یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی خیبر خرم‌آباد اعلام کرد؛ در بازی مقابل نیروی زمینی یک بازی بسیار زیبا و فراتر از لیگ دسته دوم مقابل تیم خوب نیرو زمینی شاهد بودیم اگر داور دقت بیشتری انجام می‌داد هر سه امتیاز متعلق به ما بود.

به گزارش یافته، مهرداد خادمی افزود: ولی متأسفانه داور با سوت‌های اشتباه خود باعث شد از سه امتیاز که تا دقیقه 95 وقت اضافه در چنگ داشتیم به‌راحتی از دست دادیم.
خادمی بابیان این که داور دیدار در صحنه گل دوم تیم حریف کاملاً آفساید بود که آقای داور اشتباه کرد، افزود: حرکت داور در کتاب گینس باید ثبت شود در نیمه دوم به دروازه‌بان ما دو بار کارت زرد نشان داد به علت اتلاف وقت که به شاهدت ناظر داوری و کارشناسان نباید این کار را در دقایق پایانی بازی انجام می‌داد.
خادمی ادامه داد: بارها اکثر مربیان لیگ دو بر عملکرد داوران لیگ دو انتقاد می‌کنند ولی کو گوش شنوا متأسفانه هیچ‌گونه نظارتی بر عملکرد داوران لیگ دسته دوم نیست؛ خیلی جالب هست از 14 بازی ما یک داور 3 بار برای قضاوت داشته است که هر سه بازی را متأسفانه با ناداوری واگذار کردیم،
وی ادامه داد: دربازی مقابل نیروی زمینی میانگین سنی تیم خیبر 22 سال بود.
خادمی افزود: دروازه‌بان ما در این بازی با 20 سال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.
‍ سرمربی جوان ولی باتجربه تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد: بنده با احترام به تیم حریف دنبال بهانه‌جوئی نیستم ولی اگر دپارتمان و کمیته داوران نظارت و پیگیری بیشتری بر لیگ دو داشته باشند و از داوران توانا استفاده کند شاهد این اتفاقات و حق‌کُشی‌ها نخواهیم بود.
خادمی بیان داست: تیم خیبر نسبت به نیم‌فصل اول کاملاً متحول شده است یک تیم بومی و کاملاً جوان هست و طی روزهای آینده چند بازیکن به ترکیب تیم خیبر اضافه می‌شود.
 وی ادامه داد: بازی مقابل نیروی زمینی برای ما تمام شده است تمام فکر و ذکرمان بازی مقابل تیم مس شهربابک هست تیمی که در بازی‌های پایانی نیم‌فصل نتایج خوبی کسب کرده است و کاملاً قابل‌احترام هست.
 خادمی افزود: تیم مس هفته اول استراحت داشته است در این شرایط خیلی به این تیم کمک می‌کند، بعد از بازی مقابل نیروی زمینی تمرینات رو از سر گرفتیم و برای دیدار مقابل مس شهربابک آماده می‌شویم.
سرمربی خیبر خرم‌آباد بیان داشت: بنده از تک‌تک بازیکنانم رضایت دارم و با توانایی‌هایی که در آن‌ها می‌بینم مطمئنم به نتایج خوب دست خواهیم یافت و امیدوارم شاهد صعود خیبر به لیگ یک شویم؛ تیم ما هر بازی برایش حکم فینال را دارد و نباید امتیازی از دست بدهیم، خوشبختانه تمرینات منظم و شادابی داریم و در پایان از همه هواداران فهیم و پرشور خیبر تقاضا داریم در ادامه لیگ بیشتر از تیم حمایت کنند و تا پایان لیگ کنارمان باشند.
 
خبر و گفتگو: سیامک کوهگردزاده
 


توضیح:
شایان ذکر است عصر دوشنبه 10 دی‌ماه با شروع دور برگشت و از هفته‌ی چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه نیروی زمینی تهران برابر تیم نیروی زمینی درحالی‌که در پایان وقت قانونی با حساب 2 بر یک جلو بود با دریافت گل در وقت‌های اضافه، به‌تساوی 2-2 دست‌یافت.
در این بازی مهرداد خادمی، سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت و در دقیقه 90 خشایار اسعد دروازه‌بان خیبر نیز توسط داور از بازی اخراج شد.
خیبر هم‌اکنون با 16 امتیاز در جایگاه دهم گروه دوم قرار دارد.
سبزپوشان خرم‌آباد در جریان هفته پانزدهم این رقابت‌ها روز دوشنبه 17 دی میزبان مس شهربابک است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1397-10-13 10:43
والله آقای خادمی تیمت اصلا قشنگ بازی نمی کنه که بخوایم استادیوم بیایم! متاسفانه نیم فصل قبل دو تا بازی اومدیم از شما جز اعتراض به داور هیچ چی ندیدیم،خیبر از لحاظ فنی مشکل داره،تماشاگران این بازی های ضعیف دیدن که نمیان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا