یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي‌رضا بيرانوند دروازه‌بان لرستاني تيم ليگ برتي نفت تهران- يافتهدروازه‌بان لرستانی نفت تهران گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به من پیشنهاد داد که به پرسپولیس بروم.

به گزارش یافته، نخستین برنامه نود در سال جديد از ساعت ۲۳:۱۳ دقیقه شب گذشته به‌روی آنتن رفت تا پس از نزدیک به دو هفته وقفه عادل فردوسی‌پور و برنامه پرطرفدارش مهمان خانه‌های مردم باشند.

"علی‌رضا بیرانوند" دروازه‌بان ۲۱ ساله و خرم‌آبادی تیم نفت تهران و بازيکن تيم ملي اميد مهمان بخش گفت‌وگوی ویژه این برنامه بود.

بيرانوند متولد سی‌ام شهریور سال 1371 و اهل خرم‌آباد و متاهل است.

علی‌رضا بیرانوند که هفت بازی ملی در تیم ملی امید را در کارنامه خود دارد، نیم فصل اول را در تیم نفت تهران به عنوان ذخیره سوشا مکانی آغاز کرده بود، اما پس از چند هفته و به دنبال عملکرد چشمگیرش در تمرینات، به دروازه بان اول این تیم تبدیل شد.

بیرانوند با فیزیک مناسب خود یکی از امیدهای آینده تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز به شمار می‌رود.

بیرانوند در اولین برنامه 90 در سال 1393 چه گفت؟

در بخش گفت‌وگوی ویژه برنامه 90، ابتداء تصاويري از بازي‌هاي بيرانوند پخش شد و وي درباره آن‌ها توضيحاتي ارائه داد.

علی‌رضا بیرانوند گفت: اصالتاً خرم‌آبادی هستم و جزو بازیکنان شهرستانی به شمار می‌آیم. برای رسیدن به فوتبال سختی‌های بسیاری کشیدم. سال اولی که به تهران آمدم خوابگاه نداشتم و شب‌ها برای اینکه جای خواب داشته باشم کاری پیدا کردم که جای خواب به من بدهند اما بماند که چه سختی هایی کشیدم.

او به با اشاره به استعداد خوب جوانان لرستان گفت: امیدوارم بستر مناسب برای رشد فوتبالیست‌ها در لرستان به وجود آید. بيرانوند متذكر شد كه تنها در رده‌ي سني نوجوانان در تيم شاهين روستاي دارايي (در نزديكي خرم‌آباد) عضويت داشته و سپس از همان دوره نوجواني راهي تهران شده و در تيم‌هاي رده پايه نفت بازي كرده است.

سخنان وی در باره‌ی جوانان لرستان عادل فردوسی‌پور را تحت تاثیر قرار داد و فردوسي‌پور به وي گفت: پول‌هايي كه مي‌گيري نوش‌جانت و حلال توست.

در ادامه‌ی برنامه، بیرانوند گفت: مي‌تواند توپ را به فاصله 80 متري پرتاب کند.(جالب توجه اين كه در دهه‌هاي 50 و60 اكثر پرتابگرهاي نيزه و ديسك ملي‌پوش كشورمان اهل خرم‌آباد لرستان بودند كه در مسابقات آسيايي نيز نشان‌هاي بسياري كسب كردند از جمله: مرحوم علي خضري، سيدمصطفي كريمي، سيدمحسن شاهرخي، كيهان حيدري، مصطفي بهرامي و ...)

بیرانوند در خصوص ماجرای قلیان گیت تیم ملی امید خاطرنشان کرد: ماجرای قلیان گیت خیلی به تیم ملی ضربه زد. من واقعاً خبر ندارم که چه اتفاقی افتاد اما در آستانه مسابقات آسیایی به تیم ملی ضربه بزرگی زد.

وي در مورد قرارداد داخلي خود با پرسپوليس گفت: من با نفت بودم و بدون هماهنگي به پرسپوليس رفتم و البته اين ناهماهنگي ضربه زيادي به من زد.

علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان خرم‌آبادی تیم نفت تهران - یافتهبیرانوند در مورد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس، گفت: قبل از بازی‌های آسیایی مالزی، اکبر محمدی با من تماس تلفنی گرفت و پیشنهاد داد به پرسپولیس بروم. من هم از این پیشنهاد استقبال کردم. البته با باشگاه نفت تهران قرارداد داشتم و نباید چنین کاری انجام می‌دادم.

وی بیان داشت: بعد از آن یک روز با "اكبر محمدی" سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به دفتر رویانیان رفتیم و ایشان هم به من پیشنهاد خوبی داد اما مدیرعامل باشگاه نفت از من ناراحت شد که بدون هماهنگی باشگاه چنین کاری انجام دادم.

او سپس ادامه داد: رویانیان آن زمان به من گفت ما نباید مستقیم تو را از نفت بگیریم. اگر این کار را بکنیم آنها قیمت تو رابالا می‌برند. قرار بود من را به داماش ببرند و پرسپولیسی‌ها من را از داماش جذب کنند. این کار را برای این می‌خواستند بکنند که نقت قیمت را بالا نبرد. من هم گفتم اگر رفتم داماش و برای آن‌ها خوب کار کردم آن وقت چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا آنها موافقت می‌کنند که من به پرسپولیس بیایم؟

بیرانوند با اشاره به ثبت قراردادش با نفت تهران عنوان کرد: قبل از رفتن به مالزی قرارداد رسمی‌ام را با نفت تهران در هیأت فوتبال ثبت کردم.

دروازه‎بان نفت تهران در ادامه صحبت‎هایش یادآور شد: احتمال دارد فصل آینده به طور قرضی به تیم دیگری بروم ولی این تیم پرسپولیس نخواهد بود.

وي در مورد پوشيدن پيراهن ميلان در بازي مقابل استقلال گفت: اين نظر حامي مالي من بود، البته خودم گفته‌ بودم دوست دارم قرمز بپوشم.

دروازه‌بان لرستانی تیم نفت با اشاره به تلاش ابراهیم میرزاپور برای بازگشت به لیگ برتر گفت:  میرزاپور یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال کشور است و حیف شد که امسال هیچ تیمی با وی قرارداد نبست.

بیرانوند در پایان ضمن تشکر از اعتماد "یحیی گل‌محمدی" عنوان کرد با "سوشا مکانی" هیچ مشکلی نداشتم و امیدوارم به جام جهانی بروم. بیرانوند تأیید کرد که فدراسیون از وی پاسپورت خواسته است.

نخستین برنامه‌ی نود سال 93 از ساعت 23:13 پنجشنبه شب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و ساعت 2:41 بامداد جمعه به پایان رسید. بررسی عملکرد نمایندگان ایران در جام‌باشگاه‌های آسیا، بازی‌های حساس لیگ برتر و همین‌طور روزهای پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول و سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر از مهم‌ترین موضوعات برنامه نود شب گذشته بود.

 تنظیم: عبدالرضا قاسمی / یافته


 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1393-01-15 14:52
سلام
یه انتقاد داشتم
شما که از اتفاقی کوچک و بررگ
همایش های کوچک و بزرگ - مفید و غیر مفید خبر تصویری میگیرید
چرا ازبرنامه های عزاداری روز شهادت حضرت زهرا (س) هیچ خبری تهیه نکردید واقعا جای تأسف دارد برای خبرگزاری یافته که ادعاتون میشه سایت اول خبر رسانی استان هستید
__________________________________
يافته: سلام. ما كجا ادعا كرديم اولين و برترين خبرگزاري استان هستيم؟ فقط نوشتيم اولين مجوز را داريم.
در ثاني مراسم‌هاي زيادي در استان برگزار ميشه كه يا اطلاع‌رساني درستي در مورد مركز اصلي عزاداري اعلام نمي‌شه و يا اين كه خبرنگار ما گاهي در برخي مراسم‌ها سعي مي‌كنه فقط شركت‌كننده باشه و نه خبرنگار.
شما كه حضور داشتيد، تصاوير و خبرش را ارسال مي‌كرديد تا ما منتشر كنيم. يعني بلد هستيد اين‌جا نظر بگذاريد اما بلد نيستيد 2-3 خط با يك عكس ارسال كنيد؟!
نقل قول کردن
#2 امیر 1393-01-15 20:59
حتما این آقا یا خانم بیرانوند در آن عزاداری شرکت داشته و انتظار دارند چون ایشان در آنجا بوده ،در مورد آن مراسم مطلب منتشر شود!!!!! شاید هم کاسه داغتر از آش شده
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1393-01-16 00:35
یکی از این مراسمات چند سالی هست در میدان امام حسین (ع) خرم اباد در روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور پرشور مردم برگزار میشه
ولی متأسفانه بجز سایت انفطار (که اونا هم امسال حضور نداشتن) و ایرنا (که امسال سال اولشون بود اومده بودن و هنوز تو سایت قرار ندان) دیگه هیچ کدوم از خبرگزاری این مراسم و پوش ندادن
در صورتی که این مراسم پرشور در سطح مراسمات کشوری برگزار میشه
_________________________________
يافته: اولين شرط اطلاع رساني است. وقتي خبرنگارها از واقعه‌اي خبردار نشوند نمي‌توانند از خودشان چيزي بنويسند. شما كه آن‌جا بوديد خبر و عكس مراسم را ايميل مي كرديد تا ما پوشش دهيم. يافته متعلف به همه مردم لرستان است و هر كس مطلبي (به شرط رعايت حداقل‌هاي خبري) بفرستد، در يافته منتشر مي‌شود
البته نه اخباري مثل افتتاح نمايشگاه نقاشي مدرسه يا مسابقات گل كوچك يك محله، اخباري كه شرايط خبري را حداقل از نظر جامعيت (شمار زيادي را در بر گيرد) داشته باشد. اگر به جاي اين همه نظر گذاشتن خبر را ارسال كرده بوديد الآن پوشش داده بوديم و به قول معروف براي فردا "خبر سوخته" _خبري كه زمان آن گذشته و آن را پوشش نمي‌دهند) نمي‌شد
نقل قول کردن
#4 بیرانوند 1393-01-16 00:42
با سلام خدمت آقای امیر
نه کاسه داغتر ا آش هستم نه خواستم بیان و از من عکس بگیرن
حالا که چند تا جوان بدون وابستگی به هیچ ارگان و نهادی کاری فرهنگی به این بزرگی انجام میدن چی میشه چند تا خبرگزاری و صدا سیما با به تصویر کشیدن این مراسم باعث رونق بشیدن به این گونه جلسات بشه
انشاالله دوشنبه DVD مراسم آماده میشه و به همراه تصاویر گرفته شده از مراسم رو میفرستیم خدمت مدیر سایت
امسال که گذشت اگه شد انشا الله برای مراسمات آینده استفاده بشه
یا علی
نقل قول کردن
#5 بیرانوند 1393-01-16 09:18
سلام خدمت دوستان
آخرای اسفند تراکت برنامه فاطمیه مدان امام حسین (ع) خرم آباد رو براتون تو قسمت نظرات گذاشتیم دقیق تاریخش رو نمی دونم ولی اگه بگردید داخل نظرات حتما پیداش میکنید
به هر حال از این که وقت میزارین و به همه نظرات پاسخ میدید متشکرم و امیدوارم تو این سال جدید در کارتون از این بیشتر پیشرفت داشته باشین که پیشرفت هر یک از هم استانیهای ما باعث افتخار ماست
________________________________
يافته: با سلام.لطفا چنين مواردي را ايميل كنيد. بخش نظرات گاهي با مشكل رو به رو مي‌شود (به دليل سيل پيام‌هاي تبليغاتي)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا