‌زنم.
سرمربی خیبر اضافه کرد: دکتر عبدی طی این سه سال بيش از  ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده، ولی با او همکاری نمی‌شود. به نظر من با اين رويه ايشان هم دلسرد مي‌شود و قطعا به‌زودى از تيم‌دارى منصرف خواهد شد، یا اگر بخواهد در فوتبال ادامه دهد، تيم را به شهر دیگری انتقال بدهد. ما از الان براى روز دوشنبه عزا گرفته‌ايم كه چگونه در باتلاق فوتبال بازى كنيم؟ از طرفى هواداران هم از موضوع مطلع نيستند و دوست دارند خيبر در خرم‌آباد بازى كند، اما زمين به هيچ عنوان شرايط برگزارى مسابقه را ندارد. ما  مرکز استان هستیم، اما امكانات ورزشى بك شهر كوچك مثل شهر بابك ده‌برابر ماست؟ چهار بازی اول نیم فصل دوم ما با تیم‌های مدعی بود كه سه بازى را خارج خانه بازى كرديم و به لطف خدا بهترين نتايج را گرفتيم، اما دائم آواره شهرهاى مختلف ايران هستيم. الان يك ماه است كه فقط در حال مسافرت هستيم و همه بچه‌ها از اين وضعيت خسته شدند.
کمالوند در پایان یادآور شد: هر کاری از دستم بر آمده تاكنون انجام داده‌ام و دیگر بيش از اين کشش ندارم. به دکتر عبدی گفتم اجازه بدهد بروم، اما به دليل دوستى بسيار عميقى كه با ايشان دارم، نمي‌توانم خلاف ميل و اراده ايشان تصميم بگيرم. اما واقعا نمي‌دانم چه كار كنم. كمترين خواسته يك تيم اين است كه يك زمين مناسب براى بازى داشته باشد، اما ما از همين حداقل نيز محروم هستيم. با تمام اين مشكلات حتي اگر موفق به صعود شويم، به هيچ عنوان اجازه ميزبانى به ما نخواهند داد.

دیدگاه‌ها  

#1 منتقد 1401-11-22 10:54
یافته با انتشار این خبر نشان داد سخت پای کار حمایت از فوتبال لرستان قرار دارد امیدواریم مسوولان تا دیر نشده بپاخیزند و دکتر عبدی را بیش از این تنها نگذارند.
نقل قول کردن
#2 Armin 1401-11-22 11:20
هم کمالوند و هم عبدی حق دارن،این چمن مال دوران آقارضا محمدی اصل هست که زمین فکر کنم سال ۸۶ زیر کشت بردن! استاندار لرستان که کلا بی خیال هست! آقای قیاسیان دقیقاً توی این تربیت بدنی چه کار مثبتی می کنید؟؟؟
نقل قول کردن
#3 لرنژاد 1401-11-22 11:26
پیشنهاد بنده به دکتر عبدی اینه که خودش با هزینه شخصی خود و آوردن اسپانسر های قوی اقدام به ساخت ورزشگاه کنه و منت کسی رو نکشه
نقل قول کردن
#4 دیرکوند 1401-11-22 13:47
به اقای عبدی مالک باشگاه پیشنهاد می دهم تیم را به بروجرد انتقال دهد بعد خواهید دید اقای گودرزی و خانم مخصودی چقدر حمایت کنند و مسولین را به انجام کار وادار نمایند
نقل قول کردن
#5 منتقد 1401-11-22 13:58
مسوولان تا دیر نشده مانع دلسردی عبدی از تیمداری شوند اقدام عاجل می طلبد.
نقل قول کردن
#6 Armin 1401-11-22 14:34
به نقل از لرنژاد:
پیشنهاد بنده به دکتر عبدی اینه که خودش با هزینه شخصی خود و آوردن اسپانسر های قوی اقدام به ساخت ورزشگاه کنه و منت کسی رو نکشه

هزینه ی ساخت ورزشگاه بسیار بالاست در ثانی وظیفه ی عبدی نیست! اینا خیال دارن عبدی رو تلکه کنن عبدی هم باج نمیده
نقل قول کردن
#7 حسین 1401-11-22 15:37
دکتر با هزینه شخصی بساز واینایی که ورزش لرستان دستشون هست کلا نمیدونن ورزش حرفه یعنی چی
نقل قول کردن
#8 بالاگریوه 1401-11-22 15:41
اگه خیبر صعود کنه لیگ برتر همین مدیران هزارتا میکروفن و دوربین کمشون هست اون روز - الان که کسی نیست فردا همه میشن صاحب این تیم و مردم مظلوم این شهر
نقل قول کردن
#9 ازناوند 1401-11-22 16:06
با سلام، کارخانه داروسازی بایرافلاک ازنا ۳ماهه که حق بیمه پرسنل و به تامین اجتماعی پرداخت نمیکنه، همچنین به پرسنلش حقوق ۳ ماهه بدهکاره، چه گناهی در درگاه خداوند انجام دادیم، که هر روز شرمنده ی زن و بچم هستم، به داد ما برسید.
نقل قول کردن
#10 منطقی باشیم 1401-11-22 16:55
به نظرم این مصاحبه ها در چارچوب سیاست بلند مدتی است که مدیران خیبر در نظر گرفتند
یعنی رسیدن به ورزشگاه سبزی پرور
به این شکل که مربی هنوز نیامده دم از کمبود زیر ساخت زد
تا باخت دم از کمبود زیر ساخت زد
کادر جدید خیبر و مشاور که پیشینه اقتصادی دارند هم مهر تاییدی بر این موضوع است
حالا خیبر اگر صعود کند که به بهانه نبود همین زیرساخت تصمیم به فروش امتیاز میگیرند و همه مخارج جبران می شود
اگر هم صعود نکند حداقل از نظر ارزش تیم دچار افت قیمت نشده
پس راه بهتر فشار به مسیولان برای در اختیار گرفتن ورزشگاه سبزی پرور است
با کدام قیمت؟
چه شرایطی؟
کدام مسیول جرات می کند بدون رعایت قیمت روز کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم نسبت به واگذاری ورزشگاه اقدام کند؟
کدام مسیول جرات می کند از محل منابع دولتی به یک باشگاه خصوصی کمک کند؟
نقل قول کردن
#11 مجتبی 1401-11-22 18:21
به نقل از دیرکوند:
به اقای عبدی مالک باشگاه پیشنهاد می دهم تیم را به بروجرد انتقال دهد بعد خواهید دید اقای گودرزی و خانم مخصودی چقدر حمایت کنند و مسولین را به انجام کار وادار نمایند

چمن استادیوم نساجی بروجرد یکی از با کیفیت ترین چمن هاست و اگه یادتون باشه اردو تیم ملی واسه جام جهانی فرانسه هم تو بروجرد برگزار شد نساجی امکانات خوبی مثل هتل سالن بدنسازی استخر سونا جکوزی رستوران داره و میتونه میزبان خوبی باشه
نقل قول کردن
#12 نریمان 1401-11-22 18:28
به نقل از منطقی باشیم:
به نظرم این مصاحبه ها در چارچوب سیاست بلند مدتی است که مدیران خیبر در نظر گرفتند
یعنی رسیدن به ورزشگاه سبزی پرور
به این شکل که مربی هنوز نیامده دم از کمبود زیر ساخت زد
تا باخت دم از کمبود زیر ساخت زد
کادر جدید خیبر و مشاور که پیشینه اقتصادی دارند هم مهر تاییدی بر این موضوع است
حالا خیبر اگر صعود کند که به بهانه نبود همین زیرساخت تصمیم به فروش امتیاز میگیرند و همه مخارج جبران می شود
اگر هم صعود نکند حداقل از نظر ارزش تیم دچار افت قیمت نشده
پس راه بهتر فشار به مسیولان برای در اختیار گرفتن ورزشگاه سبزی پرور است
با کدام قیمت؟
چه شرایطی؟
کدام مسیول جرات می کند بدون رعایت قیمت روز کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم نسبت به واگذاری ورزشگاه اقدام کند؟
کدام مسیول جرات می کند از محل منابع دولتی به یک باشگاه خصوصی کمک کند؟



موافقم
نقل قول کردن
#13 نریمانی 1401-11-22 18:29
چرا هرگز ذکر نمیشه که علت عدم تحویل ورزشگاه چیست
نقل قول کردن
#14 حاج میرزا 1401-11-22 19:10
استاندار قبلی آقای خادمی با اینکه خیلی ضعیف بود ولی با ورزش استان رابطه بهتری داشت
نقل قول کردن
#15 تنها 1401-11-22 19:16
سخن آقای خدابخشی در سایت تسنیم
(( وی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راه‌سازی الیگودرز خبر داد و بیان کرد: زیرگذر شول‌آباد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که زیرگذر ورودی دانشگاه لرستان در خرم‌آباد پس از 10 سال فقط 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد))

آقای مدیرعامل ، آقای سرمربی
شما در خرم آباد زندگی می‌کنید که شده جایگاه مدیران و کارمندان کارنابلد غیربومی وابسته به شهرهای اطراف خرم آباد
چه انتظاری دارید از این مدیران و کارمندان ضعیف ؟
آقای قاسمی تو را به خدا همین سخن آقای خدابخشی رو تو یکی از خبرهاتون بیارید تا دونماینده خرم آباد به خودشون بیان
درد خدابخشی بخوره تو سر هر چی مدیر بی غیرت.
خرم آباد داره تباه میشه
ایشون تو همین مصاحبه گفته افرادی که میخوان جذب کارخانه کاغذ الیگودرز بشن گزینش رو باید تو دانشگاه صنعتی شریف طی کنن
چرا ؟
تا متخصصین و بومی های الیگودرز فقط وارد این کارخانه بشن
نقل قول کردن
#16 افلاک 1401-11-22 21:55
به نقل از منطقی باشیم:
به نظرم این مصاحبه ها در چارچوب سیاست بلند مدتی است که مدیران خیبر در نظر گرفتند
یعنی رسیدن به ورزشگاه سبزی پرور
به این شکل که مربی هنوز نیامده دم از کمبود زیر ساخت زد
تا باخت دم از کمبود زیر ساخت زد
کادر جدید خیبر و مشاور که پیشینه اقتصادی دارند هم مهر تاییدی بر این موضوع است
حالا خیبر اگر صعود کند که به بهانه نبود همین زیرساخت تصمیم به فروش امتیاز میگیرند و همه مخارج جبران می شود
اگر هم صعود نکند حداقل از نظر ارزش تیم دچار افت قیمت نشده
پس راه بهتر فشار به مسیولان برای در اختیار گرفتن ورزشگاه سبزی پرور است
با کدام قیمت؟
چه شرایطی؟
کدام مسیول جرات می کند بدون رعایت قیمت روز کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم نسبت به واگذاری ورزشگاه اقدام کند؟
کدام مسیول جرات می کند از محل منابع دولتی به یک باشگاه خصوصی کمک کند؟

دوردبه شرفت حرف حق
نقل قول کردن
#17 امین 1401-11-23 11:45
بنده خدا آقای دکتر عبدی و کمالوند درست میگن اینجا حتی یک ورزشگاه با کیفیت بزرگ نداره که بشه روش حساب کرد ، اونوقت شهر کوچکی مثل شهر بابک چندین ورزشگاه خوب داره
به نظرم همین ورزشگاه شهید سبزی پرور کریم خان رو بدین بهشون تا یه ورزشگاه خوب ازش بسازن ، لوکیشن خوبی داره به راحتی میشه یک ورزشگاه بزرگ و مدرن با امکانات روز ازش ساخت ، آقای قیاسیان کار مفید شما تو تربیت بدنی چی بوده؟! جوانان این شهر از شما انتظار دارن
نقل قول کردن
#18 رضا 1401-11-23 11:51
به نقل از Armin:
به نقل از لرنژاد:
پیشنهاد بنده به دکتر عبدی اینه که خودش با هزینه شخصی خود و آوردن اسپانسر های قوی اقدام به ساخت ورزشگاه کنه و منت کسی رو نکشه

هزینه ی ساخت ورزشگاه بسیار بالاست در ثانی وظیفه ی عبدی نیست! اینا خیال دارن عبدی رو تلکه کنن عبدی هم باج نمیده

اداره کل از سال 1386 نتونسته حتی زمین فوتبال دهکده سابق کمالوند رو راه اندازی کنه با توجه به این همه بودجه که در بحث عمرانی به اداره کل ورزش و جوانان از طرف وزارت محترم ورزش تزریق و سرازیر شده. مدیرکل بایستی چابک و با تجربه باشه چون در بحث ورزش چه استانداری و سایر نهادها خصاصت به خرج نمی دهند
نقل قول کردن
#19 حسین سپهوند از سایت پاسنگَر 1401-11-23 13:49
فاتحه ورزش استان بی برنامه و ضعیف هَناآ.فااااتِحَ ه....
نقل قول کردن
#20 گلورانی 1401-11-24 10:45
به نقل از مجتبی:
به نقل از دیرکوند:
به اقای عبدی مالک باشگاه پیشنهاد می دهم تیم را به بروجرد انتقال دهد بعد خواهید دید اقای گودرزی و خانم مخصودی چقدر حمایت کنند و مسولین را به انجام کار وادار نمایند

چمن استادیوم نساجی بروجرد یکی از با کیفیت ترین چمن هاست و اگه یادتون باشه اردو تیم ملی واسه جام جهانی فرانسه هم تو بروجرد برگزار شد نساجی امکانات خوبی مثل هتل سالن بدنسازی استخر سونا جکوزی رستوران داره و میتونه میزبان خوبی باشه

اوج محرومیت خرم‌آباد را ببینید که تیم خیبر که سال ۱۳۵۶ نایب قهرمان جام حذفی شده ورزشگاه ندارد و عده‌ای مایل به انتقال اون هستند :cry: اینه حمایت مردم و مسئولان از تیمشان؟
نقل قول کردن
#21 بختیاری 1401-11-24 10:46
به نقل از تنها:
سخن آقای خدابخشی در سایت تسنیم
(( وی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راه‌سازی الیگودرز خبر داد و بیان کرد: زیرگذر شول‌آباد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که زیرگذر ورودی دانشگاه لرستان در خرم‌آباد پس از 10 سال فقط 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد))

آقای مدیرعامل ، آقای سرمربی
شما در خرم آباد زندگی می‌کنید که شده جایگاه مدیران و کارمندان کارنابلد غیربومی وابسته به شهرهای اطراف خرم آباد
چه انتظاری دارید از این مدیران و کارمندان ضعیف ؟
آقای قاسمی تو را به خدا همین سخن آقای خدابخشی رو تو یکی از خبرهاتون بیارید تا دونماینده خرم آباد به خودشون بیان
درد خدابخشی بخوره تو سر هر چی مدیر بی غیرت.
خرم آباد داره تباه میشه
ایشون تو همین مصاحبه گفته افرادی که میخوان جذب کارخانه کاغذ الیگودرز بشن گزینش رو باید تو دانشگاه صنعتی شریف طی کنن
چرا ؟
تا متخصصین و بومی های الیگودرز فقط وارد این کارخانه بشن
احسنت اولویت استخدام باید با بومی همون شهر باشه
نقل قول کردن
#22 چگنی 1401-11-24 10:48
به نقل از نریمانی:
چرا هرگز ذکر نمیشه که علت عدم تحویل ورزشگاه چیست

آقای دکتر عبدی با سرمایه شخصی و خصوصی خودش از باشگاه شهرش حمایت کرده و دولت یک ریال پول نداده و اداره تربیت بدنی خرم‌آباد حداقل ورزشگاه کمالوند را که از سال ۱۳۸۵ شروع شده را تکمیل کند یک مرکزاستان حتی زمین فوتبال ندارد و اون ورزشگاه تختی مال سال ۱۳۴۶ است :cry:
نقل قول کردن
#23 امیرعباس 1401-11-24 12:35
دوستان همشون دنبال منافع خودشون هستند
تاالان سودخودشونوبردند حالاکه میبیننددیگه
سودی براشون نداره ازاین حرفامیزنند
نقل قول کردن
#24 خورشیدی 1401-11-24 15:26
خداوکیلی اداره تربیت بدنی حداقل همت کنه و ورزشگاه کمالوند را تکمیل کند چرا از تیم ریشه دار خیبر خرم‌آباد حمایت نمیشه؟ :cry:
نقل قول کردن
#25 بهروز رادمند 1401-11-24 20:18
بنده خدا با بودجه شخصی خودش داره تیم رو جلو میبره و امروز هم خیبر چون زمین چمن خراب بود یک صفر به تیم اصفهان باخت :cry:
نقل قول کردن
#26 حسین زیناوند 1401-11-24 20:20
پس اداره کل تربیت بدنی استان چکار میکنه؟ چه کمکی به تیم خیبر کردند؟ یعنی نمیتونن ورزشگاه ۱۵ هزارنفری کمالوند را بعداز ۲۰ سال درست کنند؟ حداقل چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد را درست کنند افتضاح است و تیم میبازه :cry:
نقل قول کردن
#27 خرم‌آبادی 1401-11-24 20:58
به نقل از امین:
بنده خدا آقای دکتر عبدی و کمالوند درست میگن اینجا حتی یک ورزشگاه با کیفیت بزرگ نداره که بشه روش حساب کرد ، اونوقت شهر کوچکی مثل شهر بابک چندین ورزشگاه خوب داره
به نظرم همین ورزشگاه شهید سبزی پرور کریم خان رو بدین بهشون تا یه ورزشگاه خوب ازش بسازن ، لوکیشن خوبی داره به راحتی میشه یک ورزشگاه بزرگ و مدرن با امکانات روز ازش ساخت ، آقای قیاسیان کار مفید شما تو تربیت بدنی چی بوده؟! جوانان این شهر از شما انتظار دارن
ورزشگاه شهید سبزی پور گلدشت درسته که خیلی کوچیکه و گنجایش نداره واقعا افسوس داره برای فوتبال خرم‌آباد که حتی یک ورزشگاه بعد از ۵۰سال ندارد :cry:
نقل قول کردن
#28 هداوند دورودی 1401-11-24 21:03
تیم فوتبال گهر دورود مشکلش این بود که اسپانسر و حامی قوی نداشت مثلا کارخانه ذوب آهن و فولاد اصفهان از تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن حمایت مالی می‌کرد یا تراکتورسازی تبریز از تیم تبریز یا کارخانه فولاد اهواز از فولاد خوزستان یا کارخانه خودروسازی سایپا و پیکان از تیم‌های سایپا و پیکان حمایت می‌کنند ولی گهر دورود مشکل مالی داشت از طرفی اکثر بازیکنان گهر دورود تهرانی و کرجی بودند و تیم را بردند کرج تا بازیکنان تیم گهر کمتر در رفت و آمد باشند و انرژی و قدرت بدنی شان تحلیل نرود. مشکل فوتبال در استان‌های محروم همین نبود امکانات و زیرساخت است شما ببینید در خرم‌آباد یک ورزشگاه استاندارد وجود ندارد زمین ورزشگاه تختی که سال ۱۳۴۶ درست شده شبیه باتلاق است اصلا چمن نداره خب خیبر بخاطر همین بازی را میبره کاشان! چرا نمایندگان ما بفکر تامین بودجه برای ساخت ورزشگاه نیستند؟
نقل قول کردن
#29 خرم‌آبادی 1401-11-24 21:05
به نقل از تنها:
سخن آقای خدابخشی در سایت تسنیم
(( وی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راه‌سازی الیگودرز خبر داد و بیان کرد: زیرگذر شول‌آباد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که زیرگذر ورودی دانشگاه لرستان در خرم‌آباد پس از 10 سال فقط 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد))

آقای مدیرعامل ، آقای سرمربی
شما در خرم آباد زندگی می‌کنید که شده جایگاه مدیران و کارمندان کارنابلد غیربومی وابسته به شهرهای اطراف خرم آباد
چه انتظاری دارید از این مدیران و کارمندان ضعیف ؟
آقای قاسمی تو را به خدا همین سخن آقای خدابخشی رو تو یکی از خبرهاتون بیارید تا دونماینده خرم آباد به خودشون بیان
درد خدابخشی بخوره تو سر هر چی مدیر بی غیرت.
خرم آباد داره تباه میشه
ایشون تو همین مصاحبه گفته افرادی که میخوان جذب کارخانه کاغذ الیگودرز بشن گزینش رو باید تو دانشگاه صنعتی شریف طی کنن
چرا ؟
تا متخصصین و بومی های الیگودرز فقط وارد این کارخانه بشن
اکثر پرسنل اداری خرم‌آباد غیربومی اند و قطعا تعصبی روی این شهر ندارند :cry:
نقل قول کردن
#30 سبزواری 1401-11-24 21:07
به نقل از لرنژاد:
پیشنهاد بنده به دکتر عبدی اینه که خودش با هزینه شخصی خود و آوردن اسپانسر های قوی اقدام به ساخت ورزشگاه کنه و منت کسی رو نکشه
چرا ورزشگاه بسازه؟ همین ورزشگاه کمالوند که ۸۰درصد پیشرفت داره را بدن به خیبر تا تکمیلش کنه و کمکی به ورزش استان بشه
نقل قول کردن
#31 شیراوند چگنی 1401-11-24 22:19
امروز هم خیبر در خانه مقابل اصفهان باخت چون زمین بازی خرم‌آباد افتضاح است تماما چاله و گودال پر از آب بود خب خیبرم در بازی های خانگی همیشه میبازه و کسی بفکرش نیست :sad:
نقل قول کردن
#32 بازگیر 1401-11-24 22:35
سمنان و طبس و بندرعباس و بیرجند و کرمانشاه و ایلام هیچ تیم فوتبالی ندارند بعد بهترین ورزشگاه‌هارو دارند بعد تیم ریشه دار خیبر لرستان که سال ۱۳۶۴ نایب قهرمان جام حذفی کشور شده هیچگونه ورزشگاهی اختصاصی ندارد
نقل قول کردن
#33 بختیاری 1401-11-24 22:53
به نقل از حسین:
دکتر با هزینه شخصی بساز واینایی که ورزش لرستان دستشون هست کلا نمیدونن ورزش حرفه یعنی چی
بخدا این ظلمه انصافا چطور تو این استخر بازی می کنند؟ نمیشه علیرضا بیرانوند و وحید امیری به تیم خیبر خرم‌آباد کمک کنند تا ورزشگاه کمالوند را تجهیز کنند؟؟؟
نقل قول کردن
#34 دیناروند 1401-11-24 23:58
آدم چی میتونه بگه از سر لج و لجبازی اینم شده وضعیت ما
نقل قول کردن
#35 صادقی 1401-11-25 00:21
شهری که می‌خواهد تیم فوتبال در سطح لیگ یک یا برتر داشته باشد باید مثل تمام شهرهای دیگر زیرساخت را فراهم کرده و بعد از آن هم سرمایه‌گذار بیاورد. با این حال، با توجه به اینکه بنده بومی این شهر هستم و واقعا قلبا آن را دوست دارم، آمدم پای کار و سه سال است که به گواه خیلی از عزیزان تلاش و زحمت کشیده‌ایم و با مربیان و بازیکنان خوب به دنبال یک اتفاق بزرگ هستیم. اما به نظر می‌رسد که فوتبال هیچ اولویتی برای استان لرستان نیست و جالب این است که باید حساس‌ترین بازی خانگی خودمان را باید به کاشان برویم و مقابل سایپا در این شهر بازی کنیم و از حمایت هوادارانمان محروم بمانیم. چرا باید آواره این شهر و آن شهر شویم؟ جالب این است که کسی احوال ما را هم نمی‌پرسد. بعد که بازی را به خارج از استان می‌بریم هواداران و تماشاگران تیم گلایه دارند و معترض می‌شوند که البته حق دارند. اما واقعیت این است که اگر این اتفاق نیفتد و حمایتی را نبینیم حتی در صورت صعود به لیگ برتر بازی های ما خارج از استان برگزار خواهد شد. اتفاق تلخی که پیش از این برای گهر درود افتاد بار دیگر در حال تکرار است
نقل قول کردن
#36 رضا 1401-11-25 08:30
به نقل از گلورانی:
به نقل از مجتبی:
به نقل از دیرکوند:
به اقای عبدی مالک باشگاه پیشنهاد می دهم تیم را به بروجرد انتقال دهد بعد خواهید دید اقای گودرزی و خانم مخصودی چقدر حمایت کنند و مسولین را به انجام کار وادار نمایند

چمن استادیوم نساجی بروجرد یکی از با کیفیت ترین چمن هاست و اگه یادتون باشه اردو تیم ملی واسه جام جهانی فرانسه هم تو بروجرد برگزار شد نساجی امکانات خوبی مثل هتل سالن بدنسازی استخر سونا جکوزی رستوران داره و میتونه میزبان خوبی باشه

اوج محرومیت خرم‌آباد را ببینید که تیم خیبر که سال ۱۳۵۶ نایب قهرمان جام حذفی شده ورزشگاه ندارد و عده‌ای مایل به انتقال اون هستند :cry: اینه حمایت مردم و مسئولان از تیمشان؟

گمو بکم منظورتو سال 1365 با
نقل قول کردن
#37 رضا 1401-11-25 08:42
[quote name="خرم‌آبادی "][quote name="تنها"]سخن آقای خدابخشی در سایت تسنیم
(( وی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راه‌سازی الیگودرز خبر داد و بیان کرد: زیرگذر شول‌آباد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که زیرگذر ورودی دانشگاه لرستان در خرم‌آباد پس از 10 سال فقط 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد))

آقای مدیرعامل ، آقای سرمربی
شما در خرم آباد زندگی می‌کنید که شده جایگاه مدیران و کارمندان کارنابلد غیربومی
چه انتظاری دارید از این مدیران و کارمندان ضعیف ؟
آقای قاسمی تو را به خدا همین سخن آقای خدابخشی رو تو یکی از خبرهاتون بیارید تا دونماینده خرم آباد به خودشون بیان
درد خدابخشی بخوره تو سر هر چی مدیر بی غیرت.
95 درصد پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان غیر بومی هستن و از شهرها و روستاهای تابعه تشریف آوردن متاسفانه و نه تنها هیچ عرقی به این شهر ندارند بلکه هیچ تخصص و تجربه ای هم در هیچ رشته ورزشی ندارند
نقل قول کردن
#38 ویسکرمی 1401-11-25 14:23
من حاضرم پول تو جیبی و شهریه دانشگاهمو بدم ولی ورزشگاه درست بشه و تیم خیبر لرستان صعود کنه لیگ برتر. انصافا مدیران و مسئولان از تیم و ورزش استان حمایت کنند تو استان فقط حجت‌الاسلام والمسلمین سید شاهرخی مردانه آمد پای کار و رفت تو جلسه تمرین تیم و به دکتر عبدی و سرمربی و بازیکنان روحیه داد ولی بجز سید شاهرخی هیچکسی از تیم حتی حمایت کلامی نکرد من خودم کارگری میکنم و دانشجو هستم ولی انصافا بخاطر حمایت از تیم میرم و تشویق میکنم شما مدیران و مسئولان تربیت بدنی هم نامه بزنید وزارت ورزش و دولت و بگید ما تیم داریم ولی چرا ورزشگاه نداریم؟ خرم‌آباد این‌همه شهید داده و ۱۴۸ بار بمباران هوایی شده و لیاقت این مردم یک مجموعه ورزشی کامل و مجهز است.
نقل قول کردن
#39 میکائیل دلفان 1402-12-17 09:27
متاسفانه انگار شادی، غرور و افتخار قوم لر برای بعضی از مسئولین ترسناک و دردناک شده!
توی هیچ زمینه ای امکان رشد وجود نداره ، چه اقتصادی و چه اجتماعی ،
این همه ممانعت از رشد واقعا برای چیست؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا