یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: به دنبال خوشحالی فوتبال دوستان لرستانی هستیم
"مهرداد خادمی " روز سه‌شنبه 26 شهریور در گفتگو با خبرنگار یافته، ضمن ابراز رضایت از تیم، نحوه تمرینات و آماده‌سازی، اظهار داشت: تمام فکر ما بازی روز چهارشنبه (27 شهریور) با «اترک بجنورد» و سپس تیم «شهرداری فومن» در چارچوب هفته اول و دوم لیگ دسته 2 خواهد بود و پس از این دو بازی برای بازی سپاهان در قالب بازی‌های جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
 وی افزود: هم‌اکنون با تیم خیبر در بجنورد هستیم و تمام هم‌وغم خود را برای شروع خوب در مسابقات لیگ و کسب نتیجه مناسب گذاشته‌ایم.
خادمی با بیان این نکته که اولویت تیم خیبر مسابقات لیگ دسته دوم است، افزود: جام حذفی را هم یک مسابقه و محک جدی می‌دانیم و قبل از قرعه‌کشی آرزو کرده بودم که با یکی از چهار تیم برتر ایران مصاف دهیم که این آرزو محقق شده است.
وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستم که پس از سال‌ها باز هم ورزشگاه تختی خرم‌آباد لبریز از تماشاگر خواهد شد و به‌هیچ‌وجه تیم خود را پیش باخته نمی‌دانیم و با یادآوری جام حذفی سال ۶۵ به دنبال زنده ساختن یاد آن تیم رویایی و خوشحالی فوتبال دوستان لرستانی خواهیم بود.
 
شایان ذکر است خیبر خرم‌آباد در مسابقات لیگ دسته دوم با شهرداری فومن - کارون اروند خرمشهر -نماینده بجنورد - فولادنوین اهواز - شهید قندی یزد - اتحاد (اوالان) کامیاران - شهرداری همدان - شهرداری آستارا - کاسپین قزوین - پرسپولیس گناوه - استقلال ملاثانی - مس نوین کرمان - میلاد مهر تهران هم‌گروه است.
این تیم همچنین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور روز یک شنبه هفتم مهرماه 98 میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
 
خبر: فرشید گله‌داری


دیدگاه‌ها  

#1 ایران لر 1398-06-28 23:13
2 میلیون لرستان + 18 میلیون لرزبان در ایران پشت شما هستیم.نتیجه خوب می خواهیم.
نقل قول کردن
#2 طرفدار استقلال قهرمان 1398-07-06 19:34
به عنوان یک لر دعا گو شما هستم ... انشالله همانطور که پرسپولیس رو با ضربه ۴۰ متری حذف کردی سپاهان رو نیز حذف خواهید کرد با امید خاص پرودگار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا