یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین استقبال از مدال‌آوران لرستانی رقابت‌های ورزشی کارگران جهان – اسپانیا برگزار شد.
به گزارش یافته، طی مراسمی که با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیران کل شورای هماهنگی، پیشکسوتان، کشتی گیران، دوستان و خانواده این ورزشکاران صبح امروز دوشنبه در میدان دانشجو برگزار شد استقبال‌کنندگان با آویختن شاخه‌های گل به گردن این فخر آفرینان و پخش شیرینی ابراز شادمانی کردند.
بر همین اساس ورزشکاران کارگر لرستانی در این مسابقات در مجموع در رشته‌های مختلف 7 نشان طلا، 4 نقره و 8 برنز برای تیم ملی کارگران کشور کسب کردند.
 سحر چغلوند جودو در وزن مثبت 78 کیلوگرم و محمد عباس نژاد در وزن ۵۷ نشان طلا و آزیتا شکاری در وزن منفی 57 کیلوگرم نشان برنز کسب کردند.
همچنین سجاد زارع در دو 100 در 4 متر نشان طلا و میلاد سروندی در ۴۰۰ متر طلا و ۴ در ۴۰۰ امدادی نشان برنز و میلاد دلفانی هم در رشته‌های ۱۰۰ متر پروانه، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۲۰۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر کرال پشت به‌تنهایی 4 نشان نقره و 4 نشان برنز کسب کرد.
ششمین دوره رقابت‌های جهانی ورزش کارگری در ۹ رشته ورزشی تنیس روی میز، جودو، پتانک، دومیدانی، والیبال ساحلی، شنا، کاراته، کشتی ساحلی و فرنگی در قالب ۱۶ تیم از ۱۱ تیر به مدت یک هفته در شهر تور توسا اسپانیا برگزار شد.




دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1398-04-18 08:42
ضمن تبریک به برو بچه های جودو - شنا و دو و میدانی عاشق حاج آقا سیفم که اینقدر فعاله در بودن در تمام رخدادهای ورزشی و بودن در وسط عکسها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا