یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدرس لرستانی فدراسیون کشتی گفت: حدود 50 سال به عنوان مربی، محقق و مدرس به کشتی خدمت کردم در نهایت یک برگه کاغذ دستم دادند و عذرم را خواستند.
به گزارش یافته، عسگر موسوی دبیر پیشین کمیته استعدادیابی و مسوول کمیته مربیان فدراسیون کشتی در زمان بنی تمیم در همین راستا به خبرگزاری البرز گفت: از جمع ۵۰ سال که در خدمت کشتی بودم، ۱۵ سال در فدراسیون مسوولیت های مختلف از جمله حضور در کادر فنی رده‌های سنی مختلف آزاد و فرنگی، آنالیزور تیم ملی، کمیته‌های استعدادیابی و مربیان فعالیت داشتم. دوره یزدانی خرم وی با حمایت‌های خود باعث شده بود تا گام‌های اساسی در جهت علمی کردن کشتی برداریم. بعدها رسول خادم به‌واسطه اینکه صرفاً با تفکرات خودش حرکت می‌کرد، دیدگاه‌های امثال مرا در مخالفت با خود تعبیر می‌کرد و اجازه نمی‌داد اشکالات را به او یادآور کنیم.
وی ادامه داد: بنی تمیم هم این فرصت را فراهم کرد تا مسائل را با رایزنی و خرد جمعی پیش ببریم اما مسوولین فعلی فدراسیون نه تنها به هیچ کدام از نقطه نظرات امثال من که عمری تجربه اندوخته‌ایم توجه نکردند بلکه در نهایت یک برگ کاغذ دستم دادند و گفتند برو!
موسوی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه کار می‌کند، خاطرنشان کرد: فعلاً کاری ندارم چند سال دیگر بازنشسته می‌شدم به همین دلیل دنبال آن هستم تا بازنشستگی‌ام زودتر انجام شود. تألیفات زیادی در مورد نحوه تمرینات، آنالیز، علم مربیگری و … دارم که برخی از آن‌ها چاپ‌شده و در صدد چاپ بقیه این مقالات و کتاب‌ها هستم. این مربی باسابقه در پایان گفت: حاصل زحمات من در کشتی شاگردان بسیاری است که مدال‌های مختلف بین‌المللی کسب کرده‌اند. شایسته نیست با کسی که عمر و زندگی‌اش را برای کشتی گذاشته در آستانه بازنشستگی چنین رفتاری صورت گیرد. آقایان حتی یک احترام خشک و خالی نگذاشتند و خیلی راحت برکنارم کردند. این پاداش یک معلم و مربی زحمتکش نیست.

۵۰ سال به کشتی خدمت کردم، با یک برگ عذرم را خواستند!





دیدگاه‌ها  

#1 بهرام 1399-03-17 12:31
به مردم دانا ندهند زمام امور/تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم اباد 1399-03-17 14:53
جناب عسگر موسوی حضرتعالی یک نابغه هستی ونام نیکت درقلب احاد مردم جای دارد باعث افتخا هستی عزیزم
نقل قول کردن
#3 رضا 1399-03-17 22:23
دانش واقعی را شما دارید نه برخی دکتراهای سهمیه‌ای که پست و مقام گرفتند
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1399-03-18 06:47
اگه اطرافت نگاه کنی مشابه خودت زیاد می بینی حقشون خوردند جوانیشون گرفتند هیچی شاملشون نشده .تا باند و پارتی و رشوه هست وضعیت همینطوریه.
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1399-03-18 08:49
متاسفانه در تمام امور خصوصا ورزش که داعیه پهلوان پروری و قهرمان پروری در آن در مملکت ما گوش فلک را کر کرده است هیچ کسی تاب و تحمل دیدن کسی بالاتر و آگاه تر از خود را ندارد ،این موضوع هم در هیاتهای استانی و هم در فدراسیونها کاملا مشهود است
متاسفانه ما چوب روسای هیات بله قربان گو و متملق را میخوریم که بخاطر یک مسافرت خارجه تمام شخصیت و غرور ورزش را زیر سوال برده اند
نقل قول کردن
#6 کامران ظهرابیان 1401-06-05 22:21
من شاگرد آقای موسوی بودم.با افتخار.
واقعا زحمت کش و خلاق و دلسوز بودن.
نقل قول کردن
#7 ایرج پورجعفر 1402-02-22 02:42
۴۰سال قبل من افتخار شاگردی جنای موسوی رو داشتم در کنار اقای شفافی وسالم . این اساتید استورهایبزرگ لرستان هستند ک هیچوقت از آنها قدر دانی نشد.
نقل قول کردن
#8 شمس 1402-08-27 23:45
جناب موسوی از بزرگان کشتی کشور هستن که از محدود مربیان با علم و دانش بالای واقعی در رشته کشتی هستد (واقعی)
نقل قول کردن
#9 مهدی محمودپوریان 1403-01-22 22:40
عمو عسگر موسوی گل روزگار و با دانش ترین مربی کشتی صاحب چندین جلد کتاب راجب مباحث کشتی سایت مستدام
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا