یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جهت بررسی اقدامات انجام شده، چالش‌ها و برنامه‌های پیش رو، دقایقی با آرش قیاسیان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان هم کلام شدیم، که ماحصل آن تقدیم به شما همراهان همیشگی پایگاه خبری یافته می‌شود.


 
در همان روز‌های آغار به کار شما، شاهد تعیین تکلیف چند هیأت ورزشی بودیم که مدت‌ها با سرپرست و بلاتکلیف بودند، در این خصوص صحبت کنید.
همان طور که خودتان در جریان هستید، چندین هیأت مدت‌ها با سرپرست اداره می‌شد و بسیاری از امور هیأت‌ها با کندی پیش می‌رفت که در همان روز‌های نخست شروع به کار، تعیین تکلیف و ساماندهی هیأت‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت، و خوشبختانه مجامع برگزار و رؤسای هیأت‌هایی که با سرپرست اداره می‌شد مشخص شدند
 
همیشه شائبه‌هایی مبنی بر دخالت مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مجموعه تحت امرش، در مجمع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی وجود دارد، این روز‌ها نیز شایعاتی در خصوص حمایت شما از یکی از کاندید‌های هیأت همگانی به گوش می‌رسد، در این خصوص بفرمایید.
هیأت همگانی لرستان بیش از دو سال است که توسط چند سرپرست اداره می‌شود، ما طی سه ماه گذشته فرایند قانونی برگزاری مجامع را انجام داده‌ایم و انتخابات هیات کوهنوردی، هیات کاراته، هیات پرورش اندام و انتخابات هیات همگانی را که حدود دو سال به تعویق افتاده بود برگزارکرده یا در حال برگزاری هستیم. در بحث دخالت بنده یا دیگر همکارانم در انتخابات هیأت‌ها، با اطمینان اعلام می‌کنم، نه بنده و نه دیگر همکارانم، به نفع یا بر علیه هیچ کاندیدی اقدام نخواهیم کرد، ورود ما تنها در زمانی است که کسی بخواهد قانون را زیر پا بگذارد، حمایت از شخص خاص در انتخابات هیأت همگانی را تکذیب می‌کنم.
بد نیست همچنین به حضور متعدد روسای فدراسیون ها در لرستان اشاره کنیم که دیداری هم با استاندار لرستان داشتند و بررسی اوضاع ورزشی هیات ورزشی پرداختند. از جمله: فدراسیون وزنه برداری، فدراسیون جودو، فدراسیون کشتی که مجامع آنها هم برگزار شد.
 
چرا از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز هیأت‌های ورزشی هیچ کمک مالی از اداره ورزش و جوانان لرستان دریافت نکرده‌اند؟
در اسفندماه سال ۱۴۰۰ مدیرکل وقت اداره ورزش برای هیأت‌های ورزشی مبالغی واریز کرده است، در سال جدید تنگنا‌های شدید مالی و اینکه پنج ماه است وزارت هیچ مبلغی برای ما واریز نکرده است، که بتوانیم ما نیز به هیأت‌ها کمک مالی کنیم ضمنا رؤسای هیأت‌ها باید خودشان هم برای جذب اسپانسر تلاش کنند.
 
شما در جذب اسپانسر برای ورزش و کمک بخش خصوصی و یا فدراسیون‌ها به هیأت‌های ورزشی چه اقداماتی انجام داده‌اید؟
طی همین چند ماه رؤسای فدراسیون‌های جودو، وزنه‌برداری و اسکی را به خرم آباد آورده‌ایم، و در همین راستا تقریباً امکانات خوبی برای هیأت‌ها دریافت کرده‌ایم.
قطعاً در ادامه با پیگیری و تلاش مجموعه اداره ورزش و مجمع نمایندگان با رایزنی به دنبال جذب اعتبارات و امکانات بیشتر برای ورزش لرستان هستیم.
 
آخرین وضعیت مجموعه ورزشی خرم آباد ( دهکده المپیک سابق ) ورزشگاه پانزده هزار نفری ولایت بروجرد، مجموعه شهید سرمالیان پل دختر در چه شرایطی است؟
مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم آباد هنوز مالکیتش در اختیار وزارت مسکن است و مطلع شده‌ایم در هفته تربیت بدنی( مهرماه ) زمین چمن آن افتتاح خواهد شد. در این مجموعه سایت پرتابها احداث شد. بهسازی سالن هندبال هم مد نظر قرار گرفته است. آسفالت مجموعه و احداث چمن مصنوعی هم در حال انجام است.
به مجموعه ورزشی ولایت بروجرد هم ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر تعلق گرفته است و با سرعت بیشتری در حال تکمیل است.
مجموعه سرمالیان پل دختر نیز، چمن آن کاملاً بهسازی شده و استخر آماده افتتاح است.
احداث چمن مصنوعی در الشتر هم در حال انجام است.
جدا از موارد مطرح شده، در حوزه عمرانی، برای سالن مسابقات شهید چاغروند خرم آباد یک فضای شیک و آبرومند وی آی پی در نظر گرفته‌ایم و تقریباً نود درصد کار انجام شده است
یک فضای ۸۰۰ متری جهت ساخت آکادمی در اختیار هیأت جودو قرار داده‌ایم.
ساخت سالن گرم با هزینه‌ی ۳۵۰ میلیون تومانی را داشته‌ایم
 قابل ذکر است در هفته تربیت بدنی هفت پروژه و در هفته دولت شش پروژه از جمله استادیوم 15هزار نفری خرم آباد انجام خواهد شد.

در ورزشگاه تختی خرم آباد چه اقداماتی انجام شده است؟
بهسازی مجموعه تختی در حال انجام است. به جز موارد مطرح شده در سوال قبلی، بهسازی اسکواش، بهسازی چمن شماره 2 هم در دست اقدام است.
 
قیاسیان زمین چمن چغا بهرام چرا دو بار افتتاح شده است؟
سال گذشته به صورت وبینار و مجازی یک بار توسط مدیرکل وقت افتتاح شد، اما تکمیل نبود تا در اختیار هیات فوتبال دورود قرار گیرد. ش، پس از شروع به کار ما و طی سال جاری مراحل ساخت رختکن، بهسازی سیستم فاضلاب، سکوی تماشاگران، ساختمان اداری تجهیز و پس از تحویل از پیمانکار مربوطه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
گفت و گو: رضا طولابی، پایگاه خبری یافته
 
شایان ذکر است که ۲۴ فروردین طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید آرش قیاسیان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.
پیش از این حشمت الله امان الهی عهده دار این مسوولیت بود.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-05-19 07:42
سوال اول : حضور روسای فدراسیونها در استانها برای برگزاری مجامع سالانه و برگزاری انتخابات یک امر طبیعی است ، حالا با حضور دو یا سه فدراسیون در استانداری ها که معمولا حرکات نمادین و نمایشی هم از سوی فدراسیون و هم ادارات کل محسوب میشود ، دقیقا اعلام بفرمائید چه دستاوردی داشته است؟؟!!! هم در دوره سرپرستی شما و هم در دوره های قبلی کدام رئیس فدراسیون چه کمکی به هیاتهای استانی کرده اند؟ لطفا برای ما توضیح دهید.
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-05-19 07:45
سوال دوم: در خصوص کمک به هیاتهای ورزشی ،این وظیفه مدیر یا سرپرست ادارات کل میباشد که با چانه زنی در وزارت و .. بودجه لازم را تامین کند،در دو سه سال قبل هم که تیم ها اعزامی نداشته اند(بدلیل کرونا)!!
پس اجاره اماکن اداره کل(ماده 88) کجا مصرف میشود؟
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-05-19 07:47
سوال سوم:
چرا در این 4 ماه سرپرستی شما این همه جابجایی و این همه تنش در اداره کل و ادارات شهرستانها وجود دارد؟
نقل قول کردن
#4 رضا 1401-05-19 07:50
سوال چهارم:
معمولا سرپرستان در دوران سرپرستی برای نشان دادن خود، به آب و آتش میزنند و هر چه در چنته دارند رو میکنند تا ابلاغ مدیرکلی را دریافت کنند.
نقل قول کردن
#5 رضا 1401-05-19 07:53
توضیح: تمام این اماکن بارها و بارها توسط مدیران قبلی و با حضور مسئولین فدراسیون ها افتتاح شده اند!!!!
نقل قول کردن
#6 رضا 1401-05-19 08:03
لطفا در مورد چگونگی و نحوه انتصاب سرپرستان هیاتهای شمشیربازی،جانبا زان و معلولین و نجات غریق استان شفاف سازی نمایید
نقل قول کردن
#7 رضا 1401-05-19 08:29
لطفا در مورد روسای هیاتی که طبق قانون باید در مرکز استان حضور داشته باشند هم توضیحاتی برای ما بفرمائیئ( هیات ک استان در شهرستان ک) ،(هیات اس در شهرستان ب)،(دلیل حضور رئیس هیات د یعنوان قائم مقام که هر دو مورد غیر قانونی هستند چیست).
چگونه قبل از مشخص شدن وضعیت خود و هیات و قول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور میدهید ؟!!ا
نقل قول کردن
#8 رضا 1401-05-19 09:24
یافته جان با کمال احترام ضمن تبریک روز خبرنگار ،هیچکدام از سوالاتی که مطرح شد حاوی تهمت یا افترا نبود و سرپرست محترم در صورت تمایل پاسخ آنها را بدهد یا ندهد. خواهشا همه سولها را بدون کم و کاست بزارین .سپاس از پیگیری و شفاف سازی شما
نقل قول کردن
#9 خرم آبادی 1401-05-19 14:40
[quote name="رضا"]
ضمن عرض خداقوت به عزیزان زحمتکش پایگاه خبری یافته به ویژه جناب آقای رضا طولابی
در پاسخ به سئوال اول حضرتعالی بدون شک یکی از وظایف ذاتی اداره کل ورزش و جوانان برگزاری مجمع هیأت های ورزشی استان می باشد اما عزیز بزرگوار در دوران کمتر از 6 ماهه تصدی جناب آقای قیاسیان بر مسند اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان رؤسای فدراسیون های ورزشی همچون کشتی، کوهنوردی، تیراندازی، اسکواش، وزنه برداری، کاراته، جودو، بدنسازی و پرورش اندام به استان لرستان سفر کرده اند و در همین ایام کوتاه مجمع هیأت های ورزشی برگزار گردیده و رؤسای آنها شناسایی شده اند که این موضوع یقیناً نشان از پیگیری های شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان استان دارد. از سوی دیگر دیدار این عزیزان با استاندار محترم نیز حاکی از توجه ویژه ایشان به امر ورزش و جوانان و نیز حاکی از توانایی آقای قیاسیان در جلب نظر مدیریت ارشد استان لرستان برای بهبود و توسعه امر ورزش و جوانان این استان بوده و این مسأله را بایستی جزو نقاط قوت و شاخص عملکرد این مدیر جوان استان قلمداد نمود.
نقل قول کردن
#10 خرم آبادی 1401-05-19 14:45
[quote name="رضا"]سوال دوم:
در پاسخ به این سئوال حضرتعالی باید گفت اولاض بودجه هیأت های ورزشی از سوی فدراسیون های ورزشی تخصیص داده می شود و در این امر فدراسیون ها مستقل عمل می کنند.
درخصوص دیگر بودجه های مد نظر اداره کل ورزش و جوانان نیز هر ساله در ماه های پایانی سال بودجه سال آینده پیشنهاد و پس از طی مراحل قانونی تخصیص داده می شود.
نقل قول کردن
#11 خرم آبادی 1401-05-19 14:49
[quote name="رضا"]سوال سوم:
یقیناً اگر قرار بر حفظ وضع موجود بود هیچ گونه تغییر مدیریتی در ادارات کل استان لرستان صورت نمی پذیرفت و بر همان روال قبلی چرخه امور سپری می شد. ضمن اینکه در تمامی دستگاه های دولتی با تغییر مدیریت آن دستگاه و تا زمان استقرار مدیران جدید اتفاقات و تنش هایی رخ خواهد داد که این موضوع امری کاملاً طبیعی و محسوس است.
این موضوع نیز به سیاق سئوالات قبلی چندان بجا و قابل طرح نبوده و به نظر دلایل دیگری برای طرح سئوالات مذکور مد نظر می باشد.
نقل قول کردن
#12 خرم آبادی 1401-05-19 14:54
[quote name="رضا"]سوال چهارم:
در نگاه ماکیاولیستی و طرز تفکری که مقبول و مد نظر شماست هدف وسیله را توجیه می کند در این شیوه اندیشیدن به آب و آتش زدن مدیران برای رسیدن به منافع و مطامع شخصی امری پسندیده است اما برای مدیران خدمتگزار و کسانی که دغدغه خدمت به جامعه هدف خود را دارند تلاش برای رسیدن به خواسته ها و منافع عمومی بر منافع شخصی ارجحیت بیشتری دارد.
استان لرستان در حال حاضر مدیرانی از این جنس می خواهد که برای توسعه و پیشرفت لرستان مطامع شخصی خود را قربانی مصالح جامعه نمایند.
نقل قول کردن
#13 خرم آبادی 1401-05-19 14:58
[quote name="رضا"]توضی ح:
کدام یک از اماکنی که توسط روسای فدراسیون ها افتتاح شده است برای چندمین بار افتتاح می شود ؟؟
ضمن اینکه به نظر شما رئیس یک فدراسیون یا یک مسئول بلندپایه ورزش کشور همچون مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نمی دانند محلی را که قرار است افتتاح نمایند پیش از این افتتاح شده است؟؟؟؟؟؟!!!!!! !!
به طور مثال مجموعه ورزشی چغابهرام در سال گذشته به صورت وبیناری افتتاح شده است اما قابلیت بهره برداری نداشته است در دوره مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان استان همان طورکه در این مصاحبه ذکر شده قسمت های مختلف آن تکمیل و پس از تحویل از پیمانکار مربوطه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
نقل قول کردن
#14 خرم آبادی 1401-05-19 15:18
[quote name="رضا"]
رؤسای هیأت های شمشیربازی و دوچرخه سواری در زمان مدیریت قبلی جناب آقای امان اللهی منصوب شده اند.
درخصوص هیأت های ورزشی جانبازان و معلولین و هیأت قایقرانی نیز این دو عزیز به عنوان سرپرست و به منظور هماهنگی و انجام مقدمات جهت برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیأت استان حکم گرفته اند و این زمینه هیچ گونه امری خلاف رویه ای صورت نگرفته است.
درخصوص قول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تا آنجا که در اخبار آمده است سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان اعلام آمادگی این استان را جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته های ورزشی مطرح کرده است و این موضوع خارج از حیطه اختیارات ایشان نبوده است.
نقل قول کردن
#15 خرم آبادی 1401-05-19 15:26
جهت اطلاع خوانندگان پایگاه خبری یافته

بازگشایی استخر کوثر و استخر پلدختر پس از دو سال تعطیلی مداوم
برگزاری نشست مجمع هیأت های ورزشی همچون ورزش همگانی، سوارکاری و ... پس از 2 یا 3 سال
افتتاح فاز نخست ورزشگاه چغابهرام درود
تعیین تکلیف مجتمع ورزشی سبزی پرور خرم اباد به اداره کل ورزش و جوانان پس از 30 سال بلاتکلیفی
استانداردسازی خانه اسکواش لرستان
و ...
از جمله مهمترین اقدامات دوران تصدی مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان می باشد.
نقل قول کردن
#16 بیرانوند 1401-05-20 08:13
عملکرد ۴ ماهه اقای قیاسیان بی نظیر بوده
تغییرات مثبتی صورت گرفته در اداره کل، افراد آویزان نمایندگان حذف شدن، عملکرد قیاسیان در دو حوزه ورزش و جوانان قابل ستایشه
نقل قول کردن
#17 بیرانوند 1401-05-20 08:20
بدون تردید عملکرد قیاسیان در این مدت کوتاه قابل ستایشه
اقدامات شجاعانه وی در عزل افراد آویزان نمایندگان مجلس و حاکمیت شایسته سالاری در اداره کل ستودنی و قابل تحسین است
کدام سرپرست دستگاهی را سراغ دارید در در دوران سرپرستی انقدر شجاعانه و انقلابی عمل کند
-----------
یافته:
بقیه پیام های ما با نام های مختلف و از یک ip مشترک حذف شدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا