یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علیرضا سرلک گفت: از اینکه به مدال نقره جهان دست پیدا کردم، خوشحالم و حس بسیار خوبی دارم، هر چند معتقدم که می‌توانستم رنگ مدالم را طلایی کنم، اما در کشتی مقابل گیلمان آمریکایی مدام از دستم لیز می‌خورد و علی‌رغم تلاشی که کردم، اما متاسفانه نتوانستم به پیروزی دست پیدا کنم و در جایگاه دوم قرار گرفتم.



به گزارش یافته، علیرضا سرلک دارنده مدال نقره وزن 57 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی بر روی تشک مبارزه یک ورزش انفرادی است، اما خارج از آن یک ورزش گروهی است و نمی‌توانم بگویم که یک‌تنه به این موفقیت رسیده‌ام. در این مسیر افراد زیادی برای من تلاش کردند که جا دارد از کادرفنی تیم‌ملی که در این مدت من را تحمل کردند و در اردوهای تیم‌ملی برای موفقیت ما تلاش کردند، همچنین از مربی بدنساز تیم دکتر خدایاری، سجاد امیری ماساژور، دکتر امیر ساسان پزشک تغذیه و همچنین کادر درمان آقای قاسمی که در این مدت تلاش زیادی داشتند و زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.
دلاور لرستانی تصریح کرد: اولین میدانی که بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان، در آن حضور پیدا خواهم کرد رقابت‌های لیگ خواهد بود که حدود دو هفته دیگر استارت آن زده خواهد شد. در لیگ هم با رایزنی‌های علیرضا رضایی قرارداد خوبی با تیم سهند بستم و این را هم بگویم که در لیگ تغییر وزن نخواهم داشت و در وزن اول به مصاف رقبا خواهم رفت. از این به بعد تلاشم را دوچندان خواهم کرد و امیدوارم لیاقت داشته باشم تا در ادامه مسیر و بعد از لیگ دوباره بتوانم گ دوبنده تیم‌ملی را بر تن کنم و در رقابت‌های مهمی که در آینده پیش‌رو داریم باز هم افتخار آفرینی کنم و دل مردم کشورمان را شاد کنم و در نهایت در میدان المپیک هم بتوانم مدال کسب کنم.
سرلک در ادامه صحبت‌هایش گفت: باید نقاط ضعفم را برطرف کرده و نقاط قوتم را تقویت کنم تا بتوانم در مسابقات بعدی هم موفقیت به دست بیاورم. در خصوص حریفان در این دوره از رقابت‌ها هم باید بگویم که سخت‌ترین حریفم افکار خودم هستند و اگر بتوانم بر افکار خودم غلبه کنم می‌توانم همه حریفان را شکست بدهم. در مجموع باید بگویم که تمام حریفانی که در این دوره از مسابقات مقابل آن‌ها به رقابت پرداختم، حریفان خوبی بودند و باید بگویم که رقابت در سبک وزن کار دشواری است و همه کشورهای دنیا سبک وزن‌های خوبی دارند.
دارنده مدال نقره جهان در پایان خاطرنشان کرد: شرایط بدنی‌ام بسیار خوب بود و از نظر روحی و روانی در سطح بسیار بالایی قرار داشتم و انگیزه زیادی برای موفقیت در این دوره از مسابقات داشتم. کادرفنی جدید تیم‌ملی تمرینات بسیار خوبی برای آماده‌سازی تیم طراحی کرده بودند و کار طوری جلو رفت که نه تنها من بلکه همه ملی‌پوشان از آمادگی بالایی برخوردار بودند. از نظر روحی و روانی هم ملی‌پوشان در بهترین فرم قرار داشتند و این روحیه و انگیزه بالا و انسجام و همدلی که بین کشتی‌گیران وجود داشت را باید به حضور سرمربی جدید تیم‌ملی مرتبط کنم که خوشبختانه جوّ آرامی را بین ملی‌پوشان برقرار کرد و فضای خوبی را در اردوهای تیم‌ملی حکم‌فرما کرد. کوچک و بزرگی در اردوها کاملا رعایت می‌شد. یک تیم هم‌دل داشتیم که بچه‌ها قلب‌شان برای موفقیت هم می‌تپید و برای موفقیت یکدیگر دعا می‌کردند.


روميه – اشنويه – بوکان – پلدشت – پيرانشهر – تکاب – چالدران – چايپاره – خوي – سر دشت – سلماس – شاهين دژ – شوط – ماکو – مهاباد – مياندوآب – نقده – بانه – بيجار – دهگلان – ديواندره – سروآباد – سقز – سنندج – قروه – کامياران – مريوان – سردشت – استان آذربایجان غربی – استان کردستان – استان ایلام – استان کرمانشاه – اسلام آباد غرب – پاوه – ثلاث باباجانی – جوانرود – دالاهو – روانسر – سر پل ذهاب – سنقر – شهرستان صحنه – قصر شیرین – کرمانشاه – کنگاور – گیلانغرب – هرسین – شهرستان آبدانان – ایلام – شهرستان ایوان – شهرستان بدره – شهرستان چرداول – شهرستان دره شهر – شهرستان دهلران – شهرستان سیروان – شهرستان ملکشاهی – شهرستان مهران – استان تهران – شهر خلیفان – شهر سیلوانه – شهر سیمینه – استان آذربایجان شرقی – استان اصفهان – استان قم – استان یزد – استان همدان – استان هرمزگان – استان مرکزی – استان مازندران – استان لرستان – استان گیلان – استان گلستان –  استان کرمان – استان قم – استان قزوین – استان فارس – استان سمنان – استان زنجان – استان بوشهر – استان تهران – استان البرز – استان خراسان جنوبی – استان خراسان رضوی – استان خراسان شمالی – استان اردبیل – استان ایلام – شهرستان اسلامشهر – شهرستان پاکدشت – شهرستان پیشوا – شهرستان تهران – شهرستان دماوند – شهرستان رباط کریم – شهرستان ری – شهرستان شمیرانات – شهرستان شهریار – شهرستان فیروز کوه – شهرستان قدس – شهرستان قرچک – شهرستان ملارد – شهرستان ورامین – شهر شویشه – استان کهگیلویه و بویراحمد – مشهد – کرج – شیراز – تبریز – اهواز – رشت – زاهدان – ساری – دزفول – اراک – گرگان – بابل – آمل – بروجرد – آبادان – بجنورد – دلبران – شهرستان میانه – شهرستان سراب – مرند – بستان آباد – بناب – جلفا – شهرستان میانه – ورزقان – هشترود – ملکان – مراغه – عجب شیر – شبستر – آذرشهر – اسکو – محمد یار – چهاربرج – کاشان – نیشابور
 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-07-13 16:19
تبریک به این دلاور لرستانی.
نقل قول کردن
#2 شیخ حسن 1400-07-13 19:20
هرچند خیلی خوشحالیم از موفقیت تیم ملی کشتی ولی ناگفته نماند اکثر کشور ها تیم های اصلی خود را وارد مسابقات نکردند و چهره ای جدید وارد کردند ولی ایران با ترکیب اصلی وارد شد چونکه المپیک دوماه پیش برگزار شده بود و تلاش کشور بیشتر برای کسب مدال د المپیک است در ضمن کادر فقد تقریبا یک ماه است هدایت تیم در دست گرفته که جا دارد از غلام رضا محمدی تشکر کنیم که متاسفانه به دلیل لج بازی های آقای دبیر مجبور شد از سر مربی گری استعفا دهد
نقل قول کردن
#3 جوان لر 1400-07-13 19:33
با سلام خدمت همه هم استانیام و قهرمان عزیز دیارم جناب سرلک دستت درد نکنه خدا نگهدارت باشه دلاور
نقل قول کردن
#4 احسان مری 1400-07-13 21:57
علیرضای عزیز رسیدن به فینال مسابقات جهانی کشتی آزاد در وزن ۵۷ کیلوگرم کار ساده ای نبود که تو با قدرت کم نظیرت انجام دادی . ما را خیلی شاد کردی امید دارم در عرصه کشتی و میدان زندگی همواره شاد و سلامت باشی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا