یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: قصد داریم فرهنگ مطالعه را در سطح شهر نهادینه کنیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "یحیی عیدی بیرانوند" در مراسم رونمایی از کتاب‌خانه آزاد که عصر امروز در محل پارک کیو برگزار شد، گفت: این کتاب‌خانه به‌منظور استفاده بهینه از اوقات فراغت مردم، قشر جوان و گردشگران توسط باکس کتاب فراهم‌شده و امید است که سهم به سزایی در افزایش سرانه مطالعه استان داشته باشد.
وی با اعلام این‌که این طرح با هماهنگی شهرداری، برای اولین بار در سطح کشور در خرم‌آباد در حال اجرا است، افزود: در حال حاضر تعداد 10 باکس ساخته‌شده به‌صورت آزمایشی نصب می‌شوند و در صورت استقبال شهروندان قطعاً در همه پارک‌های شهر گسترش خواهند یافت.
شهردار مرکز استان تصریح کرد: افق نگاه ما این است که در همه اماکن عمومی و معابر سطح شهر کتابخانه آزاد برپا کنیم.
وی مژده داد: خوشبختانه خیلی از انجمن‌های مردم‌نهاد خصوصاً انجمن متارخ در خصوص اهدا کتاب به این باکس‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
عیدی بیرانوند خاطرنشان کرد: هدف ما از این طرح فرهنگ‌سازی در راستای افزایش سرانه مطالعه است که بی‌شک در توسعه و پیشرفت شهر و کشور تأثیرگذار خواهد بود.
شایان‌ذکر است که عصر امروز شنبه 24 مهرماه شهردار خرم‌آباد در مراسمی در محل سرچشمه کیو پروژه کتابخانه‌های باز شهری خرم‌آباد را افتتاح کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-07-24 22:28
امیدوارم که از کتابها بخوبی نگهداری شود .و اینکار مثبت همچنان ادامه داشته باشه
نقل قول کردن
#2 لطیفی 1395-07-24 22:49
با سلام.ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی شهردار محبوب و توسعه گرای خرم اباد . امیدوارم با انتخاب شهردار بافت های تاریخی در حفظ میراث کهن خرم اباد توان مند مقام اول ملی را هم کسب نماییم. پیروز باشید.
نقل قول کردن
#3 مهدی 1395-07-25 11:12
با سلام.
یه سوال داشتم.آیا به نظر شما میشه در قبرستان که زیستگاه جانوران موذی و محیطی بسیار بسیار آلوده است صیفی جات مثل خربزه کاشت.در تبصره 2 ماده 3 آیین نامه مقررات بهداشتی آرامستانها به صراحت آمده که فاصله آرامستانها از نزدیکترین کارگاه و کارخانه تولید موادغذایی انسانی و خوراک دام وطیور نباید از 500 متر کمتر باشد.لطفا شهرداری و سازمان آرامستانها در این خصوص توضیح بدهند.
نقل قول کردن
#4 امرابی 1395-07-26 02:11
شهردارپاسخ دهدچرانمیتواندب ین بافت فرسوده وتاریخی تفاوت بگذارواوکه کتابخانه زنده که معماری شهرخرمآبادراویر ان ساخت باچهارتاکتاب مردم راگول نزند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا