یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به گواه همه‌ی افرادی که از نزدیک با او آشنا هستند، یک مدیر پیگیر، جدی و عملیاتی است. سعید رازانی دادستان شهرستان خرم‌آباد از آن دسته مدیرانی است که کمتر تمایلی به پشت میز نشستن دارد، او در طول شبانه‌روز با ورود و حضور به‌موقع نسبت به حل و فصل مشکلات مردم کوشا و فعال است.


به مناسبت تقارن این روزها با هفته‌ی قوه قضاییه و عرض تبریک خدمت دادستان مرکز استان و همکارانشان، در دفتر کار ایشان حاضر شدیم و ساعاتی به گفت‌وگو نشستیم:

دادستان خرم‌آباد در خصوص موارد تیراندازی به خبرنگار یافته گفت: با همکاری اداره اطلاعات، پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و سازمان اطلاعات سپاه چندین باند تهیه و توزیع مهمات و اسلحه متلاشی شد.
سعید رازانی افزود: با تولیدکنندگان مهمات و اسلحه به شدت برخورد خواهد شد، مجرمین تهیه و توزیع اسلحه به مجازات خیلی سنگین محکوم شده‌اند.
وی عنوان کرد: در زمینه‌ی مواد مخدر نیز با کمک سازمان‌های مذکور چند باند تهیه و توزیع که در استان‌های دیگر فعالیت داشتند، در لرستان شناسایی و دستگیر شدند. برای هر کدام از آن افراد مجازات‌های سنگین بیش از ۲۰ سال زندان تعیین شده است.
دادستان خرم‌آباد تأکید کرد: به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و تبدیل به ساختمان دستورات متعدد به اداره کشاورزی و مدیریت امور اراضی صادر شده است. لذا جهاد کشاورزی می‌بایست اقدامات پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی را سرلوحه کار خود قرار بدهند.
رازانی اظهار داشت: در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه‌های خرم‌آباد و نقاط کوه‌پایه‌ای، ضمن بازدید و مکاتبات مکرر، به شهرداری ابلاغ شده است با فعال نمودن پلیس ساختمانی از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز پیشگیری نمایند.
وی ادامه داد: اگر اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام شود، دیگر نیازی به تخریب بناهای غیر مجاز نیست و مشکلات جانبی ایجاد نخواهد شد.
دادستان خرم‌آباد تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بایستی برنامه‌ای مدون و جامع برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز داشته باشد.
وی گفت: شهرداری خرم‌آباد برای ایجاد کمربند سبز شهر برنامه داشته و به تکلیف قانونی خود عمل کند. چنان چه اطراف شهر ساخته شود، احداث کمربند سبز نیز منتفی خواهد شد.
 
گفتگو: رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 دیناری 1399-04-04 08:50
عده‌ای در حاشیه شهر خرم‌آباد زمینهای محیط زیست را غصب میکنند و بدون سند و بدون مجوز و پروانه ساخت شروع به ساخت و ساز میکنند
در صورتیکه باید گرداگرد شهر کمربند سبز و درختکاری شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا