یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بعد از انجام مصاحبه برادران سپهوند و تحریم مسابقات منطقه‌ای در اعتراض به انتخاب نشدن دو بوکسور لرستانی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا، نوبت به رئیس هیات بوکس لرستان رسید تا به دلیل تحریم همین مسابقات زیر تیغ تیز فدراسیون برود و بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده به نوعی برکنار شود.

اختلاف‌نظر رئیس برکنار شده هیات بوکس لرستان با حسین ثوری به اوج خود رسیده است
 "علی مهرابی نژاد" در این خصوص گفت: یکی از مهم‌ترین اختلافات بنده با رئیس فدراسیون این است که ما در انتخابی تیم ملی دو نفر از نمایندگان را داشتیم که هر دو آن‌ها موفق به شکست رقبا شدند و باید به جاکارتا اعزام می‌شدند اما نمی‌دانم به چه دلیلی آن‌ها انتخاب نشدند.
رئیس هیات بوکس لرستان افزود: بنده به ثوری رئیس فدراسیون گفته بودم که خط قرمز من رعایت نکردن حقوق بوکسورها است. اگر حق بوکسورهای لرستانی رعایت نشود با او به‌شدت مخالفت می‌کنم.
 
جدا از اعتراض مهرابی‌نژاد نسبت به حق‌خوری بوکسورهای لرستانی، موضوع دیگری که شعله‌های اختلافات را بالا برد به تصمیمات ثوری بعد از برگزاری مجمع فدراسیون برمی‌گشت که رئیس فدراسیون با ایجاد شکاف بین افرادی که به وی رأی دادند و افرادی که مخالف وی بودند، فضای پرحاشیه‌ای و تبعیض‌آمیزی برای فدراسیون رقم زد، خانه‌نشینی افراد باتجربه‌ای چون: حسین نهرودی یا روح اله حسینی و درگیری کادر فنی جهت معرفی نفرات برتر به مسابقات جاکارتا با فدراسیون‌نشینان فضای بسیار ملتهبی را برای بوکس ایران رقم زده است.
 
رئیس برکنار شده‌ی هیات بوکس لرستان با غیرقانونی دانستن نحوه‌ی برگزاری مجمع فوق‌العاده هیات استان لرستان عنوان کرد: برگزاری مجمع به دو دلیل دچار مشکل بوده است، یکی به حدنصاب نرسیدن قانونی اعضای رأی‌دهنده دوم محتوای مکاتبه فدراسیون جهت برگزاری مجمع که کاملاً کذب قید شده است: بوکس لرستان دچار سقوط و افت شدید شده است.
مهرابی نژاد افزود: طی یک سال و شش ماه گذشته که بنده در این جایگاه خدمت کرده‌ام، لرستان 5 بوکسور ملی‌پوش را تحویل داده است، در رده بزرگ‌سالان از رده 27 به رده‌ی 7 ارتقا پیدا کرده‌ایم، در رده‌ی جوانان از رتبه 12 به مقام نایب‌قهرمانی ایران رسیده‌ایم، ضمناً نسبت به پاک‌سازی فضای مسموم گذشته اقدامات مثبتی انجام دادیم، ایجاد یک فضای امن و بدون حاشیه باعث شد بالای 150 نفر در دو نوبت 6 تا 8 و 8 تا 10 عصر در تمرینات حاضر شوند.
مهرابی نژاد با اشاره به اینکه نصف به علاوه یک از افرادی که در مجمع به بنده رأی دادند می‌بایست درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون می‌دادند اظهار داشت: فدراسیون با هماهنگی اداره ورزش و جوانان لرستان به‌صورت غیرقانونی و حضور مخالفین بنده، پشت درهای بسته تشکیل جلسه و حکم به برکناری بنده داد.
 وی با ابراز گلایه از مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: در کمال تعجب و تأسف مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان به‌جای دفاع از بنده و جلوگیری از تضییع حق ورزشکاران لرستانی در اقدامی عجیب به جرگه‌ی مخالفین ما پیوست.
 رئیس اسبق هیات بوکس لرستان در پایان تصریح کرد: بنده در بوکس فقط به دنبال ایجاد فضای سالم و برنامه‌ریزی جهت پیشرفت این رشته بودم، ولی متأسفانه در این فضای آلوده پاک کار کردن تاوان دارد و به خطر افتادن منافع شخصی برخی‌ها اجازه‌ی کار کردن را به مدیران سالم نمی‌دهد.
 
امید آن می‌رود مجمع نمایندگان لرستان، خانه مطبوعات لرستان و دیگر نهادهای نظارتی با ورود به این موضوع مهم در راستای جلوگیری از تضییع حق ورزشکاران لرستانی و همچنین بررسی همه‌جانبه برگزاری مجمع فوق‌العاده هیات بوکس لرستان اقدام و مردم را از نتیجه‌ی پیگیری‌های خود مطلع نمایند.
 
رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1397-05-07 01:20
باسلام ؛من از نزدیک فعالیت های این هیئت را پیگیری می کردم واقعا حیف بود در عرض ای یک سال سه تا بوکسور جوان به تیم ملی رفتن واقعا متاسفم
نقل قول کردن
#2 رضا 1397-05-07 07:18
جناب آقای طولابی برادر ارجمندم نامه برگزاری مجمع فوق العاده اسفندماه 96 به اداره کل ارسال گردید و مهیچ ربطی به اظهار نظر برادران سپهوند ندارد و رئیس هیات مغموم در حال فرافکنی است،که آن جلسه به اسرار مدیر کل و در حمایت از ایشان برگزار نشد و به تعویق افتاد،بعد از شما بعیده جناب طولابی که همیشه در کنار ورزش بودید و هستید سوال دارم ؟آیا رتبه بوکس بزرگسالان لرستان در رده 27 بوده!!! یا رتبه جوانان در رده 12 بوده برادر من؟
در بدترین شرایط جزو 3 تیم اول بوده -
من هیچ علاقه و ارتباطی نه با مخالفین نه با موافقین بوکس ندارم ولی میبینم که با آمدن این چهره همه مربیان و دلسوزان واقعی بوکس خانه نشین شدند و تنها کسانی در بوکس ماندند مخصوصا خرم اباد برادران سپهوند بودند ....
نقل قول کردن
#3 مجتبی 1397-05-08 18:06
خدا رحمت کنه علی درویشی نورایی بوکسور بروجردی
نقل قول کردن
#4 لرستانی 1397-05-09 19:36
رحیم سپهوند اسطوره بوکس لرستان است
مخالفین رحیم سپهوند افراد پر ادعایی هستند که فقط پشت مدارک کاغذی شان پنهان شدند.عملکرد رحیم سپهوندهمه چیز را ثابت می کند.موفقیت بوکس لرستان فقط در سایه حضور رحیم سپهوند ممکن است.آقایان مرتضی سپهوند،مجیدسپهو ند،رضامرادخانی، مصطفی زارع،سامان مرادی،حسین طاهری،باقرفرجی، رضاحیدری،و...گو شه کوچکی از دستاوردهای رحیم است،مخالفین بفرمایند چندبوکسور موفق تربیت کرده اند؟
نقل قول کردن
#5 سعید 1397-05-09 23:51
همواره سالم زیستن و سالم خدمت کردن مقبول افراد سودجو و منفعت طلب نبوده است.
علی مهرابی نژاد که دارای جایگاه اجتماعی ویژه ای بودند خود را وقف بوکس کرد و دراین مدت کوتاه منشاءخدمات بی نظیری بودند،در مدت مسئولیت ایشان سالم ترین فضای اخلاقی بربوکس لرستان ایجادشده بود،حقیقتا اگر ایشان منافع شخصی افرادرا تامین میکرد هرگز شاهد این وضعیت نبود،بدون شک کسانیکه دست به این اقدام زدند در آینده ای نه چندان دور از عملکرد خود پشیمان خواهندشد،ساماند هی بوکس لرستان نیازمند افراد قدرتمندی همچون علی مهرابی نژاد است،هیچکدام از مخالفین ایشان مطلقا یارای برابری با ایشان را ندارند.بوکس لرستان در سالهای گذشته آمیخته به اعمال رفتارهایی بود که هیچ رسانه ای مجاز به شرح آن نیست.مهرابی نژاد باجسارت و شجاعت تمام فضارااز وجوداین افراد پاکسازی کرد.بدون شک مهرابی نژاد می توانست بوکس لرستان را المپیکی کند.خسران از دست دادن چنین مدیر سالم و توانمندی را به جامعه ورزشی به ویژه مسئولین امر تسلیت می گوییم
نقل قول کردن
#6 بوکسورقدیم 1397-05-10 02:12
قابل توجه دوستی که فرمودند بوکس لرستان همیشه درجایگاه اول تاسوم کشور بودند ،جنابعالی یا اطلاعات دقیقی ندارید(بعید میدانم)و یا سفسطه می فرمایید.مسابقات بزرگسالان زاهدان درسال۱۳۶۵جایگاه لرستان از۲۸تیم شرکت کننده ۲۷ بود سوابق در فدراسیون بوکس موجود است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا