یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان خرم‌آباد گفت: مهم‌ترین دغدغه دادستانی مسائل عمرانی شهر خرم‌آباد است.
سعید رازانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یافته بابیان اینکه مسائل حوزه مدیریت شهری را طی مکاتبات مختلفی از استاندار، شهردار و سایر مسؤولین مربوطه پیگیری کرده‌ام، اظهار داشت: دادستانی با استفاده از توان دستگاه های اجرایی به دنبال راه حل مشکلات است.
وی یکی از امورات در دست اقدام دادستانی را پیگیری احداث کمربند سبز در منطقه فلک‌الدین دانست و گفت: چندین روز است که مرتباً به‌صورت حضوری و تلفنی موضوع احداث جاده جهت جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و همچنین حاشیه‌نشینی را پیگیری می‌کنیم و اکنون در حال اجراست.
دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های انجام‌شده، کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و اداره کل راه و شهرسازی جهت تعیین حدود اراضی ملی اقدام نموده که مابقی آن بایستی همانند منطقه پشته حسین‌آباد و گل‌سفید درخت‌کاری شود.
رازانی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد بایستی به‌صورت مستمر وظایف خود را برای احداث جاده انجام دهد.
وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص اینکه شهربازی خرم‌آباد مدت زیادی از تعطیلی آن می‌گذرد، اظهار داشت: در قراردادهای طرفین بایستی بندهای واضح و روشن داشته باشد لذا اگر حدود اختیارات طرفین روشن بود مشکل قانونی پیدا نمی‌کرد.
دادستان خرم‌آباد گفت: در چنین مسائلی بایستی به‌موقع، در دادگاه‌های حقوقی این مسائل حل‌وفصل شوند و ما پیگیری لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم.
رازانی بابیان اینکه در خصوص وضعیت پل اناری و پل بهداری به استاندار مکاتبه کرده‌ام، تصریح کرد: در این مکاتبات خواستار تعیین تکلیف وضعیت این پروژه‌ها شده‌ام.
وی همچنین گفت: چند روز قبل از سیل 12 فروردین، طی نامه‌ای به شهرداری خرم‌آباد اعلام کردیم که پل در حال احداث ساحلی رودخانه ارتفاع کمی دارد و ممکن است خساراتی را به وجود بیاورد، هشدارهای لازم را دادیم.
دادستان خرم‌آباد یکی دیگر از مشکلات مرکز استان را موضوع سد معبر دانست و گفت: مکاتبات مکرری با شهرداری در این زمینه داشته‌ایم و راهکار هم ارائه دادیم که سد معبر خیابان‌های فردوسی، میدان امام حسین (ع)، خیرآباد و... برطرف شود.
رازانی دغدغه اصلی خود را نسبت به مسائل عمرانی خرم‌آباد دانست و تأکید کرد: دادستانی به‌صورت شبانه‌روزی پیگیر پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف شهری است.

مصطفی باقری / یافته

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1398-03-11 15:24
بعد از سیل شهر ول کردن رفتن! نه پروژه ای تکمیل میکنن نه طرحی دارن! این پیمانکار پل های افلاک و حاج عمران دقیقا داره چکار می کنه؟؟؟؟ مگه میخواد آپولو هوا کنه؟ دو تا پل غیراستاندارد هم نمیتونید تکمیل کنید
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1398-03-11 15:48
سلام جناب دادستان چرا مشکل تنها شهر باری کیو کیو برطرف نمیشه مردم باید توان ندانم کاری مسولین شهرداری را بخورن ۲سال که تعطیل شده وکسی پیگیری نمیکند خواهشن رسیدگی نماید تا سریع تر تنها شهربازی مرکز استان بازگشایی شود .
نقل قول کردن
#3 عبدالهی 1398-03-11 15:51
عرض کردم جناب رازانی عزیز ، مردم شمارو خیلی دوست دارند و واقعا هم به جا هست
شما جزو مدیران و مسوولین مردمی و زحمت کش منطقه هستین .
امیدوارم قدرتی که داریدرادر همین مسیری که پیش گرفتین بکار بگیرید و بتونیم شهری بهتر داشته باشیم
شما صدای مردم شهرید...خدا حفظتون کنه
نقل قول کردن
#4 عسگری 1398-03-11 16:22
دور سبزه میدان هر روز به تعداد گاریهای میوه فروش اضافه میشود
نقل قول کردن
#5 خورشیدی 1398-03-11 16:23
زیرگذر گلدشت بعد از گذشت ۶ سال هنوز تکمیل و آسفالت نشده است شهرداری خرم آباد آن را تکمیل کند
نقل قول کردن
#6 اسدی 1398-03-11 16:24
ورودی جنوبی خرم آباد از فرودگاه تا ماسور را زیباسازی کنید هنوز گِلهای سیل دو ماه پیش کنار جاده است و تمام جداول بلوار از بین رفته و شکسته است
نقل قول کردن
#7 مریم 1398-03-11 19:19
جناب دادستان تشکر از پیگیرتون مسول .....شهرداری خیلی ضعیفه باید دستور بدید به شهردار فرد توانمندی رو به جای ایشون انتخاب کنه
نقل قول کردن
#8 احسان االه 1398-03-11 20:00
ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که فقط اسکلت است واهن های ان زنگ زده اند را زودتر تکمیل وافتتاح نمایند
نقل قول کردن
#9 مسعود رضا 1398-03-11 20:02
پارک معلم اصلا اب خوردن وسرویس بهداشتی اصلا ندارد
نقل قول کردن
#10 فرهنگی 1398-03-11 20:54
باتشکر از جناب دادستان،شما باید به پروژه خیابان خضر ورود کنید چرا بدون کارشناسی این همه هزینه کردن و بعد متوجه شدن که طرح اشتباهه
نقل قول کردن
#11 ملت 1398-03-12 00:43
با تشکر از دادستان مرکز استان

آقای رازانی تو رو خدا اگه این کامنت رو میخونی اقدامی بکن

سر کوچه خانه تاریخی آخوند ابو به طرف 24 متری چند ماهی هست مغازه دارانی شروع به فروش پرنده و جوجه و گوگوش و حیونات اهلی کردن وقتی جلوی این مغازه ها رد میشی بوی بدی میدن و نمای خیلی بدی داره جنب قلعه



لطفا پیگیری کنید
نقل قول کردن
#12 رضا-س 1398-03-12 08:22
با تشکر از آقای رازانی ، عملکرد شما باید سرلوحه سایر مسئولین استان باشد . شما دارید قبل از وقوع حادثه پیشگیری می کنید نظیر درختکاری جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز نه اینکه منتظر بمانید ساخت و ساز غیر مجاز انجام شود بعد دستور تخریب صادر کنید .لذا سایر مسئولین هم لازم است مقداری آینده نگری داشته باشند اهدافی برای حوزه کاری خود تعیین کنند و برای رسیدن به آن اهداف برنامه ریزی کرده و آنرا اجرایی نمایند.
نقل قول کردن
#13 ناصر 1398-03-12 08:47
با سلام ؛ آقای دادستان !! کار عملی چه انجام داه اید . نامه زدن و گفتم و پیگیر هستم و... نمی شود جواب . به کدام نتیجه رساندید .
نقل قول کردن
#14 n.m 1398-03-12 13:29
درود به شما دادستان عزیز و مردمی ... خدا قوت ، سلامت و موفق باشین انشالله
دادستان محترم و دلسوز ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا