یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: متاسفانه از کشتی‌گیران به خوبی حمایت نمی‌شود و تبعیض و تفاوت در این رشته با رشته‌های دیگر از زمین تا آسمان است.
 به گزارش یافته، غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص قهرمانی تیم کشتی آزاد نوجوانان در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: یک اتفاق بزرگ در کشتی ایران رخ داد، من و همکارانم که از ۲ سال پیش این مسئولیت را برعهده گرفتیم سعی کردیم که در عمل حرف بزنیم و نشان دادیم که کشتی ایران این توانایی و پتانسیل را دارد تا در همه زمینه‌ها و  همه سنین قهرمان شود.
 وی افزود: این اولین بار در تاریخ کشتی ایران بود که در خارج از خانه ما توانستیم قهرمانی را به دست آوریم و این کشتی‌گیران نیاز به حمایت دارند تا بتوانند آینده کشتی ایران را تضمین کنند.
 سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران در خصوص ادامه همکاری‌اش با فدراسیون کشتی تصریح کرد: تا مسابقات المپیک جوانان که مهر برگزار می‌شود در خدمت تیم هستم و بعد از آن برای ادامه همکاری دوباره با فدراسیون تصمیم‌گیری خواهم کرد.
وی در خصوص بی‌مهری‌ها به فدراسیون کشتی و ورزشکاران این رشته گفت: در ورزش‌هایی مثل والیبال و فوتبال رقم‌های نجومی رد و بدل می‌شود، اما کشتی که ورزش اول کشور است و ورزش مدال‌آور ما در المپیک است چرا نگاه خوب و مثبتی نمی‌شود؟ متاسفانه از کشتی‌گیران به خوبی حمایت نمی‌شود و تبعیض و تفاوت در این رشته با رشته‌های دیگر از زمین تا آسمان است.
محمدی تصریح کرد: امیدوارم گوش شنوایی باشد و مسئولان متوجه این نکته باشند که باید به ورزش اول کشور توجه ویژه‌ای شود. کشتی نیازمند توجه همه مسئولان است و نباید تنها بماند.
وی در خصوص رفتار مسئولان استانی و ورزشی لرستان با او در بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: از زمانی که به استان خود برگشتم انگار که کسی مرا نمی‌شناسد، کوچکترین تشکر و توجهی به من نمی‌شود. البته من نیازی به این تشکرها ندارم، اما متاسفانه مسئولان ورزشی استان وظایف خود را فراموش کردند.

دیدگاه‌ها  

#1 پیشکسوت 1397-04-23 17:19
سلام
ماخیلی تلاش میکنیم به مردم نشان بدیم
غلام محمدی قهرمان ومربی بزرگی است،
دنیا روبسوی عقل گرایی پیش میرود.
مردم تا از نزدیک تلاش وزحمتهای شما را
نبینند،نمیتوانند قدر شما رابدانند.شما
میباست هرچند یکبار به سانسها سرکشی
وازنزدیک با مربیان وکشتی گیران آشنا
شوید وتجربیات خود رادر اختیار
همشهریانتان قرار دهید.فقط خداشاهده
پای حرف خیلی ها بوده ایم واز شما هم
خیلی انتظار داشته اند وشما هم به نوعی
کم لطفی نموده اید.لطفا به کشتی مغموم
ومظلوم خرم آباد توجه کنید.یاحق
نقل قول کردن
#2 صادق 1397-04-24 08:16
مگه میشه شما رو کسی نشناسه
البته فراموش نکن اینجا لرستانه ...
نقل قول کردن
#3 شهروند لر 1397-04-30 09:27
مایه افتخار لرستان و ایران
معمار کشتی ایران
پروفسور کشتی ایران
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا