یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد که با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر در لیگ دسته اول حضور یافته، در اولین بازی با سه گل مقابل نماینده تالش به برتری دست یافت.
 

شروع قاطع خیبر با یک پیروزی امیدبخش
خیبر خرم‌آباد در اولین دیدار خود از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر یکشنبه دوم آذرماه ۹۹ با گل‌های: میلاد سوری، حمدالله ابدام (پنالتی) و حسین جودکی با نتیجه‌ی سه بر صفر در مقابل چوکا به برتری دست یافت.
سبزپوشان خیبر به دلیل عدم تایید ورزشگاه خانگی تختی خرم‌آباد از طرف سازمان لیگ فدراسیون فوتبال (الزام به تفکیک رختکن مهمان و میزبان، عدم سالن کنفرانس، عدم اتاق دوپینگ)، مجبور به بازی در ورزشگاه غدیر تهران شد.
شاگردان امید روانخواه با حمایت همه‌جانبه دکتر عبدی مالک خیبر خرم‌آباد طی یک ماه گذشته با حضور در اردوی شبانه‌روزی و تمرینات منظم و منسجم در تهران به هماهنگی و درک متقابل دست یافته‌اند.
خیبری‌ها از همان ابتدای مسابقه نبض بازی را در اختیار گرفته و با رد و بدل کردن پاس‌های کوتاه، پرس در زمین حریف، جابجایی جناح‌بازی و استفاده از سرعت وینگرهای چپ و راست خود، هر لحظه فشار را بر روی دروازه‌ی چوکا بیشتر می‌کرد.
بازی تماشاگرپسند و چشم‌نواز بازیکنان خیبر در اولین مسابقه، نمایان گر شخصیت بالا و قابل‌احترام این تیم پر هوادار است.
بی‌شک با ادامه‌ی همین روند تیم خیبر می‌تواند با انجام بازی‌های قابل‌قبول و کسب نتایج خوب، ضمن قرار گرفتن در یک جایگاه آبرومند در جدول رده‌بندی، نماینده‌ای شایسته برای فوتبال لرستان باشد.

🔹ترکیب تیم خیبر خرم‌آباد: احسان ضیایی، محمود یگانه، جواد نصیر، امیر غلامی، مصطفی علیخانی، احمد نصیری، مهران احمدی (از دقیقه 61 بهرام احمدی)، حمدالله ابدام، مهدی ممی زاده ( از دقیقه 81 علی زاهدی)، میلاد سوری (علی قاسمی از دقیقه 71)، حسین جودکی (سعید بحر کاظمی از دقیقه 70). مربی: امید روانخواه. سرپرست: بهزاد پشت‌دار

رضا طولابی، یافته

 


تصاویر سهیل سعادتمندی از این بازی زیبا:



لینک گزارش بازی : سبرپوشان خرم آباد گام اول را محکم برداشتند

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1399-09-02 19:04
با قدرت به پیش .به امید صعود به لیگ برتر
نقل قول کردن
#2 دیار او برده 1399-09-02 20:35
توی این همه خبر بد و وحشتناک این روزها دلمون یکم خوش شد خدا پدرت رو بیامورزه اقای دکتر عبدی
نقل قول کردن
#3 امیر هوشنگ 1399-09-02 21:49
ضمن تشکر و تبریک به مربی و بازیکنان تیم خیبر امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشند و بچه و مربی تیم مغرور نشوند و به تلاش خود ادامه دهند تازه اول راه پر پیچ وخم و درازی هستیم امیدوارم مسؤولین استان شرمنده این بچه های پر تلاش و متعصب نشوند و هر چه زودتر ورزشگاه خیبر آماده شود چونکه شرم آور است یک استان با قدمت هفت هزار ساله یک ورزشگاه ندارد انوقت بعضی ها که چند سال است استان شدند چندین ورزشگاه استاندارد دارند مسؤولین ورزشی لرستان در این چهل سال چکار می کردند ؟ چه جوابی دارند؟ چرا پاسخگو نیستند؟ انشالله این لکه ننگ هر چه سریعتر پاک شود
نقل قول کردن
#4 Mehdi 1399-09-02 22:57
دمتون گرم
درود بر دکتر عبدی
ب امید روزهای بهتر :lol:
نقل قول کردن
#5 بهرامی چگنی 1399-09-03 08:19
درود. بسیار عالی
نقل قول کردن
#6 محمودرضا ولدی 1399-09-03 12:45
ازبازی دیروزتان لذت بردم.شیر مردان با غیرت لرستان.امیدوارم در بازیهای آتی پیروزیهان تداوم داشته باشد.
نقل قول کردن
#7 لرستان 1399-09-03 13:32
تیم محبوب خیبر به لطف دکتر عبدی تازه شکل باشگاه گرفته..متاسفم ک حسودان باهاش همکاری نمیکنن...مسئول ورزش لرستات چرا زمین بلا استفاده مجموعه سبزی پرور رو در اختیار دکتر عبدی قرار نمیدی تا با سرمایگداری روی اون تیم اواره تهران نشه از گهر دورود درس نگرفتین..سرمایگ ذار اومده همکاری نمیکنید قبلا مشکلتون سرمایه گذار بود.من میگم‌مشکلتون حسادته
نقل قول کردن
#8 خیبری ام 1399-09-03 19:38
افرین ،خداقوت
هو هو خیبر خرم اباد،هو هو خیبر خرم اباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا