یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پسر 15 ‌ساله که با ضربات چاقو معلم خود را در شهرستان بروجرد کشته و گریخته بود، پس از 38 روز زندگی مخفیانه، در کانون اصلاح و تربیت تهران شناسایی و دستگیر شد.
محمد كلهر قاتل معلم بروجرديبه گزارش جام‌جم، حدود ساعت 11 صبح روز شنبه اول آذر امسال، محسن خشخاشی 43 ساله در حال تدریس درس فیزیک در دبیرستان پسرانه حافظی در خیابان ۴۵ متری بسیج شهرستان بروجرد بود که محمد كلهر دانش‌آموز 15 ساله وارد کلاس شد.
دانش‌آموز نوجوان بدون هیچ حرفی به سمت نیمکتش حرکت کرد. معلم از او خواست به دلیل غیبت‌های غیرموجه خود از دفتر نامه بیاورد که پسر نوجوان به طرفش حمله‌ور شد و با چاقویی که همراه داشت ضرباتی به گردن و سینه معلم خود وارد کرد و گریخت.
پیکر نیمه‌جان معلم به بیمارستان شهید چمران منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و معلم فیزیک حدود ساعت 20 همان شب جان خود را از دست داد.
با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در اختیار تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان لرستان قرار گرفت و ماموران در نخستین گام راهی خانه‌ي این دانش‌آموز شده و دریافتند محمد پس از قتل به محلی نامعلوم گریخته است.
در حالی که تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، پدر او در بازجویی‌ها مدعی شد، محمد مشکلات روحی و روانی دارد و به همین دلیل در زمان حادثه کنترل خود را از دست داده و به طرف معلمش حمله کرده است.
در این مرحله از تحقیقات 2 نفر دیگر از اعضای خانواده نوجوان متهم به قتل که مقدمات فراری دادن وی را فراهم کرده بودند با دستور قضایی بازداشت و مورد تحقیق قرار گرفتند. تجسس‌های گسترده پلیس برای یافتن متهم فراری ادامه داشت، اما تا هشتم دي‌ماه بی‌نتیجه بود.
کارآگاهان جنایی که احتمال می‌دادند او به خارج از استان لرستان گریخته باشد مشخصات و تصاویر او در اختیار پلیس آگاهی سراسر کشور قرار گرفت تا به محض دیدن متهم وی را دستگیر کنند. با این حال پلیس آگاهی استان لرستان احتمال می‌دادندکه قاتل فراری ممکن است در شهرستان‌های اهواز، آبادان و نهاوند پنهان شده باشد، لذا این شهر‌ها را زیر نظر گرفتند، اما ردی از او به دست نیاوردند.
حتی هنگام خروج زائران اربعین حسینی، کارآگاهان مرز را به‌طور کامل زیر نظر گرفتند‌. بسیاری از اجساد بدون هویت نیز که در بانک پلیس آگاهی سراسر کشور ثبت شده بود بررسی شد، اما باز هم ردی از این متهم نوجوان فراری به دست نیامد
در حالی که جستجوها در این باره ادامه داشت، روز دوشنبه هشتم دی‌ماه امسال، کارآگاهان جنایی سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد نوجوانی به اتهام درگیری در کانون اصلاح و تربیت تهران بازداشت شده و دوره محکومیتش را سپری می‌کند.
مشخصات وی با همان قاتل فراری مشابهت دارد، اما نامی که او خود را به کانون اصلاح و تربیت معرفی کرده، علی صارمي است. با کشف این سرنخ، کارآگاهان با هماهنگی قضایی همراه پدر متهم برای تشخیص هویت واقعی نوجوان بازداشت شده در کانون، به محل مورد نظر اعزام و با تائید هویت وی از سوی پدرش، عامل جنایت را دستگیر کردند.
متهم در بازجویی اولیه به قتل معلم خود اعتراف کرد و گفت: گمان نمی‌کردم او مرده باشد. ساعاتی پس از حادثه و زمانی که متوجه مرگش شدم از کاری که انجام دادم، پشیمان گشتم و قصد داشتم خودم را تسلیم کنم تا مجازات شوم، اما ترسیدم خودم را به پلیس تسلیم کنم. عذاب وجدان یک لحظه از من دور نمی‌شد. پس از تهیه مقداری پول فرار کردم و زندگی پنهانی‌ام شروع شد.
وی اضافه کرد: پس از چند شهر، سرانجام به تهران آمدم که دستگیر شدم. در تهران مدتی آواره بودم تا این‌که با یک نفر درگیر شدم و سر از کانون اصلاح و تربیت درآوردم اما اسم واقعی خودم را به آن‌ها نگفتم.
آقای خشخاشی بی‌گناه بود و من بی آن‌که بفهمم کارم چه سرانجام تلخی دارد، مرگ او را رقم زدم. از کاری که کردم، پشیمانم، اما این پشیمانی دیگر سودی ندارد.
این در حالی است که متهم در رابطه‌ي با انگیزه‌اش از این جنایت تلخ سکوت کرده است. با ثبت اظهارات اولیه متهم، کارآگاهان جنایی او را از تهران به پلیس آگاهی شهرستان بروجرد منتقل کردند تا به زودی تحقیقات تکمیلی از وی آغاز شود.
با دستگیری متهم به قتل 15 ساله، روز گذشته برادر معلم بروجردی اعلام کرد: باورم نمی‌شود عامل جنایت در آستانه‌ي چهلم برادرم دستگیر شده است. در این مدت روز‌های تلخی بر من و خانواده‌مان گذشت. متهم فقط برادرم را نکشت بلکه امنیت جامعه را هم به مخاطره انداخت. از مسوولان قضایی شهرستان بروجرد می‌خواهم هر چه سریع‌تر متهم را محاکمه کنند و او را به سزای عملش برسانند تا هیچ فرد دیگر به خود اجازه ندهد دست به قانون‌شکنی بزند و جان دیگران را به خطر بیاندازد.
رئیس کل دادگستری استان لرستان نیز در این باره به گفت: دستگاه قضایی برای تکمیل پرونده و ادامه تحقیقات تا مشخص شدن نهایی علت و انگیزه قتل کار خود را ادامه می‌دهد و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.
جعفر بدري تصريح كرد: دستگاه قضا بدون اغماض و طبق قانون به تمام پرونده‌های حقوقی و قضایی رسیدگی می‌کند تا حقوق افراد به آن‌ها داده شود.
 
قاتل معلم بروجردي روز مراسم چهلم وي در تهران دستگير شد + جزييات 
قاتل معلم بروجردي روز مراسم چهلم وي در تهران دستگير شد + جزييات

دیدگاه‌ها  

#1 محمدرحيميان 1393-10-10 20:06
خوشحالم از اینکه دستگیرش کردید،،امیدوارم به سزای عملش برسه
نقل قول کردن
#2 محمدرحيميان 1393-10-10 20:08
:sad:
نقل قول کردن
#3 عليرضاشريفى 1393-10-10 20:08
سلام وسپاس از گزارش كامل شما
لطفا بر مطالبه عمومى فرهنگيان بروجرد مبنى بر مجازات فرد خاطى هم تاكيد كنيد
نقل قول کردن
#4 طالبی 1393-10-10 21:12
درودبرزحمت کشان نظام مقدس الخصوص رییس کل دادگستری استان لرستان بخاطرپیگیری موضوع
نقل قول کردن
#5 یکی از اولیا مدرسه 1393-10-10 22:17
مشاور مدرسه چه کاره است؟ بنده معطل تر از کارشناسی مشاوره در اداره کل و مناطق هیچ واحدی را نمی شناسم. بقیه واحدها کم تا بیش فعالند اما مشاوره به تمام معنی و اکمل تعطیل است, تعطیل! بجز موارد استثنا تمام مشاوران سرکار خود حاضر نیستند.
نقل قول کردن
#6 یک مشاور 1393-10-11 15:03
علت ضعف مشاوران در مدارس نیست علت دیدگاه وازت خانه آموزش و پرورش است که با مشاوره و مسایل و مشکلات دانش آموزی سطحی برخورد می کند .
نقل قول کردن
#7 معاون 1393-10-11 17:50
چرا باید همیشه منتظر دستور از بالا باشیم؟ وزارت چکار باید بکند؟
نقل قول کردن
#8 ع 1393-10-11 18:51
با سلام ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده مرحوم خشخاشی ، از کلیه کسانی که در دستگیری این قاتل جانی زحمت کشیده اندتشکر می شود . امید است هر چه زودتر به سزای اعمالش رسیدگی شود تا در جامعه از اینگونه حوادث کمتر اتفاق بیفتد .
نقل قول کردن
#9 معصومه شهروند بروجردی 1393-10-15 08:06
به نام خدا،
با عرض سلام، از کلیه مقامات بزرگواری که برای دستگیری قاتل شهید محسن خشخاشی تلاش کردند نهایت تشکر و قدردانی به عمل می آید. به خانواده محترم شهید خشخاشی این حادثه جانسوز را تسلیت عرض می کنم. امیدواریم این قاتل هر چه زودتر به سزای عملش برسد.
(مترجم زبان انگلیسی در یکی از شرکت های تابعه وزارت نفت در تهران)
نقل قول کردن
#10 نازنین 1393-10-15 12:33
اینی که دارین میگین قاتل جانی یه پسر 15 ساله هست که تازه شاید واقعا مشکل روانی داشته
نقل قول کردن
#11 یک همشهری 1393-10-20 18:16
تسلیت به خانواده خشخاشی
ازایشان می خواهم قاتل راببخشندچون بااعدام این نوجوان مشکلی حل نمی شود این رفتاربسیاروحشیا نه که ازسوی این دانش آموز صورت گرفته می تواندریشه های اجتماعی داشته باشد.ناگفته نمانداو فقط یک کودک15 ساله است که به دلیل حماقت دست به این جنایت زده است.
به نظرمن زمانی نام این معلم دلسوزجاودانه ترمی شود که قاتلش اعدام نشود. چون معلمی یعنی گذشت وایثاروفداکاری
اگرقاتل داداشی هم که یک نوجوان بوداعدام نمی شد نام این پهلوان زیباتروابدی تر می شد
بنده به شخصه چون قاتل داداشی اعدام شد دیگرهیچ ابرازعلاقه ای به این مرحوم ندارم.
نقل قول کردن
#12 محمد امین صحرایی 1393-11-24 00:03
باتشکر از قویه قضاییه که زحمت بسیاری کشیدند که این قاتل به سزای عملش برسد امید وارم که این قاتل احد مجازات را داشته باشد باتشکر
نقل قول کردن
#13 حسین 1393-12-14 00:53
من خودم شاهد ماجرا بودم.تمامی بچه های مدرسه ما(حافظی)به شدت دچار آسیب روانی شدیم.مسئولین در تصمیمی نا به جا کارکنان مدرسه مارو اخراج کردند و مسئولین سخت گیری که حتی به ناخن ها و کفش های ماهم ایراد میگیرند را به جای آنها آوردند. ما از آن ماجرا ضربه خوردیم اما کارکنان مدرسه طوری با ما رفتار میکنند که انگار ما قاتل هستیم. بچه های حافظی واقعا از مدرسه بیزار شده اند. تکلیف چیست؟
حالا ما بگوییم چه فایده ای دارد؟ کی به حال زار ما میرسد؟ هیچکس!
همه با این تفکر غلط که قاتل از دل همین بچه ها بیرون آمده خواهان فشار بیشتر برروی بچه های ما هستند... خواهشا درج کنید
نقل قول کردن
#14 فاميل آقاى خشخاشي هستم 1393-12-22 08:31
خيلى خوشحالم از اينكه قاتل دستگير شد.اميدوارم كه هرچه زودتر اعدام بشه و به سزاى عملش برسه.
اين درسى براى ديگران ميشه تا از اين كارها نكنند. من نظر
كسى كه نظرش رو با نام يك همشهرى ثبت كرده خوندم.به جرأت
ميتونم بگم كه اين فرد فاميل قاتل هست. حتما نظر من رو تاييد كنيد
كه بخونش. منظورش چيه كه قاتل اعدام نشه؟
پس تكليف همسر و بچه هاى آقاى خشخاشى چى ميشه كه فردى به اين نازنينى رو از دست دادند؟
مگه مملكت بى قانونه كه هر كسي بياد و آدم بكشه؟
خوشحال ميشم محمد اعدام بشه. :lol:
نقل قول کردن
#15 یک همشهری 1394-01-07 22:55
آقای فامیل خشخاشی
بنده فامیل هیچ قاتلی نیستم
جنابعالی خودت مگر معصومی؟
خودت ممکنه هرلحظه براثرعصبانیت توخیابون یکی رو بکشی وبعدش دربری!
آیادوست داری ببخشنت یااعدامت کنند؟
اگر مسلمانی که توقرآن به بخشش بیشتر تاکید شده تا قصاص و انتقام.
به نظر می رسه شما شخصیت کودکانه ای دارید چون از علامت لبخند تو این بحث مهم استفاده کردید.
نقل قول کردن
#16 نازی 1394-02-14 17:34
دیگه چرا اینهمه لفتش میدن ما ک میدونیم آخرش میخوان این پسرو بکشن بالای دارو تمام ما ایرانیا هم بدمون نمیاد از لحطه اعدام بیشتر از هر چیز دیگه لذت میبریم این کارا فقط داره اونو زجر کش میکنه این پسرم یکیه مثله همه ک عصبی شده و ی لحظه کنترل از دستش خارج شده من همه این مشکلاتو از جامعه میدونمو بس
نقل قول کردن
#17 امیر 1394-08-25 23:15
گناه داره ببخشیدش دیوانست
نقل قول کردن
#18 m 1394-09-17 01:54
با سلام:
تسلیت میگم ب خانواده خشخاشی.
دانش آموز۱۵ساله ک معلم راکشته باید هرچه سریعتر اعدام بشه اگه اعدام نشه درس عبرتی برای دیگران نمیشه.درج کنید.
تشکر
نقل قول کردن
#19 علی اسدالله 1394-09-28 04:04
باسلام این پسر اعصابش رو باباش خراب کرده بعد امده معلم رو کشته واقعا چون بچه سن هست باید گذشت بشه انسان جایز خطاس.خدانگهدار؟ ؟؟ولی ببخشیدش.
نقل قول کردن
#20 یکی از بچه ها 1394-09-28 04:08
بابا بچه ها خیلی بی اعصابن ....خدا خیرشون بده
نقل قول کردن
#21 ناشناس 1394-10-25 14:23
سلام اگه خودتون هم جای خانواده قاتل بودن وپسر یا برادتون این کار و از روی نادانی وقصد قبلی انجام میداد باز هم دوست داشتید عدام بشه واقعا وهمیشه زود قضاوت نکنید چون پیش خدا مسعولیت باتشکر
نقل قول کردن
#22 ناشناس 1394-10-25 23:29
ببخشید بدون قصد قبلی متن بالا رااصلاح میکنم
نقل قول کردن
#23 اميرفروتن 1395-08-22 00:37
تسليت عرض ميكنم ب خانواده اقاي خشخاشي منم سال 88 داداشموكشتن ولي واقعاازسرجهل وناداني بود.بسرتوزندان حافظ كل قران شداقاي معتمدريس زندان ميدونه.ديدم پشمونه ازاين كاررضايت داديم.ازشماهم خواهش ميكنم رضايت بدين.باقصاص جيزي درست نميشه.من فاميل قاتل نيستم خداميدونه.
نقل قول کردن
#24 کارشناس عمران دانشجوی ارشدحقوق 1395-11-25 15:36
همه میدونیم که قاتل از نادانی این کارو انجام داده اینطور هم که مشخصه بیماری روحی داشته و کنترلش دست خودش نبود به نظر من با بخشیدنش نام مرحوم محسن خشخاشی بزرگتر و جادوانه تر میشه
نقل قول کردن
#25 کارشناس ارشد زبان و قران 1396-01-16 16:48
به نظر بنده افرادی که میگن خوبه قاتل بخشیده بشه باید خودشان را بجای خانواده آن مرحوم بذارند مخصوصا بجای پسر 10 ساله و دختر 3ماهه اش. قصاص حقی است که خدای متعال به صراحت در قران به اولیای دم داده است و اگر بخشش بدون حساب و کتاب و صرفا احساسی باشه نه تنها نمی توان به اثربخشی آن امیدوار بود بلکه باعث جری شدن افراد هم خواهد شد
نقل قول کردن
#26 ....... 1396-02-02 03:29
خدا به همه كمك كنه.يا خدا
نقل قول کردن
#27 حسین گوهریان 1396-12-19 19:57
معلمان بی پناهند و از ترس دانش آموزان بی انضباط مسایل پرورشی را انجام نمی دهند حق با آن ها ست .حقوقشون هم که بسیار کم است من مغازه دارم بسیاری از فرهنگیان قسطی از من مواد غذایی می خرند و به موقع پولش را بر می گردانند . مسولین فکری به حال آنان کنند و این قدر آن ها را تحقیر نکنند که آبروی خودشون می رود
نقل قول کردن
#28 کوروش 1397-01-29 05:07
با دورد به مردم شهرستان بروجرد وبا تسلیت به خانواد استاد مرحوم آقای محسن خشخاشی شاید معلمی سخت ترین مشاغل است چون را روح وروان محصل سر وکار دارد که بنظر من در این شرایط مشگلات اقتصادی وفرهنگی در جامعه مشگلات را زیادتر کرد است یاد دارم پسر من 16 سال داشت میرفت موسسه زبان سیمین در تهران یک روز زنگ زدنند که پسر شما با معلم دعوا کرد وقتی رفتم دیم دوست من معلم زبان ایشان است اصلا مشگل را در موسسه مطرح نکرد ایشان آمد منزل وبا پسر من صحبت کرد وفرزند من گفت من اشتباه کردم .حال این مشگلات هست در جامعه نمی شود هر کس بی منطق اظهار نظر کرد باید همیشه در هر موردی بدنبال علت بود نه معلول خدا عاقبت وآخر همگی را به خیر کند .آمین
نقل قول کردن
#29 مهدی 1397-03-09 03:38
مگه میشه هر کسی جنایت کنه دنبال این باشن ک تعادل روحی و روانی نداشته. تعادل نداره بستری شه ن با جان کسی بازی کنه .
نقل قول کردن
#30 گودرزی 1397-09-01 08:43
با سلام ،معلم کسی که هیچ کس دفاع از ایشون رو منکر نیس،ولی فکر نوجوان ۱۵سالهه باشید، بیمار،وبدون والددلسوز و آگاهی که اورا درمان ،بستری،آگاه،کند ....چندلحظه به کودکان باظرفیت وقوه ی بینظیر فکرکنید و آینده سیاه و تباه شده آنها
نقل قول کردن
#31 حامد از جیرفت 1398-05-22 20:47
من به خانواده مقتول حق میدم هر تصمیمی بگیرن ولی لحظه فکر کنید اعدام یه پسر 15ساله چه دردی از این جامعه حل میکنه
نقل قول کردن
#32 ارمان مرادی 1400-02-09 14:55
به نقل از محمدرحيميان:
خوشحالم از اینکه دستگیرش کردید،،امیدوارم به سزای عملش برسه

مشکل از مدرسه بوده که کسی که حال روحی درستی نداشته و هر لحظه ممکن بوده کاری ازش سر بزنه رو در مدرسه راه داده،قتلش عمدی نبوده حکم اعدام اشتباهه
نقل قول کردن
#33 ارمان مرادی 1400-02-09 15:03
به نقل از فاميل آقاى خشخاشي هستم:
خيلى خوشحالم از اينكه قاتل دستگير شد.اميدوارم كه هرچه زودتر اعدام بشه و به سزاى عملش برسه.
اين درسى براى ديگران ميشه تا از اين كارها نكنند. من نظر
كسى كه نظرش رو با نام يك همشهرى ثبت كرده خوندم.به جرأت
ميتونم بگم كه اين فرد فاميل قاتل هست. حتما نظر من رو تاييد كنيد
كه بخونش. منظورش چيه كه قاتل اعدام نشه؟
پس تكليف همسر و بچه هاى آقاى خشخاشى چى ميشه كه فردى به اين نازنينى رو از دست دادند؟
مگه مملكت بى قانونه كه هر كسي بياد و آدم بكشه؟
خوشحال ميشم محمد اعدام بشه. :lol:

جناب،با اعدام چی درست میشه؟تا الان این همه ادم اعدام شدن طرف زنده شده؟تو دیگه چه مسلمونی هستی که با مردن یک نفر خوشحال میشی؟!!!!
طرف عصبی بوده مشکل روحی و روانی داشته مگه دسته خودش بوده کشتن معلم؟؟
یه لحظه خودتون جای اون بزارید
که الان بدترین عذاب براش همینه که یه قاتل شده یه بچه ۱۵ ساله!!!!
نقل قول کردن
#34 حیدر حیدری 1400-02-12 18:15
من تازه مطلبی را که برای روز معلم تو گروهی انتشار داده بودن نام مرحوم خشخاشی را دیدم و کنجکاو شدم سرچی زدم خیلی باعث تاسفه
قاتل هم به خانوادش و شهرش و استانش و همچنین کشور لکه ننگی زده
نقل قول کردن
#35 کریمی 1400-03-10 02:16
یعنی الان چی شد ؟؟ محمد کلهری قصاص شد یا زنده است ؟ ببخشید یه سوال ... اونایی که تقاضای قصاص رو داشتن در پیام های بالا واقعا می تونن حال و روز یه دانش آموز ۱۵ ساله رو درک کنن ؟ بابا بخدا به قرآن بد ترین درد و مرض دنیا مشکلات روحی روانیه ؛ من نه از خانواده قاتل هستم نه مقتول ، من فقط یه دانش آموز ۱۶ ساله بروجردی هستم که درک میکنم خانواده آقای خشخاشی چقدر ناراحت هستند اما این قتل ۹۰ درصد غیر عمد بوده ... اگر آقای خشخاشی بود حاضر بود پسرش اعدام بشه ؟؟؟ مگه معلم آدم مثل پدر و مادرش نمی مونه ؟؟؟ وقتی خود اون مریض داره میگه ( پشیمونم ) یعنی آقا جان من ببخش ... بگذر
این اعدام بشه بچه های مدرسه حافظی چه حالی بهشون دست میده ؟؟؟ بخشش این بیمار به خانواده اش بر بزرگی استاد خشخاشی می افزاید
نقل قول کردن
#36 ارش کیانی 1400-04-05 20:50
لذتی که در عفواست درانتقام نیست واحتمالا این دانش آموزمشکل روحی وروانی داشته است
نقل قول کردن
#37 زینب بانو 1400-09-26 02:34
سلام باید زمان بالای پانزده سال زندانی شود و کتابهای معنوی و آموزشی بخواند تا هم باعث رشد عقلیش بشود و هم مجازات شود اگر بخشیده بشود بد آموزی دارد و شاهد اینگونه قتل ها خواهیم بود و اگر مشکلات روحی و روانیش درست نشد نباید در جامعه رهایش کنند ;-)
نقل قول کردن
#38 زینب بانو 1400-09-26 02:39
سلام باید بالای پانزده سال زندانی شود و در این مدت به غیر از کار کردن در زندان از کتاب های معنوی و آموزشی بهرمند شود و اگر از نظر روحی و روانی درست نشد آزادش نکنند و بعد تصمیمی درستی فرزندان این مرحوم برای او بگیرند اگر ذات این انسان کثیف باشد و از قتل لذت ببرد باید اعدام بشود .
نقل قول کردن
#39 مجید 1400-12-11 14:16
رحمت کشیده بعد از کشتن یک معلم دلسوز پشیمان شده
نقل قول کردن
#40 یک مشاور 1402-06-16 19:26
باسلام و عرض تسلیت خدمت بازماندگان آن مرحوم. به نظر بنده اگر آن مرحوم که ازخداوند متعال جایگاهشان را در بهترین جا درآن دنیا قرار دهد،کاش کمی درسخت گیری کمی صبور میبودند و به محمد که چون بخاطر کارنامه ی ضعیفش ،متأسفانه مورد توهین و اعتراض قرارگرفته بود که همین امر باعث شده بود که غرورش واعصابش خیلی بهم ریخته وبا روحیه ای کاملاً بد وارد کلاس شده بوده که واقعاً دراون لحظه که شهیدخشخاشی ازکلاس بیرونش کردن ،دیگه بدتر شده وبه نظرم روانش کاملاً از هم پاشیده شده بوده و در اون لحظه اصلا قدرتی در تصمیم گیری نداشته وناخواسته حمله کرده به استادش واگر به شهید استادخشخاشی هم حمله نمیکرد ، یقیناً بلایی به سر خودش میاورد.بنده درابتدا مقصر اصلی این حادثه تلخ وناگوار رو ... میدونم

ای کاش مرحوم هم میدونستن که محمد حالش خوب نیست و به کلاش راهش میداد. درکل من با اعدام این پسر موافق نبودم چون ازنظر روانی وعقلانی ،ندانسته مرتکب این خطا شده که منجربه ازدست رفتن معلم عزیزمون شدولی نباید بازم باقصاص بی رحمانه

با این بچه برخورد بشه.
نقل قول کردن
#41 یک مشاور 1402-06-16 19:27
به نقل از زینب بانو:
سلام باید بالای پانزده سال زندانی شود و در این مدت به غیر از کار کردن در زندان از کتاب های معنوی و آموزشی بهرمند شود و اگر از نظر روحی و روانی درست نشد آزادش نکنند و بعد تصمیمی درستی فرزندان این مرحوم برای او بگیرند اگر ذات این انسان کثیف باشد و از قتل لذت ببرد باید اعدام بشود .

عالیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا